Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kalkunstuffing!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-11, 21:52   #1
MaxMillie
Fullverdig medlem
 
MaxMillie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 37
MaxMillie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kalkunstuffing!

Snart er det nyttår,jeg har en ganske bra oppskrift på en stuffing. Men så har jeg lyst å brilliere med noe nytt i år.. En gang smakte jeg en veldig god stuffing, den inneholdt loff,men var bare varmet i en gryte før den ble servert... resten vet jeg ikke noe om og kokken kjente jeg ikke. Er det noen som kan hjelpe meg...?

MaxMillie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 21:56   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.988
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalkunstuffing!

Vi lager en helt vidunderlig stuffing bestående av snøfrisk, einebær, bacon og sopp.

I fjor serverte vi i tillegg rosenkål med bacon og valnøter til. Det var også utrolig godt.

Det finnes forresten en alldeles fantastisk kalkuntråd her på foreldreportalen. Søk på Madam Mims oppskriftsforum så finner du den sikkert. Den dras opp en gang i romjulen hvert år. Vi serverer nydelig kalkun hvert år takket være den tråden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 22:03   #3
MaxMillie
Fullverdig medlem
 
MaxMillie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 37
MaxMillie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kalkunstuffing!

Tusen takk for svar,den skal jeg lete opp

MaxMillie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no