Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange private flyreiser (reiser t/r uten mellomlanding) planlegger du i 20
Ingen 37 23,72%
1 44 28,21%
2-3 43 27,56%
4-6 23 14,74%
7-10 6 3,85%
11 eller mer 2 1,28%
Økologisk biodynamisk kortreist brokkoli 1 0,64%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-17, 16:23   #341
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Lite private (og for meg også jobb) flyreiser sålangt i år. Kun flyturen tur retur leiligheten i Spania. I det store og det hele betyr det veldig lite, da mannen ukependler (med fly) hver uke

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 16:32   #342
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Hittil i år har jeg flydd for mye. I morgen skal jeg fly hjem fra ferien og i november skal jeg til London. Alle turene var bestemt (og bestilt) da denne tråden dukket opp og satte fornuften i gang på meg. Jeg byttet ikke fly med bil riktignok og angrer fortsatt på det.

Det blir en flytur til neste år også (guddatra gifter seg i Tromsø). Ferien blir enten kjøring hit eller interrail til Kiev. Tipper første. Skal Helten og jeg ta en langhelgtur alene, går den med tog eller bil. Lots of alternativer da.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 16:50   #343
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vil filme når den posten blir åpnet!

Jeg så de festet sånne små merkelapper med "Du er en hverdagshelt" på syklene der jeg pleier å parkere, og så for meg et Instageddon med hashtag MdG og forsøpling. /

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 17:23   #344
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Ingen flyreiser hittil i sommer, men blir en liten tur til Gdansk noen dager neste uke. Ellers kun bil og øy-ferie.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 17:32   #345
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

To flyreiser hittil i sommer, og en i vår. Kun fritid/ferie, ikke jobb.
Så jeg får tusle tilbake til kroken og skamme meg. (Se tidligere i tråden.)

Vi kunne vurdert tog på feriereisen, men "snarveien" via Oslo om en skal sør- eller nordover gjør at tog tar himla lang tid. I tillegg er det mye dyrere enn å fly.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 18:35   #346
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Jeg har vært på flykorpstur i sommer med Pøbelprinsessen. Vanligvis er korpstur på bakken, men i år var vi i Italia. Det blir noen år til neste gang vi skal ut med fly igjen.Jeg har en jobbtur til Barcelona på samvittigheten, og skal på en til til Færøyene i september. Men sommerferien vår har vært helt flyfri, slik den pleier. Vi er på hytta på Sørlandet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 18:43   #347
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Flyfri sommerferie her, men har flydd engang før i år.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 19:03   #348
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Kommer hjem i morgen, skal fortelle da!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 21:10   #349
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har vært på flykorpstur i sommer med Pøbelprinsessen. Vanligvis er korpstur på bakken, men i år var vi i Italia. Det blir noen år til neste gang vi skal ut med fly igjen.Jeg har en jobbtur til Barcelona på samvittigheten, og skal på en til til Færøyene i september. Men sommerferien vår har vært helt flyfri, slik den pleier. Vi er på hytta på Sørlandet.

http://www.smyrilline.no/

Norrøna er kombinert lasteskip og "cruise", litt slik hurtigruta pleide å være. Jeg har ikke regnet på klimaavtrykket på den, men så mye rart de klarer å stappe om bord på den båten så bør det være lavere enn de fleste cruiseskip. Veldig fin og avslappa stemning om bord, selv om kanskje andelen færøyinger vs turister kan være litt lavere i september enn når vi vanligvis reiser.

En bonus er at Norrøna alltid kommer seg fram, uansett vær. Det er det ikke alltid flyene gjør, i hvert fall ikke om du har bestilt billetter med SAS.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 22:59   #350
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Vi kjørte bil til Oslo og videre til Kristiansand, men da mannen skulle videre til Tyskland med bilen fløy gutta og jeg hjem igjen. Tanken var tog, men det ble mye dyrere. Tog og bil nordover til ferieparadiset vårt.

Eldste fløy til Tyskland på språkreise, da det ikke var andre alternativer.

Jeg stemmer for billigere tog!

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 23:57   #351
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Vi har vært en uke på bilferie i Norden og to uker på hytta ved sjøen. Ingen fly i sikte for majoriteten av familien, selv om eldstedatteren har vært på to flyferier.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-17, 00:29   #352
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Vi har vært på flyferie så vi får finne skammekroken. Vi har dog ikke bil så vi forurenser ikke lokalt. Ikke fyrer vi med ved heller når vinteren er så varm. :engler:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-17, 09:21   #353
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Sommerferien har vært flyfri,vi har kjørt elbil vestover og nordover før vi satte snuta hjem igjen. Blir en flytur i høst og hadde en i våres.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-17, 10:23   #354
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

http://www.smyrilline.no/

Norrøna er kombinert lasteskip og "cruise", litt slik hurtigruta pleide å være. Jeg har ikke regnet på klimaavtrykket på den, men så mye rart de klarer å stappe om bord på den båten så bør det være lavere enn de fleste cruiseskip. Veldig fin og avslappa stemning om bord, selv om kanskje andelen færøyinger vs turister kan være litt lavere i september enn når vi vanligvis reiser.

En bonus er at Norrøna alltid kommer seg fram, uansett vær. Det er det ikke alltid flyene gjør, i hvert fall ikke om du har bestilt billetter med SAS.

Jeg har sett på den, fikk tips av noen kunder på loppis, faktisk. Det ville vært ideelt til feriebruk. vi skal i jobbmøter og må nok fly. Det er ikke overveldende mange flyktig og fra Færøyene heller, så vi får to ekstra netter der på grunn av det -før og etter møtestart.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-17, 10:28   #355
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Jeg har ikke telt, men jeg har massevis av jobbreiser med fly både bak meg og foran meg. Så det er kun symbolsk det evt. teller at vi ikke reiser i sommerferien.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-17, 15:56   #356
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Jeg husker ikke sist jeg fløy. Det var ikke i 2017, så jeg tror min siste flytur var sommeren 2016. Jubileum! :Juhu:

Sommerferien var flyfri, vi har vært litt her og der i Norge. Jeg har sovet 6 netter i telt, på fjellet, campingplass og i havgapet. Telt er en fin ting! Det jeg liker aller best med årets ferie er å ha mulighet til å si ja når venner inviterer. Deilig med late dager.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-17, 23:32   #357
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Flyfri sommer, men det har vi altså hatt hvert av de siste ni årene, for ti år siden var vi på bryllupsreise med fly

Jeg skal på en jobbreise med fly i høst, mannen skal nok ikke fly i år. Ungene har aldri flytt, ettersom de alle er født etter den bryllupsreisen som altså var vår siste flyferie

ikke mer miljøvennlig i år enn i fjor, og kan ikke egentlig skryte av at det er av miljøhensyn det blir sånn heller.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-17, 14:26   #358
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ikke bare en flyfri sommer, men et flyfritt år så langt. Vi skal imidlertid fly til familien min i Nord-Norge i høstferien. Der er det ikke et alternativ med et døgn på tog/buss hver vei, men det blir familiens eneste private flyreise i år.

Vi har hatt flyfri sommerferie i år. Vi reiste på besøk til familie i Nord-Norge, så det går an. Men med en kort høstferieuke blir det få dager på familiebesøk, den ser jeg.

Vi reiste gjennom Sverige (fra Stockholm til Narvik) med sovevogn, og det var forbausende behagelig og gikk overraskende greit. Sverige er virkelig en tog-nasjon. Mellom Oslo og Stockholm kjørte vi innimellom over 200 km/t! Vi hadde ellers to netter på hotell i Stockholm, og benyttet oss av byens kollektivtilbud. Utrolig interessant å se hvordan lokaltog kan fungere.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-17, 14:30   #359
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Vi reiste gjennom Sverige (fra Stockholm til Narvik) med sovevogn, og det var forbausende behagelig og gikk overraskende greit.

Sovevogn til Narvik via tur innom Stockholm var lurt. Det har jeg ikke tenkt på før som mulighet.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-17, 18:00   #360
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Hvor lang tid bruker toget fra Stockholm til Narvik? Jeg er fascinert (og sur!) over hvor vanvittig mye billigere tog er i Sverige enn i Norge. For to voksne t/r Oslo - Stockholm, betalte vi mindre enn når vi er to voksne som skal på hytta. Vi er to voksne og et barn som skal til Trondheim i høst, og det hadde blitt billigere for oss å fly enn å ta nattog med sovekupé.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no