Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hva synes du om Pop delight-chipsen?
Kjempegod! 9 15,79%
Motbydelig 9 15,79%
Har ikke smakt den.. 39 68,42%
Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 12:59   #1
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Pop delight 9% fett, med nacho cheese-smak.

Jeg synes den var kjempegod!! Og det beste av alt var at den ble kvalmende etter å ha spist en del. Dermed klarte jeg ikke å spise opp hele posen.

Mannen derimot synes den var helt motbydelig!

Hva synes du?

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:05   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Helt grusom. Smakte og luktet rompe, rett og slett. Min mann sa det kjentes ut som om noen ikke hadde vasket rumpa si på flere uker og satt naken i stua. Han klarte ikke å sitte i stua før jeg hadde tatt bort chipsbollen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:09   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Ja, nå fikk jeg ikke lyst til å smake på den ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:11   #4
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Helt grusom. Smakte og luktet rompe, rett og slett. Min mann sa det kjentes ut som om noen ikke hadde vasket rumpa si på flere uker og satt naken i stua. Han klarte ikke å sitte i stua før jeg hadde tatt bort chipsbollen.

Og sånn synes jeg det lukter av ostepopp.. Mannen får ikke komme i nærheten av meg!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:12   #5
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Helt grusom. Smakte og luktet rompe, rett og slett. Min mann sa det kjentes ut som om noen ikke hadde vasket rumpa si på flere uker og satt naken i stua. Han klarte ikke å sitte i stua før jeg hadde tatt bort chipsbollen.

Hvordan vet han hvordan det lukter? Ikke at jeg vil vite svaret, men.

Jeg likte heller ikke den nye chipsen. Fettfattig potetgull er bare juks. Skal det være, så skal det være. Ellers kan man spise noe helt annet.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:13   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Tror ikke jeg kommer til å smake den etter å ha lest beskrivelsen på den her inne.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:16   #7
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Har ikke smakt den.
Prøver sjelden nye godteri- og chips-produkter..

  Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:26   #8
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Den var helt utrolig god.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:30   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvordan vet han hvordan det lukter? Ikke at jeg vil vite svaret, men.

Han har vært i militæret.

Men seriøst, alle vet jo hvordan rumpelukt lukter, og denne luktet enda verre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:55   #10
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Digg!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:17   #11
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg likte heller ikke den nye chipsen. Fettfattig potetgull er bare juks. Skal det være, så skal det være. Ellers kan man spise noe helt annet.

Åh, så enig jeg er. Da får man heller spise slikt sjeldnere.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:03   #12
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Har ikke smakt den, og kommer nok heller ikke til å smake den etter mannen til Isets beskrivelse

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:18   #13
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Har ikke smakt den enda, men så er ikke jeg så veldig glad i chips heller.
Og etter diverse beskrivelser her, så tror jeg at det er like godt å la være å smake på den

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:21   #14
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Har ikke smakt den. Jeg er ikke noe chips-menneske om det går an å si sånt...

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 13:42   #15
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Helt grusom. Smakte og luktet rompe, rett og slett. Min mann sa det kjentes ut som om noen ikke hadde vasket rumpa si på flere uker og satt naken i stua. Han klarte ikke å sitte i stua før jeg hadde tatt bort chipsbollen.



Jeg synes ikke den var noe god. Kommer garantert ikke til å havne i handlevogna igjen.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 13:43   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Jeg spiser ikke chips.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 18:31   #17
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Naboen prakket på meg en pose, som hun hadde åpnet -- og jeg må si at jeg var ikke engang fristet til å smake, for de luktet pyton. Kunne tenke meg å strø de rundt på verandaen til naboen som hevn for alt det dumme de gjør.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 18:34   #18
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Tror ikke jeg kommer til å smake den etter å ha lest beskrivelsen på den her inne.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 19:03   #19
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Har ikke smakt den.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 19:03   #20
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om den nye chipsen til Maarud?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Han har vært i militæret.

Men seriøst, alle vet jo hvordan rumpelukt lukter, og denne luktet enda verre.

Jeg gjør faktisk ikke det, men jeg vil ikke vite det heller.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no