Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ellos og tilbud

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-12, 12:28   #1
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ellos og tilbud

Nå har jeg fått reklame på mail igjen fra Ellos, og denne gang gjaldt det merkevaresalg.
Jeg ble litt sånn .

Men alt jeg har sett på er jo merket med det symbolet som betyr "Ikke rabatt".

Hvordan kan de reklamere med merkevarerabatt da?

Kjenner jeg blir så irritert av den der idiotiske reklamen til Ellos.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:29   #2
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ellos og tilbud

Jeg er like irritert og oppgitt som deg. Veldig sjelden det blir shopping på Ellos med disse tilbudene.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:33   #3
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ellos og tilbud

Men nederst i tilbudet står det "*Kan ikke kombineres/brukes med: andre rabatter, andre tilbud, varer fra Catalog Outlet.". Til vanlig pleier det å stå oppført at man ikke kan bruke det på det som er merket med ikke rabatt, så jeg tror at du kan bruke koden på det som er merket med ikke rabatt også. Men jeg bare tror altså, har ikke testa det ut.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:39   #4
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ellos og tilbud

På mitt tilbud som er 40% på dyreste vare (Gjelder over 90 kjente varemerker) kommer det opp at det ikke gjelder plagg med symbolet for "Ikke rabatt".

Slik er det jo nesten alltid, men hvordan kan de gjøre det når det akkurat nå faktisk skal være merkevaretilbud?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:40   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellos og tilbud

Før gjaldt rabatten for Lee-klær (som er mitt favorittmerke hva dongeri angår) nå gjelder det ikke der - noe som irriterer meg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 13:04   #6
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ellos og tilbud

Jeg ringte Ellos.

Fikk til svar at denne rabatten faktisk gjaldt i dag på det som er merket "Ikke rabatt" også, de kunne bare ikke gjøre om på hele datasiden pga. av bare en dags tilbud!

Hadde en diskusjon om hvordan de trodde at kundene deres skulle skjønne det...
Fikk ikke annet svar enn at vi kom oss noen vei med å diskutere dette, kunne hun bare ikke få artikkelnummeret på den varen jeg ønsket, så skulle hun sjekke for meg om rabatten gjaldt.

Men det ser ut som om det går altså.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 13:08   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ellos og tilbud

En e-post til forbrukerrådet eller FBI eller TV2-hjelper deg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 13:09   #8
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Ellos og tilbud

Da får jeg ta meg en titt i kveld! Har ikke handlet på ellos på lenge, for så og si alle varene er jo nå merket med at man ikke får rabatt. Det hele har jo blitt en vits. De burde heller merke de varene man kunne bruke rabatt på, som jo nesten ikke er noen ting.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 13:14   #9
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Ellos og tilbud

Det står jo:

Sitat:

Tilbudet gjelder:
• ved nybestilling for minst 200,- (etter fratrukket rabatt)
• på dyreste vare av klær, sko, accessoirer, hjemmetekstil, innendørsbelysning eller tepper, samt på varer merket med "Ikke rabatt" med unntak av elektronikk/elektriske produkter/tilbehør fra Ellos sortiment 2012
• t.o.m. 12/4-2012
• maks 1 gang/husstand

Så da er det ikke så vanskelig å skjønne?

Takk for tipset forresten, tror jeg må bestille en dress til lillebror

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 13:21   #10
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ellos og tilbud

Uffda. Det der leste jeg faktisk ikke.

Bruker å hoppe rett ned på det tilbudet ikke gjelder for.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:07   #11
emma-li
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 88
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ellos og tilbud

da ble det ny reimadress til lillebror med rabatt fra ellos , så den rabatten funket
man kan gjøre gode kupp med den

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no