Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Luckycharm i magen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-07, 10:39   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Luckycharm i magen

Jeg har visst en liten lykkebringer i magen. Jeg vant nemlig ikke bare en, men TO flasker vin på julebordet i går.

Først var det "ståbingo". Alle reiste seg opp, og når man hadde tallet som sjefen leste opp, så måtte man sette seg. Jeg sto der med vondt bekken, og trodde at det var om å gjøre å sette seg ned, og håpet på å få et tall jeg hadde. Men neiiida, jeg ble stående jeg. Og når sistemann utenom meg satte seg ned, så klappet alle, og jeg fikk overlevert en rødvinsflaske. Litt småforvirra takket jeg jo, humra litt over rødvinen som gikk til den eneste gravide, og satte meg ned.

Så var det om å gjøre å få tre røde brikker på bingobrettet sitt. Han leser opp noen tall, og plutselig har jeg tre. Så jeg må spørre "Eeh, var det tre brikker vi skulle ha?" Jo, det var det visst. "Åja. Eh, bingo da."

Så den som reiste hjem med to flasker god rødvin, det var meg. (De "loddet ut" to flasker til også, men de gikk heldigvis ikke til meg. ) Vi drikker ikke vin, så det blir en i julegave til pappa, og en til svigerfar. Og vinen er spesialimportert fra frankrike, så det er ikke mulig å få tak i den på polet heller, så det var jo litt gøy.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:43   #2
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Luckycharm i magen


Det er noen som har det!
Så flotte julegaver det blir!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:46   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luckycharm i magen

Pappa er en ekte rødvinselsker, så han kommer nok til å bli kjempeglad for denne.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no