Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-11, 12:37   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Tanken bak fokuset om godt språk er vel at forumet generelt skal være lesevennlig, at budskapet man prøver å få frem i innlegget er veldig mye lettere å få med seg om tegnsetting og denslags er på plass, at det ikke er mengder med unødvendige smileyer, at fonten ikke er et irritasjonsmoment.

Derfor også de behagelige signaturene som ikke blinker som en overentusiastisk julegate i begynnelsen av desember. Litt som forskjellen på dagsavisen.no og vg.no.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:37   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Dette vet jeg vi har diskutert før, men det er jo ikke alle som ser egne skrivefeil pga dysleksi og sånt. Det er jo ikke dermed sagt at de legger mindre omtanke i innleggene sine

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:39   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Så lenge kontrollpanelet er "julepyntet", kan man vel ikke vite om prikken for skrivefeil er rød eller grønn? (Det er ikke meg, altså. Jeg gjør aldri slikt. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:44   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg er sikkert den eneste som ikke synes julepyntingen av kontrollpanelet er morsom. :dukker:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:47   #25
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg syns kommentarene om skrivefeil i introduskjonstråder er skikkelig stygt.

Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på innlegg som er skrevet så godt man kan. Gjerne med stor forbokstav og slikt. Små skrivefeiler bryr jeg meg ikke noe om.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:48   #26
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er sikkert den eneste som ikke synes julepyntingen av kontrollpanelet er morsom. :dukker:

Nope. Vi er faktisk to.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:49   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Er det ingen som vil vedkjenne seg å rødprikke skrivefeil, da? Pingler!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:51   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg tror ikke det er så veldig stort problem, jeg er ikke akkurat en mester i hverken rettskriving eller gramatikk, men jeg har aldri fått en rødprikk om det.

De eneste jeg kan huske å ha hørt kommentere rødprikking på skrivefeil, er nye brukere, og hvis det stemmer at det i hovedsak er nye brukere som blir møtt med slike tilbakemeldinger, synes jeg det er veldig beklagelig.

At det ofte kommenteres skrivefeil i introduksjonsinnlegg, er ikke noe jeg innbiller meg. Det er en ting jeg har vært bevisst på lenge. Når jeg åpner et ipresentasjonsinnlegg og ser at nykommeren ikke bruker stor bokstav eller punktum på skikkelig vis, så bare venter jeg på at noen skal kommentere det i tråden. Det slår sjelden feil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:51   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Det er mange som synes "tonen" på FP er vanskelig å komme inn i, har jeg hørt. Og det er jo heller ikke bare én "tone" her, og det er ikke alle som er enige i alt - noen synes jo til og med ikke det er morsomt med julespøk på kontrollpanelet, ser jeg. Og noen synes skrivefeil er helt forferdelig, mens andre ikke kunne brydd seg mindre. For eksempel.

En annen ting er jo at folk ser ganske forskjellig på rødprikker. De fleste bruker dem antagelig bare når de synes noen har gjort noe skikkelig ille, det vil i praksis ofte si aldri, mens andre ser dem som en helt normal del av en diskusjon, og rødprikker spesifikke irritasjonsmomenter hver gang de dukker opp. Jeg synes, som sagt, man kan prøve å ha i bakhodet at man kan være litt forsiktig med nye, eller ukjente, brukere, men samtidig er det jo også sant at vi ikke har noen regler for prikking her, og som FP-bruker kan man risikere å få rødprikker for ting man selv ikke synes "fortjener" det. Og da er det veldig nyttig å være bevisst på at mange har lav terskel for rødprikking, og at en enkelt rødprikk fra en enkelt bruker på ingen måte er et uttrykk for at man ikke er velkommen på forumet av brukerne som helhet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:52   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg synes for så vidt at skrivefeil kan være ganske forferdelig, men det betyr ikke at jeg er nødt til å kommentere det i presentasjonstråden for det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:53   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

som FP-bruker kan man risikere å få rødprikker for ting man selv ikke synes "fortjener" det.

Jah. Jeg har aldri fortjent en eneste rødprikk. :såra&vonbroten:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:54   #32
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg husker godt en diskusjon her om akkurat dette for noen år tilbake. Jeg mente da at en ikke skulle drive å rette opp feil dersom personen ikke ønsket det. Jeg var midt i en modul om dysleksi på min spesialpedagogikk akkurat da. Jeg fikk kraftig motbør den gang.

Samtidig har jeg opplevd dyslektikere på andre fora som er bedt om å få fred fra korreks på skrivingen sin. De vil bli hørt på det de faktisk prøver å si istedet for fokus på feilskriving. Dersom en dyslektiker her inne sier at den gjerne vil bli rettet på så er det greit, men vi bør trå litt varsomt.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:55   #33
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes for så vidt at skrivefeil kan være ganske forferdelig, men det betyr ikke at jeg er nødt til å kommentere det i presentasjonstråden for det.

Ja, det er en ganske stor forskjell der. Det handler om å gi folk litt slækk i starten, og innta vente-og-se-holdningen og håpe det går seg til.

Og det jeg synes er ganske festlig er når brukere som ikke er spesielt perfekte i skrivemåten sin går inn og kommenterer nye brukeres skrivemåte, det ryker noen ruter i glasshuset da.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:55   #34
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er sikkert den eneste som ikke synes julepyntingen av kontrollpanelet er morsom. :dukker:

Niks, vi er to. :sur&sær:

Jeg synes folk må få rødprikke for hva de vil og jeg er så lite empatisk at jeg synes at dersom en ikke tåler en rød prikk, ny eller gammel på forumet, så er kanskje ikke FP rette stedet?
Når det er sagt: det var ikke meg som rødprikket. Det hender jeg kommenterer feil i introtråder, det irriterer meg grenseløst at folk ikke bruker punktum og stor bokstav.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:57   #35
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg husker godt en diskusjon her om akkurat dette for noen år tilbake. Jeg mente da at en ikke skulle drive å rette opp feil dersom personen ikke ønsket det. Jeg var midt i en modul om dysleksi på min spesialpedagogikk akkurat da. Jeg fikk kraftig motbør den gang.

Du fikk primært motbør fordi du misforstod hva "motdebattantene" dine mente, faktisk. Det var ingen som gikk inn for at man skulle drive med utstrakt retting på folk som ikke ønsket det. (Ja, jeg husker også den diskusjonen ganske godt. Jeg fikk mine første par rødprikker i den.)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

En spøk som er morsom første gangen har ofte tendens til å bli tam om den gjentas.

Joda, men noen ganger blir den morsom igjen hvis man gjentar den mange nok ganger. :montypython:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:58   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og det jeg synes er ganske festlig er når brukere som ikke er spesielt perfekte i skrivemåten sin går inn og kommenterer nye brukeres skrivemåte, det ryker noen ruter i glasshuset da.

Siden jeg nettopp har tilstått at jeg av og til kommenterer i tråder: hvis det er meg du hinter til, så kan du gjøre det på rommet ditt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:59   #37
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg kan ikke huske at jeg har grammatikkprikket på laaange tider. Jeg begynner visst å bli gammel. Det har dog hendt at jeg har kommentert grammatikken i selve tråden.

"Haglet rødprikker", sier du? Jøss.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:59   #38
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Siden jeg nettopp har tilstått at jeg av og til kommenterer i tråder: hvis det er meg du hinter til kan du gjøre det på rommet ditt.

Jeg hinter da aldri. Og det var da voldsomt så hårsår du var, jeeeses.

:krysser fingre og ber om at 007 tar spøken:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:01   #39
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Siden tiddelibom hadde sporet opp denne tegneserien i en annen tråd, måtte jeg jo bare legge inn her

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:01   #40
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er sikkert den eneste som ikke synes julepyntingen av kontrollpanelet er morsom. :dukker:

Nah, jeg kan dy meg, jeg, også.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no