Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-13, 08:28   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Snuppa har vært invitert i mange guttebursdager i det siste. Jeg er veldig vant til å handle på HM når hun skal i bursdag, og har av gammel vane gått innom der til guttebursdagene også.

Til jentene har jeg kjøpt hårpynt, vesker, solbriller, vanter og/eller annet "stæsj". Dette fordi jeg vet at det er dette min egen datter ønsker seg mest av alt.

Og så har jeg gjort det samme til gutta. De har fått sokker, solbriller, capser og lignende. Men er det sånt gutter i den alderen bryr seg om?




Min sønn er bare 5, men pynter seg gjerne. Ikke så rart med den jåledukka av en søster som har "oppdratt" ham.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 08:36   #2
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Jeg kjøper Lego til 7-åringene. Sønnen min hadde likt og få caps og solbriller

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 08:40   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Kjøper så og si alltid Lego, men poden på 8 hadde sikkert synes det var kult å få caps og solbriller. Han er litt ver gjennomsnittet opptatt av hva han har på seg - kanskje fordi han blir påvirket av storesøster?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 08:40   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Caps og solbriller hadde falt i smak hos oss.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 08:49   #5
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Jeg kjøper Lego, fotballkort (hvis jeg vet bursdagsgutten er fotballintr), spill etc. Vi har capser og solbriller i endinga, og jeg tenker liksom at det gjelder flere, så jeg har ikke kommet på å kjøpe slikt til gutter i den alderen. Vesker, spenner etc. til jenter er liksom noe de ikke kan få nok av derimot, så der gjør jeg mye som deg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 08:54   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Her har det gått i fotballkort, lego eller bøker.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 08:56   #7
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Begge mine gutter hadde elsket å få sånne ting fra HM. Lego får de som regel mer enn nok av.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 08:56   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Min 6 1/2 åring hadde blitt veldig glad for slikt. Kjekt at noen gir noe annet enn lego.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:03   #9
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Min hadde blitt glad for slikt. Samt Lego Chima.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:08   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Det er helt supert. Min digger også sånt. Evt Tskjorte/langermet med tøft trykk? sykkelhansker? Evt. sånt hobbysett/eksprimentsett som man kan få kjøpt på bokhandel/lekebutikk, de har også noe sånt på Claes tror jeg det var...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:15   #11
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Slike ting elsker min gutt i allle fall!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:17   #12
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Solbriller og caps er kult. Ellers bøker, eksperimentsett, og slike moroting for å tøyse med andre. Den beste gaven min fikk til syvårsdagen var en falsk hundebæsj. Ekkel i voksne øyne, men himmel så mye moro de har hatt med den!

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:24   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Min er ingen caps- og solbrilletype, men han hadde ikke blitt misfornøyd heller. Her er Lego, eksperimentsett og små uteleker en hit.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:25   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Vi gir skylandersfigur til de vi vet har det spillet, det er det store rundt her for tiden å et sikkert valg. Lego gir vi ikke så ye lenger, poden var ikke så glad i lego å fikk stort sett kun det til bursdagene sine fordi alle mener det er safe, der ble litt kjedelig etterhvert, så derfor gir vi heller ikke det om vi ikke vet at mottageren liker det.

Poden haddeelsket å få caps, solbriller ol forresten.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:26   #15
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Eldste her liker solbriller, t-skjorter, capser etc.
Du kan nok trygt handle påHM.
Ellers er Lego ganske safe, lett og bytte over alt også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:40   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Kom på; prompepute er helt knall. Såpebobler også. Og sånt slim....
Sånn myk softball, miniutgaven. Fotballtrøye som de selger på HM, må nesten vite et lag som heies på da..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:59   #17
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Har jeg møtt på den som har invitert på SFO eller lignende, så spør jeg gjerne litt om hva de ønsker seg, for å få noen hint der. Lego anses vel som safe, men hos oss har ofte lego da blitt bygget av storesøsteren, selv om han av og til har hatt ro i rumpa til å sette seg ned selv. Men den store interessen for det er nok mest hos søsteren. Poden blir selv 8 snart, og for ham kunne Beyblade, fotballkort, stilige t-skjorter, slim og tullesaker, gavekort på Gamestop o.l, ting som kan brukes ute (eks. sånne ting man kan få til å fly), og gjerne også solbriller/caps vært helt kurante gaver. Lommelykt, stilig drikkeflaske, badeskum på sprayflaske, hårgele, tyggismaskin fra Nille, shorts, morsomme eller spennende/bisarre bøker, vannpistol, badeutstyr/badeleker, og Robofish (er det det de heter?) hadde også funket her.


Sist redigert av Dronningen : 04-04-13 kl 10:13.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 10:12   #18
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg kjøper Lego, fotballkort (hvis jeg vet bursdagsgutten er fotballintr), spill etc. Vi har capser og solbriller i endinga, og jeg tenker liksom at det gjelder flere, så jeg har ikke kommet på å kjøpe slikt til gutter i den alderen. Vesker, spenner etc. til jenter er liksom noe de ikke kan få nok av derimot, så der gjør jeg mye som deg.

Det er mange jenter som ikke er spesielt interesserte i vesker og spenner. Min åtteåring (jente) ble mest glad for fotballkortene hun fikk til bursdagen sin.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 10:23   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Noe annet enn lego er stas.

Jeg pleier å sende en melding til en av foreldrene og spørre hva ungen ønsker seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 10:28   #20
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Det er lurt å sende melding, ja. Min gutt hadde nok ikke blitt så glad for HM-stasj, selv om han hadde takket pent for gaven.

Jeg kjøper ofte beyblade/bakugan/trashpack/samlekort/lego til gutt, alt avhenigig av hva jubilanten ønsker seg. Barna har ofte en viss oversikt over hva som er populært, og Snupp vil helst være med å handle, sånn at det blir "rikitig". Kjøper jeg til jentebursdager Snupp skal i eller guttebursdager Mini skal i, sjekker jeg med foreldrene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no