Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er "bil-sertifikat" i Legoland en så big deal?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-17, 23:26   #41
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Legoland er mye mer en den bilkjøringen. Vi har vært der flere ganger og de har kun kjørt bilene en gang, da pga en vennefamilie med barn som ønsket.
De andre gangene har vi valgt og ikke bruke tid og penger på det da interessen hos barna ikke har vært så stor. For det har vært så mye annet kjekt å gjøre.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 00:25   #42
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det var en veldig big deal for våre unger når vi var der hvertfall. De var da 4 og 6 og spesielt Eldste følte at hun ble snytt for mye når hun ikke fikk prøvd det. Hun nevner det faktisk av og til fremdeles, nå er hun snart 18.

Mannen min er 47 og husker fremdeles godt at han var for stor, men ikke brødrene da de var på den første/eneste Danmarksturen i oppveksten.

Våre unger har ikke brydd seg om det de to gangene vi har vært der.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 08:26   #43
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Mine bryr seg ikke,de var 6 og 7 da vi var der.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 08:32   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Storebror har vært der 3 ganger, aldri kjørt de bilene. Køen er lang så man må være taktisk og pese litt for å komme seg inn der, og vi har aldri giddet bruke tid på det. Jeg hadde ikke latt det være avgjørende.
Jeg synes Legoland er kjempefin og skjønner godt at du ønsker dere en ferie bare dere. Det er kjempefint å ha opplevelser sammen som familie. Danmark er i tillegg et helt fantastisk ferieland. Jeg ville bare kjørt på.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 08:59   #45
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Storebror har vært der 3 ganger, aldri kjørt de bilene. Køen er lang så man må være taktisk og pese litt for å komme seg inn der, og vi har aldri giddet bruke tid på det. Jeg hadde ikke latt det være avgjørende.
Jeg synes Legoland er kjempefin og skjønner godt at du ønsker dere en ferie bare dere. Det er kjempefint å ha opplevelser sammen som familie. Danmark er i tillegg et helt fantastisk ferieland. Jeg ville bare kjørt på.

Enig!

Og, nå er jeg riktignok litt inhabil i og med at jeg bor i Kristiansand og har hatt hele min oppvekst i Dyreparken, men Legoland er minst like fin.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 09:26   #46
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Om du skal vente til nest yngste og yngste er store nok til ting, vil du jo risikere at den eldste blir for gammel også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 09:33   #47
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Jeg mener bare at hvis du er redd for at mellomste skal bli lei seg for ikke å ta "lappen" er det greit å være oppmerksom på at med en høyde under 120 cm er det utrolig mye mer hun ikke kan gjøre, som er mye morsommere enn å ta lappen. Det er mye morsomt for alle høyder, men å være like under 120 cm mens man har et søsken som er over, fører iallfall til at det er mange ting de ikke kan gjøre sammen. Mine unger ville iallfall synes at det var veldig dumt.

Jeg synes Legoland var helt fantastisk, og det er en av de desidert beste familieferiene vi har hatt, selv om ingen av mine var lego-interessert på den tiden.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 09:47   #48
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Eldstemann har vekt og lengde som tema i matte nå, så vi skal veie og måle dem som erfaring med konkreter (og reelt, gutten min, når vi gjennom leksa har kommet frem til at en baby er 4 kg og en fireåring 15 og en (ikke så veldig tung) voksen 60, hvordan fikk hodet ditt det til å være logisk at du var 223 kilo tung? Komma ja... de har ikke begynt med komma....) så planen er å måle dem i ettermiddag. Dels for hans opplevelse av tall (så vi skal måle oss voksne også) og dels fordi jeg faktik vil vite hvor lange de er

Jeg skal definitivt ikke vente til yngste er gammel nok, da er jo eldste for gammel ja. Så hun må være med når han er passe, og han må være med når hun er passe, vi prøver da å finne ting i ferien som fenger hver av dem likevel, men noe må de være med på for hverandre. Sånn er det bare.

Ferie for bare oss fem er ønskelig. Ferie hos svigers er nødvendig (det er den ene gangen i året de ser sin bestefar og yngste tante og onkel (på alder med våre eldste) |så det prioriteres selvsagt, men jeg trenger noe annet også.

Mannen minnet på at selv om han ikke får så mye feriepenger (og derfor heller ikke trenger ta ut 5 uker ferie) så har han pappapermisjon tilgode som han skulle bruke i ferietider for å være sammen med barna (Han fikk nemlig etter 11 mnd arbeidsledighet endelig jobb halvannen uke før min del av permisjonen gikk ut. Da valgte han å utsette pappapermen for nå måtte han rett og slett komme seg i jobb, men har avtalt at han altså tar den i skoleferier frem til hun er tre)

Vi får se hvor vi ender, men noe skal vi finne på.

(Jeg var egentlig ikke så redd for at bilkjøringa skulle være sår for mellomste, det var mer den "dere må ikke finne på å dra før neste år, den bilkjøringa er midt i parken og man ser den hele tiden og det er baaaaaaaaare såååååå ille å ikke få gjøre det" hilsen de som var der med en på seks og ei på fem som gjorde meg usikker. Hun er helt vant til "dette er du ikke lang nok til" fra våre mange besøk i hunderfossen uten at det har vært problematisk, da har vi bare gjort noe annet)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 09:51   #49
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Forøvrig har jeg lest nok tråder om BR og Colorline og| fribiletter overfladisk, derav at jeg får neller og bare vil bestille dyreparken på nett og ferdig med det

Vi får se.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 10:00   #50
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hun er helt vant til "dette er du ikke lang nok til" fra våre mange besøk i hunderfossen uten at det har vært problematisk, da har vi bare gjort noe annet)

Da blir det ikke noe problem. Det er mye annet å finne på. Og det er absolutt ikke sånn at man ser bilkjøringen fra over alt.

Min yngste tror hun er like stor som eldste, og blir helt sjokkert hver gang hun oppdager at hun ikke er det.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 10:00   #51
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.390
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Men altså, legoland er festlig nok det altså, dersom man går inn i det med åpne øyne. Vi har vært i Legoland 2 ganger i juli, reiser gjerne tilbake, men da utenom sesong.

Det beste trikset for å få en strålende dag i Legoland er å ta med en del mat til matpakker inn, og kaffe på termos. Dyreparken er kanskje dyrt, men de har super logistikk på servering. Legoland var elendig på dette punktet i 2006 (kan være de har bedret seg på 10 år). Vi bestilte bord på restauranten i hotellet den andre gangen vi besøkte Legoland, det var lurt. Da vikk vi sitte ned og spise middag og hvile hode, bein og ører før vi var klar for ei ny økt med sprell og spetakkel.

Skjønner godt at dere vil feriere uten å bo hos svigers i ukesvis.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 12:04   #52
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Min yngste tror hun er like stor som eldste, og blir helt sjokkert hver gang hun oppdager at hun ikke er det.

Der har jeg sett at vi slipper lettere unna enn de med barn som er tettere i alder, ja. Med stor aldersforskjell er det helt naturlig for dem å ikke kunne gjøre det samme.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 12:10   #53
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i Legoland en så big deal?

Det eneste jeg husker fra Legoland-besøket da jeg var 7 år var påfuglene i dyreparken og at jeg ikke var gammel nok til å ta lappen mens det var min kusine.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 12:10   #54
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i Legoland en så big deal?

Hvis dere kjøper årskort i legoland er det like dyrt som to dager, barna kan spise og drikke gratis på enkelte steder og der er rabatt på lego i butikken der. I tillegg kan man da f eks være kortere dager der istedenfor å slite seg ut på en lang dag. Kan også kombineres med besøk på Lalandia.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 12:51   #55
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Om du skal vente til nest yngste og yngste er store nok til ting, vil du jo risikere at den eldste blir for gammel også.

Absolutt. Om et par år fenger ikke Legoland for eldste lenger. Så sats på å dra i sommer og så igjen om noen år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 12:53   #56
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.


(Jeg var egentlig ikke så redd for at bilkjøringa skulle være sår for mellomste, det var mer den "dere må ikke finne på å dra før neste år, den bilkjøringa er midt i parken og man ser den hele tiden og det er baaaaaaaaare såååååå ille å ikke få gjøre det" hilsen de som var der med en på seks og ei på fem som gjorde meg usikker.

Det er tull. Den er litt i utkanten, lett å unngå og man bør bestille tid på forhånd, lange køer. Null problem å unngå den.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 12:54   #57
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Men altså, legoland er festlig nok det altså, dersom man går inn i det med åpne øyne. Vi har vært i Legoland 2 ganger i juli, reiser gjerne tilbake, men da utenom sesong.

Det beste trikset for å få en strålende dag i Legoland er å ta med en del mat til matpakker inn, og kaffe på termos. Dyreparken er kanskje dyrt, men de har super logistikk på servering. Legoland var elendig på dette punktet i 2006 (kan være de har bedret seg på 10 år). Vi bestilte bord på restauranten i hotellet den andre gangen vi besøkte Legoland, det var lurt. Da vikk vi sitte ned og spise middag og hvile hode, bein og ører før vi var klar for ei ny økt med sprell og spetakkel.

Skjønner godt at dere vil feriere uten å bo hos svigers i ukesvis.

De har endret ang mat. Mye godt å velge i. Var der i 2013 forrige gang.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 13:38   #58
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i Legoland en så big deal?

Vi har vært mange ganger i Legoland og bare to av tre unger har fått førerkort. Jo, det har vært litt sutring hos minstemann et par ganger av den grunn, men da han ble gammel nok til å ta førerkort, så gadd han ikke stå i køen når alt kom til alt. I sommer minte jeg han om kjøringa, for snart er han for gammel, men han gadd fortsatt ikke stå så lenge i kø - problemet løst. Legoland er en veldig bra park, men det er litt mye folk i juli synes jeg - bedre i ytterkantene av skoleferien, fortrinnsvis i slutten av juni før "røkla" får sommerferie.

Men, det jeg skulle si var om billetter. Det er så mange som tilbyr gratis barnebilletter til Legoland at det er bare å ta det helt med ro på det området. I sommer kom vi to voksne og to barn inn for 349 kroner til sammen. (Da lot vi dog som om vi var tyske turister ved å snakke engelsk i billettluka sånn at vi fikk inn en gratis voksen, men...)

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 13:57   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i Legoland en så big deal?

Jeg har ikke helt fått med meg at dette er en greie, men i går kveld foreslo jeg for Mannen (52!) at vi kunne dra til Danmark og Løveparken og kanskje Legoland i år, og da utbrøt han "ÅJA, DA KAN JO JENTUNGEN FÅ LEGOLAPPEN!"



Så det er åpenbart en greie. (Og han ble litt deppa når jeg forklarte at det neppe gikk for toåringer.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 14:01   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i Legoland en så big deal?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no