Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-14, 13:34   #121
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Haha får dere opp den "lei av slurvete renhold" -reklamen dere også?

Nei, for meg er det viktigere å få vite hva som fjerner magefettet.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 13:35   #122
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nei, for meg er det viktigere å få vite hva som fjerner magefettet.

Og jeg er ganske sjuskete når det gjelder renhold.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 13:47   #123
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nei, for meg er det viktigere å få vite hva som fjerner magefettet.

Me too! De ante nok at vi snuste på det med innvollsorm og ville komme i forkjøpet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 13:50   #124
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.845
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Tispene slikker seg jo i skjedeåpningen eller hva det heter for hunder, det har jeg selv sett, og derfra er det ikke lange veien til rompa, altså.

Har du studert det på nært hold? Det er ganske langt fra skjede til rompe på en hund. Rompa er høyt oppe under halen på baksiden. Jeg var ganske overrasket da jeg så det første gang. Hunden min slikker seg der du nevner, men forøvrig komme til rompa må man over en "kant" og svinge oppover. Jeg antar det er derfor hunder aker når de har tette analkjertler. For instinktivt skulle man jo tro de slikket.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 13:55   #125
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har du studert det på nært hold? Det er ganske langt fra skjede til rompe på en hund. Rompa er høyt oppe under halen på baksiden. Jeg var ganske overrasket da jeg så det første gang. Hunden min slikker seg der du nevner, men forøvrig komme til rompa må man over en "kant" og svinge oppover. Jeg antar det er derfor hunder aker når de har tette analkjertler. For instinktivt skulle man jo tro de slikket.

Jeg tror ingen ting om dette merker jeg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 13:56   #126
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Me too! De ante nok at vi snuste på det med innvollsorm og ville komme i forkjøpet.

Nå kan det jo hende innvollsorm bruke i behandlingen det reklameres for også.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 13:56   #127
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg tror ingen ting om dette merker jeg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 13:59   #128
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Her også. Ingen hår, intet sikkel og dusjing hver dag.

Dusjing hver dag? Av hunden? Hvordan blir huden dens da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:02   #129
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.845
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dusjing hver dag? Av hunden? Hvordan blir huden dens da?

Den er helt fin. Jeg er nødt å spyle labbene i dusjen, ellers blir det lett mye dritt inne. Det er ikke snakk om hele hunden og shampo, men rent vann under magen og på beina. Jeg kan ikke se at det er særlig annerledes enn gjørma hun får de samme stedene når hun er på tur.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:03   #130
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den er helt fin. Jeg er nødt å spyle labbene i dusjen, ellers blir det lett mye dritt inne. Det er ikke snakk om hele hunden og shampo, men rent vann under magen og på beina. Jeg kan ikke se at det er særlig annerledes enn gjørma hun får de samme stedene når hun er på tur.

Okay. Stikk i strid med alle anbefalinger jeg har lest og hørt om naturlig fettlag, (våteksem er kjipe greier), men dere har sikkert kontroll.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:05   #131
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.845
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Okay. Stikk i strid med alle anbefalinger jeg har lest og hørt om naturlig fettlag, (våteksem er kjipe greier), men dere har sikkert kontroll.

Det funker ihvertfall. Ingen problemer så langt, og jeg vet om mange som dusjer hundene sine daglig, særlig de små. Med tidvis lang pels kombinert med lav hund ser jeg faktisk ingen alternativer. Det er uaktuelt å la henne gå med jord, sand, gress, kvister kombinert med fuktig pels inne.


Sist redigert av Hyacinth : 15-09-14 kl 14:12.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:10   #132
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er uaktuelt å la hele gå med jord, sand, gress, kvister kombinert med fuktig pels inne.

Et lite, mobilt shrubbery!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:34   #133
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.521
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det funker ihvertfall. Ingen problemer så langt, og jeg vet om mange som dusjer hundene sine daglig, særlig de små. Med tidvis lang pels kombinert med lav hund ser jeg faktisk ingen alternativer. Det er uaktuelt å la henne gå med jord, sand, gress, kvister kombinert med fuktig pels inne.

Dusjer du henne hver gang dere har vært på tur da?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:35   #134
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Jeg tenke på denne tråden i går og humret da jeg stappet en kalvedekken med kalvebæsj på inn i vaskemaskinen. Samme maskinen som vasker familiens truser og klutene vi vasker barna med i ansiktet. Dog ikke i samme vask da. Der ble det med litt møkkete hesteutstyr og en arbeidsjakke

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:42   #135
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.845
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dusjer du henne hver gang dere har vært på tur da?

Ja. Det er ofte vått her hvor vi bor. Da blir hunden klissvåt på tur. Jeg lar ikke være å gå på tur fordi hun må spyles når vi kommer hjem.

Lufting for å tisse definerer jeg ikke som tur. Men er det vått, tørkes hun med håndkle også etter det.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:55   #136
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har du studert det på nært hold? Det er ganske langt fra skjede til rompe på en hund. Rompa er høyt oppe under halen på baksiden. Jeg var ganske overrasket da jeg så det første gang. Hunden min slikker seg der du nevner, men forøvrig komme til rompa må man over en "kant" og svinge oppover. Jeg antar det er derfor hunder aker når de har tette analkjertler. For instinktivt skulle man jo tro de slikket.

Om det er langt imellom og nøyaktig hvilken av disse delene som blir slikket spiller egentlig ikke så mye rolle på ekkelhetsskalaen syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 15:00   #137
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.845
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Om det er langt imellom og nøyaktig hvilken av disse delene som blir slikket spiller egentlig ikke så mye rolle på ekkelhetsskalaen syns jeg.

Nei, det var kun ment som en presisering. Jeg har aldri sett hunder slikke seg i rompa.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 16:07   #138
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg tenke på denne tråden i går og humret da jeg stappet en kalvedekken med kalvebæsj på inn i vaskemaskinen. Samme maskinen som vasker familiens truser og klutene vi vasker barna med i ansiktet. Dog ikke i samme vask da. Der ble det med litt møkkete hesteutstyr og en arbeidsjakke

Jepp. Jeg tipper halvparten av vaskemaskinene jeg kjører inneholder noe med hestebæsj på.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 18:04   #139
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Alle hundene jeg kjenner har sleiket seg bak. De bare sitter på rompa og løfter en fot.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 23:45   #140
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Okay. Stikk i strid med alle anbefalinger jeg har lest og hørt om naturlig fettlag, (våteksem er kjipe greier), men dere har sikkert kontroll.

Det er forskjell på raser. Rasen Hyacinth har har ikke dette fettlaget du snakker om, men derimot hår (og ikke pels). Dusjing er derfor ikke like problematisk som med andre pelsete hunder.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no