Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 23:31   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

denne var kul selv om den strengt tatt er oransje. ser også at den er litt for dyr.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:34   #22
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

men hva med denne da?
Den har puff, men er i din prisrange. Hvis du bor på Østlandet så tror jeg den nærmeste Miobutikken har gratis hjemkjøring fra Sverige. Det benyttet jeg meg av for noen år siden ihvertfall. Kjøpte to stoler fra dem.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 09:46   #23
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.


Det er noe i denne stilen jeg kunne tenke meg, men i rødt.

Det er vel denne du snakket om tror jeg Obelix?

Denne finnes i nydelig bringebærrød på Bohus, ja
Har nemlig hatt en slik, men måtte selge den fordi mannen ikke likte å sitte i den

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 21:08   #24
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

denne var kul selv om den strengt tatt er oransje. ser også at den er litt for dyr.


Den var kul da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 21:24   #25
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

denne var kul selv om den strengt tatt er oransje. ser også at den er litt for dyr.

Den var kjempetøff, men det er ikke plass til puff der jeg skal ha den.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

men hva med denne da?
Den har puff, men er i din prisrange. Hvis du bor på Østlandet så tror jeg den nærmeste Miobutikken har gratis hjemkjøring fra Sverige. Det benyttet jeg meg av for noen år siden ihvertfall. Kjøpte to stoler fra dem.

Den var også lekker, men igjen denne puffen da. Ser for meg at det hadde blitt klatrestativ for 2-åringen vår.

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Denne finnes i nydelig bringebærrød på Bohus, ja
Har nemlig hatt en slik, men måtte selge den fordi mannen ikke likte å sitte i den

Åh? Er den ikke god å sitte i?

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 21:45   #26
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Åh? Er den ikke god å sitte i?

Jeg er isåfall sterkt uenig, men smaken og kroppen er forskjellig da. Den stolen er den eneste jeg klarte å sitte i da jeg hadde enorme smerter med bekkenløsning forrige gang. Gode innstillingsmulighet til ryggen inkludert liggefunksjon og et fotbrett som er utformet slik at man ikke får vondt i beina. Mamma sine mer ordinære reclinere (a la Harry ) stikker rett inn i leggen, jeg får vondt i beina etter 15 minutter.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 21:53   #27
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er isåfall sterkt uenig, men smaken og kroppen er forskjellig da. Den stolen er den eneste jeg klarte å sitte i da jeg hadde enorme smerter med bekkenløsning forrige gang. Gode innstillingsmulighet til ryggen inkludert liggefunksjon og et fotbrett som er utformet slik at man ikke får vondt i beina. Mamma sine mer ordinære reclinere (a la Harry ) stikker rett inn i leggen, jeg får vondt i beina etter 15 minutter.

Det var godt å høre, nå som jeg begynner å nærme meg en løsning.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 09:22   #28
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.




Åh? Er den ikke god å sitte i?

Jeg synes den er god, mannen bare klagde. Orket ikke diskusjonene og sutringen lenger. Han har sære meninger på stolfronten (sikkert derfor vi aldri blir enige om bil, like sær på bilstoler... )

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 10:01   #29
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

Denne: Baloo fra Hjellegjerde har jeg lyst på i mørkelilla mikrofiber
De har den for 8000 i mikrofiber hos Bohus (uten puff). Den finnes i skinn også (tror bildet er skinn) - vet ikke prisen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 12:30   #30
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

denne var kul selv om den strengt tatt er oransje. ser også at den er litt for dyr.

"Basen" på stolen er ofte et veldig godt tegn på at stolen er kostbar, og baser som vist her er dyre. (På designermøbler, vel og merke.)

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:21   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød, stilig, behagelig stol. En utfordring?




Beskrivelse:
Sierra recliner stol med justerbar ryg og indbygget fodskammel.
Monteret med okselæder overalt.

Leveres i flere forskellige farver; rød, sort og sand.

Pris: 4999 dk

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no