Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan dekker du bordet?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 00:06   #41
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan dekker du bordet?

Hverdagsservise og kjeler på bordet.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 00:27   #42
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan dekker du bordet?

Jeg har sakte men sikkert skiftet ut hverdagsserviset med et meget penere ett, så nå er det nesten festfølelse når jeg dekker dagens bord. Forsyner alle ved komfyren vanligvis, en sjelden gang havner grytene på bordet. Jeg er alt for lat til å bruke serveringsskåler til hverdag. Unntak: rømmebokser og den slags liker jeg ikke; det serveres i små ramekins eller liknende.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 14:47   #43
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hvordan dekker du bordet?

Mandag til torsdag - enkelt hvitt hverdagsservise, og bestikket som ligger i kjøkkenskuffen. Serverer maten i serveringsskåler da.

Fredag til søndag + når jeg har middagsgjester - porselensserviset mitt, finbestikket og krystallglass. Og mat i serveringsskåler.

Har alltid maten på bordet. Og servietter.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no