Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-15, 09:32   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg synes perioden vi er i nå er håpløs, skjørtemessig. Jeg vil gjerne gå med skjørt, men det er for kaldt til bare legger og for varmt til strømpebukser (og gjennomsiktige hudfargede strømpebukser bruker jeg ikke). Jeg har som regel en hel måned hvor jeg bare går i bukser pga dette, men jeg synes det er så kjedelig.

Så, har det i følge FP blitt kaldt nok til tette strømpebukser enda??

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:34   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg er som deg. Og bruker nå bukser frem til jeg kan bruke ull igjen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:35   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg har tette strømpebukser i dag, men regner med at det blir for varmt utover dagen. Enig i at denne perioden er vanskelig. Av og til bruker jeg knestrømper, rett og slett, som er lettere å ta av.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 14-09-15 kl 09:47.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:36   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg har brukt strømpebukser under skjørt i flere uker nå. Jeg bruker heller ikke hudfargede, men gjerne noen tynne i lilla eller noe sånt. Og svart på gråværsdager.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:37   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Kunne kanskje være smart med andre farger enn svart ja! Og ikke så tykke som midtvinterstrømpebuksene. Takk!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:37   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg går vel egentlig uten strømpebukser hele året. Men da er jeg ikke lenger utendørs enn det tar å gå til og fra bilen. Ja, det er litt kaldt, men det er bedre å fryse enn å gå med fæle strømpebukser...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:38   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg går vel egentlig uten strømpebukser hele året. Men da er jeg ikke lenger utendørs enn det tar å gå til og fra bilen. Ja, det er litt kaldt, men det er bedre å fryse enn å gå med fæle strømpebukser...

Det funker kanskje for deg, men for meg som går lenger ute går det ikke. Da jeg kjørte til og fra jobb var det ofte jeg gikk mye lettere kledd enn kollegene mine, men nå sykler jeg eller tar buss.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:39   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg går ikke med bare legger under skjørt annet enn unde maxikjoler, så sommer er buksetid for meg, og så tar jeg heller fram de kortere skjørtene/kjolene mine når det blir høst. :kjerringa mot strømmen:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:39   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det funker kanskje for deg, men for meg som går lenger ute går det ikke. Da jeg kjørte til og fra jobb var det ofte jeg gikk mye lettere kledd enn kollegene mine, men nå sykler jeg eller tar buss.

Kudos for å sykle i skjørt, i alle tilfeller! Det har jeg aldri fått til...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:39   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.816
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg er også i en bukseperiode nå, nettopp av samme grunn. Jeg bruker av og til svarte, tynne strømpebukser men det er jeg heller ikke så glad i. Når jeg ser ut av vinduet i dag ser jeg vel for meg at ullstrømpisene kan tas frem ganske så snart. :brr:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:39   #11
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg har tett strømpebukse i dag, men det er fordi det var den første jeg fant i ørska i dag tidlig. Normalt sett så bruker jeg 60 denier strømpebukser i festlige farger (og svart) i denne perioden vi er inne i nå. Det er ikke for varmt for meg, men så er jeg også en person som fryser ganske lett.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:40   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kudos for å sykle i skjørt, i alle tilfeller! Det har jeg aldri fått til...

Joda, det funker det, men ikke med alle typer skjørt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:41   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg går ikke med bare legger under skjørt annet enn unde maxikjoler, så sommer er buksetid for meg, og så tar jeg heller fram de kortere skjørtene/kjolene mine når det blir høst. :kjerringa mot strømmen:

Det hender jeg får pes av de andre mødrene når jeg kommer med bare legger i kirka på julaften, siden de visstnok har brukt mesteparten av dagen til å trumfe på døtrene sine strømpebukser. Jeg er et dårlig forbilde på påkledningsfronten. Også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:47   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.876
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kudos for å sykle i skjørt, i alle tilfeller! Det har jeg aldri fått til...

Tsk, ikke noe problem å sykle i skjørt og kjole! Det gjør jeg hver dag hele året.

Jeg har gått over til strømpebukser nå (tykke, i blått, turkis, svart eller hva som måtte passe til dagens kjole/skjørt). Det er utenkelig for meg å skulle gå uten sånn som i dag, når det regner, eller i forrige uke, da det var typ 6 grader om morgenen. (Da kunne de dog kastes i løpet av dagen.) Bare legger-sesongen varer lenger om man tar en liten sykkelshorts/lang underbukse under kjolen, da.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:49   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Været har klart mye å si ja. I dag hadde nok vært en fin skjørtedag hele dagen (pøsregn og 13-15 grader), men blåmandagen tok meg skikkelig, så det ble bukse.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:53   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.876
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg er forresten så rar at jeg ofte får vondt i beina (leggene) om jeg blir for kald kald. Vanskelig å forklare følelsen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:53   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg bruker også strømpebukser som er litt tykkere (50-60 den).

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:54   #18
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg bruker tette sorte i dag, men kan også bruke hudfargede. Det er grått og regner, og jeg har kjole på. Det skal dog ikke veldig mye til før jeg velger strømpebukser. Jeg synes det er bedre å bruke i sko, og at de "holder ting på plass" mer, så jeg er litt strømpebuksefan.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:59   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Her er det kaldt nok til tette (men ikke tykke) strømpebukser. Og det er langt uti september og definitivt slutt på bare legger - sommerfargen er borte og da er det strømpebukser for min del.

Hudfargete strømpebukser har jeg forsøkt meg på uten å trives. Men jeg har andre farger i tillegg til svart. Gråfarger, blåfarger mest.

Sykler ofte i skjørt, uten å bekymre meg for om det går litt langt opp på lårene innimellom. Det kan da umulig være noe verre syn enn sykkelshorts uten noe over, det ser en jo stadig på både damer og menn og forfra og bakfra. (Fortsatt litt traumatisert etter at gubbe i svett sykkelshorts stilte seg opp 30 cm fra meg da jeg satt på en overfylt liten ferge i sommer...) Med skrittet rett foran ansiktet mitt ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 10:07   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.219
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?

Jeg bruker supertynne hudfargede strømpebukser til jeg går over til tette. Jeg liker veldig godt sånne, da, når jeg endelig fant rette sorten. De er sånne som ser ut som om jeg går uten, bare med veldig jevn og fin hud på beina.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no