Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 13:25   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Livslærdom

Ja, pøs på med nyttige små erfaringer og tips!

Jeg kan begynne:

Passende middag før man skal på teater, revy eller noe lignende er IKKE godt krydret taco. I såfall bør man ha et helsikes pokerfjes og mulighet til å åpne bukseknapp, smekk og å dra ut stramt undertøy.

Dette er sikkert opplagt for mange, men det skader ikke med en gjentagelse.
Har man en veps i bilen, STOPP BILEN! Selv om den kryper på din førstefødte, STOPP BILEN før man vifter den ut. Ellers blir det dyrt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 18:07   #2
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk før du snakker når journalister ringer på jobben. Legg gjerne på, tenk og ring evt. opp igjen.



Når man er over tredve, småbarnsmor og i full jobb, er det ikke alltid så passende å drikke alkohol til kl. 4 om natten.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 18:37   #3
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Tenk før du snakker når journalister ringer på jobben. Legg gjerne på, tenk og ring evt. opp igjen.


Jeg er i grunnen litt interessert i å høre hvordan du har fått denne livslærdommen.

LaLuna er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 18:52   #4
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg er i grunnen litt interessert i å høre hvordan du har fått denne livslærdommen.

Eh...The hard way?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 19:19   #5
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Eh...The hard way?

Ja, jeg regner da virkelig med at det var det. Men jeg skulle gjerne likt å vite hva som var saken, hva det ble spurt og og hva som ble svart.

LaLuna er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 19:26   #6
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Ja, jeg regner da virkelig med at det var det. Men jeg skulle gjerne likt å vite hva som var saken, hva det ble spurt og og hva som ble svart.

Kan'ke si det. :har lært:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 19:28   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-Ikke ta telefonen når svigermor ringer.

-Hold kjeft og se åndsfraværende ut når det blir prat om alt som har med "verv" å gjøre på møter - uansett.

-Smil pent og act casual når naboen forteller om sine erfaringer hva angår sex-leketøy.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-09-06, 13:13   #8
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Ja, jeg regner da virkelig med at det var det. Men jeg skulle gjerne likt å vite hva som var saken, hva det ble spurt og og hva som ble svart.

Livslærdom to: Ikke svar journalister selv om de spør skriftelig

him er ikke aktiv  
Gammel 05-05-09, 13:45   #9
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Livslærdom

Håndbrekk kan være smart å bruke hvis du parkerer i en bakke, har jeg lært.
Det kan også være smart å ta ut stikkontakten til miksmasteren før deres langhårede datter får tak i den.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 05-05-09, 13:49   #10
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Livslærdom

Å øvelseskjøre med din 16 år gamle sønn krever mins en flaske rødvin innabords.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 05-05-09, 13:55   #11
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Det er også innmari dumt å sole seg på ryggen og ha på BH som har metallhemper. Man kan få brannsår. Har jeg hørt.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 15:17   #12
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Håndbrekk kan være smart å bruke hvis du parkerer i en bakke, har jeg lært.

Mee too. Jeg lærte det på parkeringsplassen på IKEA. Det er vel første (og forhåpentlig vis siste) gang jeg har blitt ropt opp over anlegget i butikken: "Kan eieren av en Volvo V40........." Det var enda flauere å komme ut til en dame som sto og holdt igjen bilen som egentlig var på vei mot bilene som sto parkert på andre siden.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 19:10   #13
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ikke drikk cola ved pc-en...........

Måtte nettopp skifte tastatur ja

Anne er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 12:27   #14
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

ikke drikk cola ved pc-en...........

Joda, men skru nå for helsike på korken mellom slurkene.

(velta en flaske i den gamle bærbare på jobb, og greide nesten det samme, men var heldig nå onsdag som var) )

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 12:29   #15
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Ikke gå på politistasjonen og meld bilen din stjålet når du ikke er 100 % sikker på at du virkelig har sjekket der du parkerte den, ikke bare der du trodde du parkerte den.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 20:35   #16
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ikke gå på politistasjonen og meld bilen din stjålet når du ikke er 100 % sikker på at du virkelig har sjekket der du parkerte den, ikke bare der du trodde du parkerte den.

Det gjorde min svoger. Han meldte sin bil stjålet, men da han kom hjem sto bilen i garasjen. Han glemte at han hadde tatt bussen til byen

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 20:39   #17
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Sjekk når du stiger ut av bilen nypyntet og med stiletthæler at det er fast grunn under beina og ikke i løse luften. Min gode kollega og venn parkerte bilen ved en bratt skråning (Nærmere et stup vil jeg si) og jeg havnet langt nedi Kjole, strømper og den ene skoen ble ødelagt og jeg ble møtt av en sjokkert sjef da da jeg entret min egen "surprise avskjedsfest" Han utbrøt: Har du begynt å drikke.


Sist redigert av Michelle : 26-04-09 kl 20:55. Årsak: skrivefeil.
Michelle er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 13:03   #18
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Ikke gni deg i øynene etter å ha hakket chili. At såpevask fjerner chili er en myte.

Forresten: ikke skift tampong heller.

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Ikke engang bruk en intimserviett. Nei, faktisk ikke rør noen slimhinner.

... Gjett om jeg tenkte på Inka da jeg leste Turban Smukks innlegg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 16:39   #19
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Ikke instruer 8 nybegynnere alene i en ridehall dersom det har regnet og snøen blir våt og tung. Det kan bli takras.

Ikke ta brødskivene ut av brødristeren med to gafler.

Når man sitter 4 stk på en huskeplanke, er det lurt at begge på samme side hopper av samtidig. Hvis ikke havner man på sykehuset.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 20:15   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke gi poden på 8 måneder brokkoli.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no