Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vis meg dine beste memes!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-17, 12:14   #101
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 33
Pappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg dine beste memes!

Hahaha, selvfølgelig. Der ser dere hvor trøtt jeg var.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 06-08-17, 02:31   #102
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 226
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 14:32   #103
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 935
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag knegget jeg godt av denne:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-17, 01:31   #104
Fløyel
Fargerik

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Snublet over et trolle-innlegg på FB idag, dette var den beste kommentaren:

Gammel 19-08-17, 23:08   #105
Fløyel
Fargerik

Fløyel sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Stakar liten.

Gammel I dag, 08:19   #106
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hehehe

Vedlagte bilder
Filtype: jpg FB_IMG_1503350180935.jpg (39,4 KB, 47 visninger)
Filtype: jpg FB_IMG_1503379308150.jpg (51,1 KB, 41 visninger)

Fjottleif 2006, Petunia 2008 og King Kong, aug 2012
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 08:58   #107
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Og denne:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2704.JPG (49,5 KB, 58 visninger)
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 09:31   #108
Millen
Frossenpinn

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner tilMillen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Og denne:

Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:49   #109
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Gammel I dag, 14:34   #110
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Denne lo jeg av

Vedlagte bilder
Filtype: jpg FB_IMG_1503405120798.jpg (52,7 KB, 37 visninger)

Gammel I dag, 16:54   #111
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 291
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser "vis meg din beste mens" stadig i denne tråden. Det er innmari forstyrrende.

Gammel I dag, 20:29   #112
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 346
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg leser "vis meg din beste mens" stadig i denne tråden. Det er innmari forstyrrende.

Jeg og

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.