Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hanna Anderson

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 20:35   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hanna Anderson

Noen som har bestillt derfra? Hvor dyrt ble det med frakt og toll og mva og hele galloppen?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:40   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanna Anderson

Hvis du tar en titt i tråden til glitterchick om kule vårjakker så finner du en link Irma har laget ang priser. Jeg husker ikke hva jeg betalte, men det ble dyrt. Jeg har vært kjempefornøyd med alt jeg har kjøpt, men synes det er litt pain at hun først importerer fra Sverige til USA, og så betaler jeg vanvittige summer for å få varene tilbake hit. Skulle likt å vite om det finnes et svensk utsalgssted som fører de samme klærne.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:41   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hanna Anderson

I følge Vårjakketråden så har Irma bestilt en del klær fra denne nettsiden.

Link?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:42   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanna Anderson

Jeg så den etterpå, og ser at jeg må betale like mye i frakt som for varene, pluss at da er jeg ikke sikker på om det kommer ekstra toll og mvs oppå det igjen. Jeg kansellerte.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:44   #5
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hanna Anderson

Du får kjøpt masse Hanna på ebay.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:45   #6
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hanna Anderson

For øvrig bestilte jeg klær til ungene fra en nettbutikk i USA for 850 norske ca. Da måtte jeg betale ytterligere 300 kr i toll/mva og gebyr fra posten.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:49   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanna Anderson

Jeg har bestilt noe derfra, men fikk det levert til guttenes tante i USA og så fikk den ene sønnen min det med seg hjem da han var på besøk der. Så det er jo til lite hjelp for deg.

Men jeg ville bare svare likevel for å si at jeg var veldig fornøyd med kvaliteten. Jeg kjøpte en kashmirgenser som er så deilig, og den er nesten like fin etter å ha vært brukt i to år. Ingen nupper.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:23   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanna Anderson

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hvis du tar en titt i tråden til glitterchick om kule vårjakker så finner du en link Irma har laget ang priser. Jeg husker ikke hva jeg betalte, men det ble dyrt. Jeg har vært kjempefornøyd med alt jeg har kjøpt, men synes det er litt pain at hun først importerer fra Sverige til USA, og så betaler jeg vanvittige summer for å få varene tilbake hit. Skulle likt å vite om det finnes et svensk utsalgssted som fører de samme klærne.

Gjør hun virkelig det? Klærne er jo laget andre steder enn Sverige?

Klærne fra Hanna Andersson er/blir dyre. Jeg har kjøpt ganske mye derfra, og er kjempefornøyd med design og kvalitet. Det er også større "likestilling" når det gjelder klær for gutter og jenter, og man finner flotte gutteklær uten Spiderman og andre lekkerheter. Det er salg ved Hanna Andersson et par ganger i året, jeg har passet på å gjøre innkjøpene da. Her er linken til fraktkostnadene:

http://www.hannaandersson.com/shippingRatesOther.asp

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:24   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanna Anderson

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Gjør hun virkelig det? Klærne er jo laget andre steder enn Sverige?

Dikter jeg nå?

Jeg er ganske så sikker på at det er hva jeg har lest i katalogen, at det er svenske klær. Men kanskje jeg har misforstått?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:28   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanna Anderson

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Dikter jeg nå?

Jeg er ganske så sikker på at det er hva jeg har lest i katalogen, at det er svenske klær. Men kanskje jeg har misforstått?

Hanna Andersson er svensk og bosatt i Usa. Hun har brukt svensk inspirasjon i kleskolleksjonen. F.eks tresko i alle farger og varianter. Klærne er produsert i Kina, Peru og typiske klesproduksjonsland.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:34   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanna Anderson

I see. Jeg hadde det herfra:

Sitat:

Yes, my son started it all. I began thinking seriously about a children's clothing business in America when I couldn't find beautiful quality pure cotton baby clothes like those I'd known in Sweden! After watching friends go wild over some soft Swedish cotton knits that we brought back to America, the big idea for our first little catalog was born. Late in 1983, our "best little children's catalog ever" was produced in Sweden in two whirlwind weeks, and the Hanna Andersson headquarters were in our garage!

Jeg har vel tenkt slik at det har vært et svensk merke som hun har videresolgt i USA. Og har derfor ønsket å finne ut hvordan jeg kunne kjøpe klærne fra Sverige. My mistake.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no