Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 10:57   #41
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier

Frokost:
Speltrundstykker med rapidsalat og hamburgerrygg
Eplejuice
Grønn Te

Lunsj:
Stor sushi
Vann/Pepsi Max

Middag:
Kalvefilet med tilbehør
Rødvin

Dessert:
Hjemmelaget karamellpudding med masse krem og karamellsaus

Kveldsmat:
SMÅGODT!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:36   #42
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier

Jeg ville spist masse usunn mat, som pizza, hamburger, chips. Makaroni med ost og ketchup på. Fri tilgang til godteri og kjeks hele dagen!

Ps. jeg slanker meg.. Og da frister sånn mat..

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 13:49   #43
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier

Pizza fra Lizzis i Drammen, sjokolade-is med masse sjokoladekake og sjokoladesaus fra Cold Stone. (Beste is-butikken i USA)

Hele dagen!

Jeg har ikke spist pizza eller is på 11 mnd og 2 uker!

Det er viktigere for meg å amme,men det er nok fordi jeg vet at det tar slutt en gang.......da vet jeg hva jeg skal spise ihvertfall

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 13:51   #44
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier

Kan du ikke spis is eller pizza når du ammer? Tåler ikke guttungen det?

Jeg spiser forresten det jeg har lyst til stortsett. Ja, med unntak av smågodt da. Det kunne jeg spist en pose av hver dag.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 13:56   #45
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Kan du ikke spis is eller pizza når du ammer? Tåler ikke guttungen det?

Jeg spiser forresten det jeg har lyst til stortsett. Ja, med unntak av smågodt da. Det kunne jeg spist en pose av hver dag.


nei...han tåler ikke melk, egg, soya, nøtter fisk.etc Håper han vokser av seg mye ellers blir kosten hans trist etterhvert.

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 14:00   #46
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

nei...han tåler ikke melk, egg, soya, nøtter fisk.etc Håper han vokser av seg mye ellers blir kosten hans trist etterhvert.

Oj - da skjønner jeg ja.

Blir litt ekstra utfordring i kosten ja, når det er matallergi inne i bildet. Men får håpe, som du skriver, at han vokser det av seg etterhvert.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 14:17   #47
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier

Det måtte blitt pinnekjøtt og dronning maud til dessert hele dagen lang.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no