Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du vært forelska i en kollega?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du vært forelska i en kollega?
Ja, ved flere tilfeller. 50 21,55%
Ja, én gang. 52 22,41%
Nja ... kanskje litt betatt? 67 28,88%
Nei! 61 26,29%
Ingen kommentar 2 0,86%
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-13, 21:34   #121
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært forelska i en kollega?

Jeg trodde Floksa snakket om hvor vanlig det er å bli forelsket/betatt i andre mens man er i et forhold. Det høres ut som et godt utgangspunkt for en spinoff-poll, hvis man har lyst til å anslå hvor vanlig dette er (på FP).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 23:16   #122
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært forelska i en kollega?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Tja.. Hadde partneren min skrevet på nett at han ble forelsket i andre sånn dann og vann hadde jeg sannsynligvis endt med å tatt min hatt og gått.
Så for noen er det nok slik.

Det er milevis mellom betatt og forelsket i min bok. Jeg mener også at man kan viljestyre om man lar et forelskelse utvikle seg gjennom å gi den næring eller ikke. Selv har jeg vært betatt av mange, men aldri vært i nærheten av å være utro. Betatt av er som å være sjarmert og å ha ekstra god kontakt. Det trenger heller ikke å være romantisk, det kan skje i mange ulike gode menneskemøter. Jeg liker den følelsen godt, og ville slett ikke tatt min hatt og gått om mannen min skulle oppleve det - jeg håper da han opplever dette til stadighet. Kanskje snakker vi om temmelig ulke ting i denne tråden?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 23:43   #123
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du vært forelska i en kollega?

Jeg er samboer og har barn med en kollega (men det hadde vi også før vi begynte å jobbe sammen) så svaret er ja.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 15:38   #124
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.488
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du vært forelska i en kollega?

Ja, men jeg var treig og ble ordentlig forelsket i hans først ca 10 år etter at vi jobbet sammen. :bedre sent enn aldri:

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 15:47   #125
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Har du vært forelska i en kollega?

Ja, men bare en gang ordentlig, han begynte for 3,5 år siden.
Det første året var jeg skikkelig opptatt av han.
Nå er det mere vennskap blitt.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no