Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?
Rosenborg 7 15,91%
Brann 17 38,64%
Lillestrøm 2 4,55%
Stabæk 0 0%
Vålerenga 8 18,18%
Odd Grenland 0 0%
Lyn 2 4,55%
Hamarkameratene 0 0%
Fredrikstad 2 4,55%
Andre; presiser gjerne 5 11,36%
Start 1 2,27%
Deltakere: 44. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 02:36   #21
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Jeg måtte selvsagt krysse av for Vålerenga, selv om oddsene vel begynner å tale sterkt imot gull i år. Ellers håper jeg Brann vinner, for da får jeg en meget blid og fornøyd mann her hjemme.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 02:43   #22
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Svarte Rosenborg uten å tenke meg om. burde ha svart Hamkam, men så ikke at hamkam sto der før etter jeg hadde svart. (litt sent på natten for meg)

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 07:38   #23
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Jamen, har du ente fått meræ at han Raymon har fløtta fra Bergen nå da? Du må da heie på guttane, da sø!

Heiærnte på FFK når en er fra Særp, vet du.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 07:43   #24
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Heiærnte på FFK når en er fra Særp, vet du.

Javellja

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 08:04   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:03   #26
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Nå er Start med ligger på Slutten.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:13   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Jeg stemte Rosenborg, men det er jo fordi jeg er trønder.
Hadde jeg bodd/vokst opp et annet sted tviler jeg på at jeg hadde holdt med dem.
Jeg føler at svært få supportere holder med et lag av andre grunner enn at de har tilhørighet til den byen eller det stedet.

Er det noen her inne som holder med et lag fordi de spiller god fotball og har glimrende, sportslige holdninger? (eller noen andre grunner enn at de har geografisk tilknytning til laget?)

Nå skal det sies at jeg ikke er videre begeistret for fotball, men jeg og sambo har til stadighet diskusjoner rundt temaet. Jeg mener at for å kalle seg ekte supporter så holder det ikke bare å tenke slik: "Jeg heier på Rosenborg så klart! jeg er jo Trønder! RBK er best!"

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:14   #28
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Det er dessverre ikke mulig at Enga vinner.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:32   #29
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

TIL , men det er jo som å tro på julenissen

Ja men jeg tror på julenissen

HEIA TIL

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:46   #30
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Jeg tror også på julenissen.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:52   #31
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Jeg syns Start fortjener å vinne i år jeg.. Så flinke de var i fjor, og sånn uflaks med den siste kampen. Håper de trår til å "topper heile driden!!!"

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:55   #32
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Tja - hvem i all verden håper jeg på?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:15   #33
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Brann så klart!!!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:26   #34
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Brann så klart!!!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:27   #35
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hva for et spørsmål er det?

Er jo ingen tvil om hvem som vinner: Rooooosenborg.

Selvsagt vinner de.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:30   #36
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er det noen her inne som holder med et lag fordi de spiller god fotball og har glimrende, sportslige holdninger? (eller noen andre grunner enn at de har geografisk tilknytning til laget?)

Ja, egentlig. Jeg heier på Brann selv om jeg både bor og er oppvokst på en helt annen kant av landet. Riktignok har jeg bodd tre år i Bergen, 50m fra Brann stadion. Og det er klart at det forsterket følelsene mine for laget, den stemningen jeg ble en del av uansett om jeg var på stadion eller ikke. Men de var allerede favorittlaget mitt lenge før jeg flyttet til Bergen. Blir som at de fleste har favorittlag i England uten nødvendigvis å ha noen geografisk tilknytning dit. Vet heller ikke hvorfor det ble Brann, har ikke noe med arv å gjøre heller. Det bare ble sånn...
Men det har nok noe å si at jeg bor et sted uten noe stort fotballag. Begynner å bli en del år siden Greåker eller Sarpsborg var i norgestoppen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:38   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Begynner å bli en del år siden Greåker eller Sarpsborg var i norgestoppen.

Du skal se Greåker imponerer til neste år og feier bena under de fleste i toppen

Jeg har bodd ett år på Greåker
Gikk på Haugetun

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:40   #38
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Kvisvik har sagt han skal avslutte karrieren i Greåker, da.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 19:16   #39
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hva for et spørsmål er det?

Er jo ingen tvil om hvem som vinner: Rooooosenborg.

Nei, jeg spurte kanskje dumt?

Og jeg kunne ikke vært mer enig, men er jo håp i hengende snøre som det så fint heter

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:49   #40
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Enga så klart Vi gir aldri opp

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no