Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-13, 11:48   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Er det noe jeg kan gjøre med dette?

Har fått inn nye menyvalg i hurtigmenylisten med Kontrollpanel, medlemsliste Uleste osv, blant annet et valg som heter "Marker forumene som lest" som jeg kommer borti hele tiden og nullstiller uleste, kontrollpanel osv. Utrolig irriterende.

Får ikke opp popups når jeg skal prikke, men kommer inn i et nytt vindu. Det samme om jeg vi legge ved bilder etc.

Noen som har opplevd lignende eller vet hva jeg har aktivert/deaktivert?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 12:01   #2
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Jeg har også kommet borti "marker som ulest", og det var irriterende. :ikke til hjelp:

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 12:07   #3
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Har du et skjermbilde? Fungerer som det skal i Chrome og Safari.

Har IE10 en ny/"forbedret" innstilling som blokkerer popups? At vedleggdialogen åpner i nytt vindu er vel slik det fungerer på iOS, det virker det og.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 12:29   #4
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Skjedd det samme med meg i IE. Forbaska irriterende. Jeg kommer til å gå over til Firefox, tror jeg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 12:34   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Skjermbilde

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 19-12-13 kl 07:50.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 12:44   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Merkelig. Der gjør IE10 noe veldig rart med menyen.

Løsningen er å fjerne "snarveier"-lenken for IE10-brukere (en lenke dere likevel ikke ser). Har alle dere med IE10 samme problem?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 13:00   #7
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Vi har hatt problemer med noen andre nettsider (MS sine egne produkter forresten), løsningen her var
1. Trykk på verktøy (hjulet helt øverst til høyre i IE vinduet)
2. Velg innstillinger for kompabilitetsvisning
3. Legg til dette nettstedet

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 13:09   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vi har hatt problemer med noen andre nettsider (MS sine egne produkter forresten), løsningen her var
1. Trykk på verktøy (hjulet helt øverst til høyre i IE vinduet)
2. Velg innstillinger for kompabilitetsvisning
3. Legg til dette nettstedet

Takk! Det virket.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 13:33   #9
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Skjermbilde

Sånn ser det ut hos meg også.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 13:34   #10
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vi har hatt problemer med noen andre nettsider (MS sine egne produkter forresten), løsningen her var
1. Trykk på verktøy (hjulet helt øverst til høyre i IE vinduet)
2. Velg innstillinger for kompabilitetsvisning
3. Legg til dette nettstedet

Å, så ikke denne. Det skal forsøkes!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 16:43   #11
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Takk, Mex!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 23:21   #12
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Det har irritert meg også i det siste, men nå ble det jo fikset når jeg gjorde sånn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 08:01   #13
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Merkelig. Der gjør IE10 noe veldig rart med menyen.

Løsningen er å fjerne "snarveier"-lenken for IE10-brukere (en lenke dere likevel ikke ser). Har alle dere med IE10 samme problem?

Det har blitt sånn hos meg også etter oppdateringer.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 08:17   #14
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vi har hatt problemer med noen andre nettsider (MS sine egne produkter forresten), løsningen her var
1. Trykk på verktøy (hjulet helt øverst til høyre i IE vinduet)
2. Velg innstillinger for kompabilitetsvisning
3. Legg til dette nettstedet

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det har blitt sånn hos meg også etter oppdateringer.

Mex postet løsningen over.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 08:20   #15
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FP-oppsettet ble endret etter oppgradering av Explorer

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Mex postet løsningen over.

Jeg så det, og det virket - tenkte bare du kanskje ville vite om det var et generelt problem.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no