Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-08, 18:06   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Vi vurderer å bytte rom med Glitterbarnet, men da må vi ha ny seng. Rommet hans er nemlig så smalt at en 150 cm seng vil gå fra vegg til vegg. Vi kan ikke kun ha dobbel rammemadrass, siden sambo og jeg er så ulik størrelse at jeg spretter omtrent en meter opp fra madrassen hver gang han snur seg. Så vi må ha to madrasser. Vi kan selvsagt bygge rammen selv, men jeg lurer litt på hva som fins der ute, vi har stort sett kjøpt madrasser og senger på IKEA tidligere, og det er ingenting der som passer.

Hvor finner jeg ulike typer rammer og madrasser som kan passe? Vi har ikke råd til en megadyr seng, den bør nok helst ligge under 3000,- inkludert madrasser. Jeg vet liksom bare om IKEA og Jysk.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 13-07-08 kl 18:51. Årsak: presisering
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:10   #2
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Bohus eller Living?

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:40   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Fagmøbler?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:41   #4
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Hvorfor kan dere ikke ha vanlig rammemadrass? Dere kjøper selvsagt 2 stk som er 75 cm brede, dvs 150 cm til sammen. Dere kan velge om dere vil ha en felles overmadrass eller 2 enkle. Jeg vil foreslå at dere tar en runde på Jysk, Living, Bohus, Skeidar osv for å prøve madrasser.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:44   #5
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Kan ikke helt skjønne at rammemadrass er noe problem. Rammemadrass blir ikke som en vannseng der man spretter opp som du sier. Ville kjøpt rammemadrass. Tror det går fint selv med tyngdeforskjellen. Men det blir vel dyrere enn 3000,- vil jeg tro. Vår kostet 7000,- med masse rabatter fordi svogeren til mannen jobber i møbelbutikk. Den er 180 cm bred da, men så stor prisforskjell er det ikke.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:49   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Hvorfor kan dere ikke ha vanlig rammemadrass? Dere kjøper selvsagt 2 stk som er 75 cm brede, dvs 150 cm til sammen. Dere kan velge om dere vil ha en felles overmadrass eller 2 enkle. Jeg vil foreslå at dere tar en runde på Jysk, Living, Bohus, Skeidar osv for å prøve madrasser.

Vi kan selvsagt ha to rammemadrasser satt inntil hverandre og med en stor overmadrass som dekker begge. Jeg tenkte på en stor rammemadrass.

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Rammemadrass blir ikke som en vannseng der man spretter opp som du sier. Ville kjøpt rammemadrass. Tror det går fint selv med tyngdeforskjellen.

Nei, vi har hatt det og det går ikke. På grunn av fjæringene så spratt jeg opp og ble liggende å gynge hver gang sambo snudde seg litt hardt. En vannseng duver i allefall, en fjærmadrass spretter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:51   #7
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Ser nå at dere har pleid å kjøpe madrasser og senger på Ikea. Ikea er vel den eneste som selger større rammemadrasser enn 120. Så dere har sikkert hatt en rammemadrass på 140 eller 160. Jeg mener at det er de str som Ikea selger. Jeg og mannen kjøpte 160 rammemadrass på Ikea når vi flyttet sammen. Vi er omtrent like lange og tunge. Likevel så fungerte det dårlig. Vi klagde på vår madrass etter noen år fordi det ble en grop i midten hvor man trillet ned uansett og skummadrassen på siden slapp taket så man kunne kjenne fjærene. Fikk pengene tilbake.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:52   #8
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, vi har hatt det og det går ikke. På grunn av fjæringene så spratt jeg opp og ble liggende å gynge hver gang sambo snudde seg litt hardt. En vannseng duver i allefall, en fjærmadrass spretter.

Nei, da så. Skal ikke diskutere det!

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:53   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Vi har også temmelig stor tyngdeforskjell, men vi sover bra på en hel 180 cm fjærmadrass. Jeg har aldri merket noen spretting. Det er jo stor forskjell på hvor myk/hard fjæring det er, og jeg tror også det fins madrasser med forskjellig hardhetsgrad på hver side for par som er i helt forskjellig vektklasse. Men det tipper jeg er i en høyere prisklasse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:54   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Høres kjent ut, Propella. Men vi hadde et omvendt problem, lå man for nærme kanten så trillet man nesten ut, fordi kanten var så "avrundet". Jeg hadde følelsen av å ligge og holde igjen hele natten. I tillegg til de fordømte fjærene som gjorde at jeg spratt i været.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:56   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Vi har også temmelig stor tyngdeforskjell, men vi sover bra på en hel 180 cm fjærmadrass. Jeg har aldri merket noen spretting. Det er jo stor forskjell på hvor myk/hard fjæring det er, og jeg tror også det fins madrasser med forskjellig hardhetsgrad på hver side for par som er i helt forskjellig vektklasse. Men det tipper jeg er i en høyere prisklasse.

Det kan godt hende, altså. Men jeg vet ikke helt om jeg tør prøve. Siden vi har såpass ulik vekt og størrelse bør vi nok ha litt ulik harhetsgrad også, så jeg tror vi fortsetter å ha to madrasser slik vi har nå. Vi må bare ha noe smalere. Vi er egentlig fornøyd med de ikeamadrassene vi har nå, men jeg tror ikke IKEA har noe på 75 cm.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:58   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Tipper det er sånn 40 kg forskjell på oss, og 22 cm på lengden. Men ikke noe spretting altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:59   #13
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

På vår rammemadrass har vi en hel ramme og to seperate madrasser oppå denne. Tidligere hadde vi svane seng og da hadde vi forskjellig fastehet på de individuelle madrassene, veldig greit når det er forskjell i tyngde, og så ligger det en overmadrass over som "samler" de to underliggende madrassene.

Når det er sagt tror jeg du har en størrelse som er vanskelig å finne. Da jeg var barn (i gamle dager ) var det 75 cm som var standard bredde. Da var 150 cm dobbeltseng. Nå er det så vidt jeg vet 90 cm som er standard bredde på en enkeltseng, dobbeltseng er 180.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 19:07   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tipper det er sånn 40 kg forskjell på oss, og 22 cm på lengden. Men ikke noe spretting altså.

Det er det samme som oss omtrent. Nå skal det sies at jeg sover veldig lett, og sambo veldig tungt.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Når det er sagt tror jeg du har en størrelse som er vanskelig å finne. Da jeg var barn (i gamle dager ) var det 75 cm som var standard bredde. Da var 150 cm dobbeltseng. Nå er det så vidt jeg vet 90 cm som er standard bredde på en enkeltseng, dobbeltseng er 180.

Ja, IKEA har bare 160 og 180. Men jeg ser at Jysk har den størrelsen. Og begge naboene våre under har seng på det rommet, så de må ha fått tak i. Jeg må spørre dem hvor de har kjøpt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 19:10   #15
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Både 75 og 90 er norsk standard størrelse. Alle fører det.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 23:26   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

IKEA har da standardmål også - dvs 75, 90 og 120 cm på madrassene sine?
Jeg hadde kjøpt en rammemadrass på 150, og hatt to enkle springfjærmadrasser oppå, evt. med hel overmadrass oppå der igjen. Da får dere begge madrass som er tilpasset tyngden deres.

  Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 23:30   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Høres kjent ut, Propella. Men vi hadde et omvendt problem, lå man for nærme kanten så trillet man nesten ut, fordi kanten var så "avrundet". Jeg hadde følelsen av å ligge og holde igjen hele natten. I tillegg til de fordømte fjærene som gjorde at jeg spratt i været.

Ja, der sa du det. :gretten innehaver av kontinentalmadrass:

150 cm er for øvrig helt standard størrelse på dobbeltsenger, bortsett fra på IKEA. Lykke til med valget!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 23:31   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Jeg har nettopp vært og kikket på madrasser hos Bohus - de har dobbeltsenger med rammemadrasser på 150 og 180 cm, alle prisklasser såvidt jeg så
(men jeg merket meg ikke om det var noen under 3000,- )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 23:43   #19
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Madrasser får du bestilt i alle størrelser og mange prisklasser, de fleste møbelforettninger kan bestille i de målene du vil ha. er mange standardmål, men kan også bestilles i spesialmål.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 02:16   #20
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

IKEA har da standardmål også - dvs 75, 90 og 120 cm på madrassene sine?
Jeg hadde kjøpt en rammemadrass på 150, og hatt to enkle springfjærmadrasser oppå, evt. med hel overmadrass oppå der igjen. Da får dere begge madrass som er tilpasset tyngden deres.

Ikea har svenske standard mål på sine madrasser, senger, dyner, puter og sengetøy. De målene er noen få cm annerledes enn norske standard mål. Standard i Sverige er 80 og 90 bredde eller 160/180 i dobbeltseng. 120 er standard både i Sverige og Norge. I dyner er er svenske målet 150X210 og 60X80 (?) for pute. Det er litt andre mål på junior dyne også.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no