Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi skal selge ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 11:43   #1
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Vi skal selge ...

Søndag skal vi ha visning på vårt "nedlagte" småbruk! Vi har kjøpt oss hus litt nærmere sentrum! Og nå er det ingen vei tilbake!

Det blir så utrolig spennende! Kribler i hele kroppen!

Dere som har solgt hus/Leilighet var dere hjemme under visningen? Om dere var det hvordan var det? Har blitt anbefalt å ikke være hjemme når det er visning!! Men har egentlig litt lyst til å være her jeg da!! Hvordan erfaringer gjorde du deg på visningen?

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:52   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal selge......

Vi skal snart selge leiligheten vår, og har blitt sterkt anbefalt å være tilstede på visningene. Megleren vår hadde ingen tro på å holde selgerene unna visningen, han foretrakk å "danne et team" på visningen.

Jeg har jo egentlig ikke tid til å sitte her å knotte, for nå står vi på huet oppi all rydding og småflikking som bør ordnes før bildetaking. Urk, for et styr - gleder meg til det er over.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:52   #3
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal selge......

Har pusset opp og solgt 2 hus, mannen var tilstede på visningene i tilfelle det var noe spørsmål. Megler spurte om vi ville være tilstedet. Jeg ville ikke, ble helt kvalm av å tenke på at det kanskje ikke kom noen. Men vi fikk solgt da!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 12:18   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Spennende for dere og lykke til.

Vi var tilstede når vi solgte.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 12:21   #5
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Da vi solgte nå sist var det kun megler tilstede. Megleren mente at det var bedre for kjøperne føler seg ofte litt beklemt når de går rundt i andres hus/leiligheter og eierne er der.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 12:25   #6
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Megleren mente at det var bedre for kjøperne føler seg ofte litt beklemt når de går rundt i andres hus/leiligheter og eierne er der.

Jeg har vært på en del visninger i min tid, og synes helt klart det er best om eierne ikke er tilstede. Likeledes har jeg aldri vært tilstede på visningene de 3 gangene jeg har solgt selv.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 12:40   #7
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Megleren vår anbefalte at en av oss var tilstede under visningene, fordi vi kjenner huset og området best.
Unger og dyr, og i vårt tilfelle; gubben var ikke til stede.

Lykke til med visningen, håper dere får solgt kjapt!! (samme til torsken).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 12:41   #8
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg har vært på en del visninger i min tid, og synes helt klart det er best om eierne ikke er tilstede. Likeledes har jeg aldri vært tilstede på visningene de 3 gangene jeg har solgt selv.

Ja, jeg må faktisk si meg enig i dette. Men valgte å lytte til megleren vår som ønsket en av oss tilstede.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 13:04   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Megleren vår ville ha oss der og derfor var vi tilstede sammen med megleren da vi kjente området rundt etc.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:47   #10
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Takk for svar! Vi har nå bestemt at jeg skal være hjemme under visningen. Men jeg skal holde meg ute! Meglern skal være inne i huset! I tillegg til hus har vi og¨så "gjestehus" stabbur og låve med kontor +++ og hage på rundt 5 mål! Så om det kommer mange ( optimist) på visning er det jo greit for noen å ha en å spørre ute også!! Krysser fingra for at det blir fullt hus!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:50   #11
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Blir en spennende dag. Håper det kommer mange på visning. Lykke til

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:54   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Lykke til!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:01   #13
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Lykke til med salget!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 23:28   #14
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Lykke til med salget!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 23:29   #15
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Lykke til med visning og med salg. Håper dere blir nedrent av håpefulle kjøpere

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 23:31   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Så spennende - lykke til!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 23:33   #17
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Hvordan gikk visninga?

Lykke til med salget

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 10:57   #18
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Visninga gikk veldig bra! Det var 11 familier her og flere av de virket veldig interressert! Var også noen innom etter visningen! Så nå går vi bare å venter og håper noen vil legge inn bud!! Blir en spennende dag idag!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 01:53   #19
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal selge ...

Så flott med god respons. Hvordan har det gått i dag?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no