Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ny og stilfull eller gammel og sjarmerende spisestue?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-08, 00:11   #1
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Ny og stilfull eller gammel og sjarmerende spisestue?

Når vi flytter får vi endelig egen spisestueplass. Gleder meg. Men så har vi ingen spisestue foreløpig. For 2500 kan vi få overta et håndlaget møblement, bord, 6 stoler og buffet, fra de vi kjøper huset av. Det er vel fra 30-40 tallet, tror jeg, og ganske sjarmerende gammelt i stilen. Som interiørnovise er jeg ikke helt sikker på hvordan en kombinerer nytt og gammelt. Hva må til i omgivelsene rundt en gammel spisestue for at det skal bli fint, og ikke bare harry eller tantete?

Eller skal man investere i nytt og stilig? Hva er fint, ikke for dyrt, tåler å brukes en del år og rommelig for en familie på fem + gjester?

-Og da skal det altså plasseres i et 70-talls husbankhus med ok størrelse på stua. Forhåpentligvis lyse vegger og helst ikke alt for mye møbler og nips i rommet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no