Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sioux Falls - hvordan reise dit?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-16, 10:57   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sioux Falls - hvordan reise dit?

Jeg har lyst til å besøke en venninne i Sioux Falls i løpet av januar/februar, men er litt usikker på hvordan jeg bør reise. Min første innskytelse var å benytte meg av de råbillige billettene til New York eller Boston og være der et par dager før jeg drar videre, men det er dyrt å reise innenlands i USA og da lurer jeg på om jeg heller bør satse på f.eks. Icelandair og dra direkte til Minneapolis, som ved første øyekast virker mye dyrere, men som totalt sett vil bli omtrent samme pris. Da vil jeg evt. ta en overnatting eller to på Island i den forbindelse.

Er det andre muligheter jeg ikke har tenkt på?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 21:57   #2
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sioux Falls - hvordan reise dit?

Ingen? Vil jeg ha et par netter i NY og Boston, eller vil jeg ha en stop-over på Island og to netter i Boston? Det blir i mai.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 22:24   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sioux Falls - hvordan reise dit?

Det er jo ikke en by veldig mange nødvendigvis har hørt om da, så når du ikke sier hvilken stat det ligger i, eller hva som er nærmeste by, så må de aller fleste google før de svarer deg, og det er jo ikke sikkert man gidder.

På generelt grunnlag kan jeg si at jeg liker veldig godt å ta tog i USA, og de har flere scenic routes, med svært komfortable tog. Da får du sett masse, om det går et tog dit fra nærste store by med internasjonal flyplass.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 22:27   #4
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sioux Falls - hvordan reise dit?

Det er den største byen i Sør-Dakota, men likevel en liten by i USA-målestokk. De morsomste rutene tar meg enten via Island med mulighet for stop-over, eller via en av storbyene på østkysten. Jeg har vært i NY før, men tar gjerne en stopp der. Billig er det også å reise hjem via Boston, og det er en ny opplevelse for meg.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 23:43   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sioux Falls - hvordan reise dit?

Sioux Falls er som du sikkert vet veldig utenfor alt av scenic routes. Det går buss fra Minneapolis, men det tar tid. Togtilbudet er elendig på de kanter.

Jeg ville hatt flybillett til Sioux Falls og heller hatt stopover annet sted.

Liker du å kjøre bil på flate rette strekninger kan du leie bil i Minneapolis. Det går kjappere enn buss og du får sett noen timer med litt annet landskap enn det typisk norske.

Jeg har ikke vært i Sioux Falls, men vært i samme område noen ganger.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no