Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du (eller har du gjort) på do?
Hva mener du? Man går på do, vel ... 39 31,45%
Jeg pleier å gjøre det nødvendige, men det har hendt at jeg leser el snakker i telefonen 29 23,39%
Vi har masse blader på do 38 30,65%
Jeg leser, og snakker i telefonen og strikker og gjør det som faller meg inn 5 4,03%
Jeg har absolutt ingen hemninger her, jeg har til og med spist på do 3 2,42%
Ekkel påll og ekkelt spørsmål 0 0%
Dette er altfor privat, det som foregår bak lukkede dører forblir der 0 0%
Annet; spesifiser i tråd 10 8,06%
Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 22:44   #81
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Gjør kun det jeg er der for.

Det hender stadig jeg går på do ene og alene for å få lest litt mer i en bok jeg er oppslukt av. :grusom mor™:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:50   #82
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg leser, spiller på mobil og snakker selvfølgelig på tlf. Advarer de jeg snakker med først at nå trekker jeg ned, bare så du slipper å lure på om du hørte riktig. Jeg har bæsjet.... I`ve got no shame!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 09:25   #83
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Jeg leser, spiller på mobil og snakker selvfølgelig på tlf. Advarer de jeg snakker med først at nå trekker jeg ned, bare så du slipper å lure på om du hørte riktig. Jeg har bæsjet.... I`ve got no shame!



__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 15:38   #84
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Jeg leser, spiller på mobil og snakker selvfølgelig på tlf. Advarer de jeg snakker med først at nå trekker jeg ned, bare så du slipper å lure på om du hørte riktig. Jeg har bæsjet.... I`ve got no shame!

Jeg tror faktisk jeg hadde blitt skikkelig sur om jeg hadde funnet ut at noen jeg snakket med satt på do mens jeg snakket med dem. Mulig jeg tar meg selv litt vel høytidelig, men det får så være. :surpomp:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 16:03   #85
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Det er kjedelig på do.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 16:26   #86
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tror faktisk jeg hadde blitt skikkelig sur om jeg hadde funnet ut at noen jeg snakket med satt på do mens jeg snakket med dem. Mulig jeg tar meg selv litt vel høytidelig, men det får så være. :surpomp:

Ikke verre enn meg, jeg syntes det er ekkelt.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no