Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 07:29   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

I min omgangskrets er nok min hang til internet og nettforum en heller sær interesse...

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 07:32   #22
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Det mest sære jeg gjør er vel at jeg griddler en del og det synes samboeren min er veldig sært. Jeg kjenner ingen andre som griddler heller.



Jeg tror jeg har fått meg en ny hobby. Jeg elsker sånt!

Sudoku er forresten min faste toaletthobby.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 08:02   #23
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg samler på firkløvere. Det er forresten ikke rare samlingen, det er mer "the thrill of the chase".

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 08:05   #24
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

I min omgangskrets er nok min hang til internet og nettforum en heller sær interesse...


I følge "mannehobbytråden" er visst fortballinteressen min ganske så sær...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 08:17   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg broderer hardangersøm. De som kjenner meg synes det er ganske sært.

Hadde jeg aldri trodd etter å ha vært hjem til deg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 08:34   #26
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg er ikke sær . Jeg maler store bilder med acrylmaling og resten av tiden er jeg her.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 08:49   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Næsj, ingenting sært. Jeg driver mye med krig og fred og religion og politikk og sånnt både på jobb og i fritiden.
Og så later jeg som om jeg kan strikke.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 09:02   #28
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Har ingen sære hobbier, jeg bare er sær jeg.

Jobber med det jeg er mest opptatt av: "gamle dager" som det heter på folkemunne. Det finnes alltid en god grunn til å gå på museum.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 09:20   #29
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.


I følge "mannehobbytråden" er visst fortballinteressen min ganske så sær...

Fotball er vel ikke sært. Det er jo ingen ting som gir mer enn det. fotball.

I gamle dager ble min pc-spilling sett på som sært, men det gjør jo alle nå.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:15   #30
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Teller det å gå på science fiction-kongresser?

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:20   #31
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg samler på dvdfilmer og min store hobby er å SHOPPA.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:49   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hadde jeg aldri trodd etter å ha vært hjem til deg.

Tenker du på den påfallende mangelen på pyntebrikker og broderte duker? Det er det som er problemet da, for det er så gøy å lage tingene, men neimen om jeg vil ha dem fremme etterpå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:56   #33
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Teller det å gå på science fiction-kongresser?

På ingen måte. Det er der det skjer. Hva er favorittserien? Holder en knapp på Babylon 5.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:59   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Vel, hobby og hobby... Ved intenst behov for å tømme hodet fullstendig hender det i sjeldne perioder at jeg spiller yatzy med meg selv. I gamle dager spilte jeg Scrabble alene også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 11:07   #35
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

På ingen måte. Det er der det skjer. Hva er favorittserien? Holder en knapp på Babylon 5.

Kjære B5... For tiden er de favorittene "Life on Mars" (ikke akkurat SF) og "Doctor Who" - David Tennant

Eller blir det gøy å se Anne McCaffrey igjen på Eurocon i København om et par uker.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 11:18   #36
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Elsker PS og andre tv-spill!! Har ikke så mye tid til det nå, men drømmer om spillkvelder med øl og snacks.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 11:26   #37
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg har en gutt på 2,5 år, og en jente på tre uker, planlegger å ta opp hobbier til vurdering om en ti års tid.

Imens dyrker jeg min interesse for god mat og vin når jeg kan. Jeg har forresten en luktesans som kan identifisere omtrent alle ingredienser, og burde egentlig jobbet som industrispion i restaurantbransjen.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 11:30   #38
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Sikring av barn i bil. Det er sært nok føler jeg. Kanskje jeg skulle flyttet til Sverige.

Sånn ellers har jeg ganske normale hobbyer, vært innom det meste.
Nå går det kun i scrapping.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 11:59   #39
xena
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 60
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Ja det har jeg Før Christian ble født reiste jeg på utstilling med kattene mine. Nå strekker ikke tiden til så nå går jeg på utstilling og titter.

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 12:40   #40
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Det mest sære jeg gjør er vel at jeg griddler en del og det synes samboeren min er veldig sært. Jeg kjenner ingen andre som griddler heller.

Det såg kjempe gøy ut, men burde absolutt ikke bruke tid på det.

Opprinnelig lagt inn av malena, her.



Jeg tror jeg har fått meg en ny hobby. Jeg elsker sånt!

Sudoku er forresten min faste toaletthobby.

Da er vi to om det.
Eller har jeg mannens pda for hånden så spiller jeg kabal på do.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Og så later jeg som om jeg kan strikke.

Du er flink, må ikke undervurdere deg selv.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no