Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruk stemmeretten i dag!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 07:03   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Bruk stemmeretten i dag!

Å bruke stemmeretten er det viktigste du gjør som enkeltperson, og enormt viktig for demokratiet. Bruker du den ikke, lar du andre bestemme for deg.

Så min oppfordring til alle er: Uansett om du ikke liker en eneste av lokalpolitikerne dine, og ikke har helt troen på noen av partiene, dra av gårde og bruk stemmeretten din!

  Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:05   #2
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Jepp. En sofastemme er en stemme til det partiet du aller helst ikke vil gi makt.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:09   #3
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Stem ikke sofapartiet!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:11   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Brukte den i går og gjorde plikten vår da.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:22   #5
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Skal stemme i dag kl.10.Det er viktig å bruke stemmeretten,ja

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:50   #6
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Har forhåndsstemt.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:53   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Jeg slenger meg på oppfordringen! Ta ansvar, kummuler en kvinne eller gjør hva pokker du vil - men stem.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 08:34   #8
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Jeg skal pynte meg og trippe ned på valglokalet snart nå!

__________________
www . giblod . no
anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 08:45   #9
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg slenger meg på oppfordringen! Ta ansvar, kummuler en kvinne eller gjør hva pokker du vil - men stem.

Og alle i Oslo oppfordres til å kumulere/slenge den kjempedyktige unge Audun Herning!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 10:58   #10
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Jeg skal bruke stemmeretten min i ettermiddag. Det gjør jeg med glede.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:06   #11
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Jeg har gjort min plikt jeg

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:06   #12
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Da har jeg stemt, og håper at det hjelper slik at verden blir en bedre plass

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:07   #13
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Vi har stemt i dag

Er så spent på å se resultatet. Her har AP sittet med makten i over 80 år, syntes det er på tide at noen andre får prøve seg.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:08   #14
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Har vært å stemt nå

Håper flest mulig stemmer i dag!!

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:12   #15
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Da har jeg stemt . Krysset av, flyttet navn og i det hele tatt gjort en god jobb synes jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:18   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Jeg har stemt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:19   #17
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

:har stemt:

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:22   #18
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Jeg skal stemme i ettermiddag.

I BT i dag var det en sånn fem på gaten spørris om folk skulle bruke stemmeretten sin. De to yngste hhv 20 og 23 år svarte: "Jeg kommer ikke til å stemme, har ikke det aller minste peiling på politikk, dessuten har jeg altfor mye annet å drive med." og "Jeg har ingen planer om å stemme, jeg er vel så uinteressert som det går an å bli."

At de ikke er flaue? Lurer på om foreldrene blir flaue når de leser det? Tenk å ha oppdratt noen til å bli så ignorante.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:22   #19
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Stemte i går.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:59   #20
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk stemmeretten i dag!

Valgkortet er pakket. Stemmer når jeg henter storebror på skolen. Har sendt valgkortet med mannen også.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no