Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Verdens kuleste iPhone-deksel?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-11, 18:23   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Er baksiden glatt eller som en ekte kassett?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:31   #42
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Her får du til under 3 dollar! Jeg har nettopp bestilt meg en lilla en. Gratis porto og sikker levering, kan bare ta litt tid.

Ja på den siden så gikk jeg heldigvis IKKE bananas!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 13:53   #43
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Haha, de er utrolig kule! Så en slik en for første gang da jeg var i USA nå nylig. Det var en fyr som stod og holdt noe jeg trodde var en gammel kassett, helt til han begynte å ta bilder med den.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:27   #44
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Min er på vei til meg. Vistnok. /

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:31   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Og så syns jeg det er at dere skal måtte moderere dere for å bli tatt på alvor. Greitt nok at man holder igjen ved stripping på julebordet, men på telefondekselet?
Når jeg blir sjef skal jeg bare gi forfremmelse til de som får meg til å le OG leverer.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:41   #46
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Og så syns jeg det er at dere skal måtte moderere dere for å bli tatt på alvor. Greitt nok at man holder igjen ved stripping på julebordet, men på telefondekselet?
Når jeg blir sjef skal jeg bare gi forfremmelse til de som får meg til å le OG leverer.

Sånn er min sjef og. Han syntes alt av sære og morsomme karaktertrekk og nykker er helt ok (og faktisk litt morsomt) så lenge man leverer faglig sett. At jeg muligens tapetserer kontorplassen min rosa når jeg flytter inn med guttegjengen der etterhvert kommer nok bare til å bli glist av. (Ok, jeg kommer ikke til å gjøre det, men jeg kunne ha gjort det uten at han ville sagt noe!).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:49   #47
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Mitt er også på vei til meg nå.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:56   #48
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Hvem skaffer seg deksel først, så en telefon som passer?

Jo, det er meg.

Men nå har jeg den vel i løpet av en ukes tid. Hååååper den er hvit!! Kan nesten ikke vente!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:58   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

***paranoid


Sist redigert av Joika : 30-05-11 kl 15:50.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 11:59   #50
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Jeg tror de har dem på Jernia.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 12:13   #51
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvem skaffer seg deksel først, så en telefon som passer?

Meg også!

Men man får de jo nesten gratis på ebay.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 12:49   #52
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Deksel før telefon :btdt:

Dette må jo være tidenes deksel: http://twelvesouth.com/products/bookbook_iphone/

Med plass for litt ekstra.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 08:48   #53
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Deksel før telefon :btdt:

Dette må jo være tidenes deksel: http://twelvesouth.com/products/bookbook_iphone/

Med plass for litt ekstra.

Håhå! Kult!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 08:53   #54
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

De kassettdekslene har de på Glitter også, ialle fall her i byen.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 08:57   #55
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Deksel før telefon :btdt:

Dette må jo være tidenes deksel: http://twelvesouth.com/products/bookbook_iphone/

Med plass for litt ekstra.

Jeg fikk ny telefon på tirsdag, og har siden lett etter et deksel ala dette, dvs. som en mappe. På selveste Apple-butikken så jeg nettopp denne i går. Abslutt stilig! Meeen, 600,- ble for stivt for meg. Jeg klarer meg med det jeg har inntil jeg får noe tilsvarende bestilt fra eBay for en slikk og ingenting tenker jeg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 09:23   #56
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens kuleste iPhone-deksel?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ha ha. Jeg syntes det er det som er morsomt jeg. Jeg er den eneste jenta på IT her med faglig bakgrunn, og jeg har rosa trekk til laptopen også, litt på trass. Fargen het "Bublegum". Om menn ikke kan ta meg seriøst fordi jeg har rosa deksel og trekk til laptopen.. ...vel, greit nok jeg takler det. Jeg gruser dem ofte faglig sett, rosa deksel eller ikke!

Sjefen min sendte meg forresten mail og lurte på hva slags telefon jeg ville ha. Svaret ble (jeg kopierer inn):
"Ønsker seg hvit iPhone, men svart er sef flott det og. Det viktigste er tross alt at det fantastiske rosa dekselet passer."

Skal sies at det er mye humor på arbeidsplassen min.

Nesten meg på min jobb. Og jeg har lederstilling som ikke er lettest å få.
Råååsa iphone deksel til min hvite ip4, og det meste annet i råååsa.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no