Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis meg din sportsvogn!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 19:56   #41
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

OTH om 2 dager.

Hatt det før da, og anbefales på det varmeste.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:29   #42
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Oth i løpet av uka.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 17:15   #43
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har en Teutonia Spirit S3, og har vært fornøyd.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 20:29   #44
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Takk for mange svar! (har gått tom for prikker )

Jeg heller litt i retning OTH Vi tar oss en runde i neste uke for å se på utvalget. Jeg har alltid likt sorte vogner, men det hadde jo også vært gøy med en litt sprek farge. Kanskje noe i rosa hvis de har
Er det slik at man kan kjøpe trekk separat for å veksle på? Hva koster de, og må man da bestille på nett, eller har vanlige forhandlere også bare trekk til salgs? Noe som vet?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:14   #45
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Takk for mange svar! (har gått tom for prikker )

Jeg heller litt i retning OTH Vi tar oss en runde i neste uke for å se på utvalget. Jeg har alltid likt sorte vogner, men det hadde jo også vært gøy med en litt sprek farge. Kanskje noe i rosa hvis de har
Er det slik at man kan kjøpe trekk separat for å veksle på? Hva koster de, og må man da bestille på nett, eller har vanlige forhandlere også bare trekk til salgs? Noe som vet?

Jeg har bestillt lilla, for mannen nektet rosa, og jeg syns egentlig det er litt too much jeg også.



Man kan kjøpe separate trekk, men jeg er usikker på pris. Det får du både på nett og hos forhandlere.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:25   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Har nesten ingen vogner igjen!

Har en rød/grønn Xplory til bybruk samt ordentlig joggevogn til løping og skauturer.
Xploryen er dog hos en hyggelig fosterfamilie for tiden










Og noen triller - rosa Zapp i bilen, PegPerego Pliko i Bergen og MacLaren TechnoXT til reisebruk.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:49   #47
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har nesten ingen vogner igjen!

Har en rød/grønn Xplory til bybruk samt ordentlig joggevogn til løping og skauturer.
Xploryen er dog hos en hyggelig fosterfamilie for tiden


Xploryen din koser seg hos oss .
Takk for at vi får låne!!!

  Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:12   #48
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Vi har en snart 4 år gammel Easywalker Classic og en Easywalker Sky med bag akkurat nå.

Fornøyd med begge vognene!


Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:59   #49
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Har som Bella76 og Tinetoff, Phil & Ted E3 og er knallfornøyd.
Superlett å trille, pakke ned og enkel å påmontere søskensetet.

Bella76: så skjønn guttungen din var!

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 23:01   #50
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Snuppa kjører oth. For øyeblikket rød, men vi har sort trekk også (og det er ikke til salgs ):


I tillegg har vi en rosa zapp som bor i bilen:

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 17:47   #51
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har bestillt lilla, for mannen nektet rosa, og jeg syns egentlig det er litt too much jeg også.



Man kan kjøpe separate trekk, men jeg er usikker på pris. Det får du både på nett og hos forhandlere.

Var å kikket på OTH i dag! Flott vogn, og superlett å trille Men de hadde ikke mange farger å velge i.... De ville heller ikke bestille ekstra trekk, da det tok ca 6 mnd å få det Er derfor i tenkeboksen på om jeg kjøper en sort OTH...Eller om jeg skal prøve å få tak en en brukt i en sprek farge
Var å kikket på Finn.no, men det var ingen til salgs der. Er det noen som kommer over en OTH til salgs, så si gjerne ifra! Er også på utkikk etter ekstratrekk

Venter i spenning... VIL HA NY VOGN!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 17:58   #52
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

OTH! Ingen over ingen ved siden . Men kunne kanskje tenkt meg et nytt trekk ettersom det vi har er veldig rosa, og veldig blomstrete .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 00:13   #53
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Vi får snart en BOB Stroller! Og guri, som jeg gleder meg!
Denne på bildet er ikke fargen vår, selv om den også er flott. Det er samme vogna, men vår blir oransje og glad!

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 00:23   #54
Smula
Fullverdig medlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 32
Smula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Her er vogna vår. Svart buggis. Venter på blått trekk.

Smula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 20:42   #55
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!



Jeg har denne, en GT Sport 12" (2004-modell). Den har 3 hjul, men ikke svingbart forhjul. Den er allikevel veldig lett å trille, veier lite og tar liten plass sammenlagt. Ikke helt flat liggestilling, men det har aldri vært noe problem for Kasper å sove i den. Brukes til og fra barnehagen nå.


Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 16:06   #56
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Takk for tips, alle sammen
Nå står OTH vogna i gangen, og jeg er kjempefornøyd Er super å trille

__________________
x x x

Sist redigert av Carpe Diem : 09-03-07 kl 19:23.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 19:18   #57
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Litt seint nå, men vi har Teutonia Mistral.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no