Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nye Dagsrevyen - hva tycks?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-10, 21:42   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.887
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Nye Dagsrevyen - hva tycks?

Ser den fikk positiv omtale i Aftenposten.

For meg ser det ut som de skal tvære og tvære på ikke-viktige saker, 10 min om kulde i dag Og så begynte de med "ordentlige" nyheter 19.10, og så sport og vær etter 19.30? Tror nok ikke dette gjør at jeg ser mer Dagsrevy.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 09:44   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.887
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nye Dagsrevyen-hva tycks?

I dag synes jeg den var bedre, men det var vel ingen utenrikssaker? Utenom det med snøen i Storbritannia da..


Sist redigert av Ine : 06-01-10 kl 19:51.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 20:43   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.877
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye Dagsrevyen-hva tycks?

Jeg liker det, men nå er jeg nyhetsjunkie også. Syntes saken om barnehagene med høy/lav innvandrerandel var interessant. Men de kunne godt ha tatt med litt mer utenriks istedet for å bable om kulde...

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 20:45   #4
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Nye Dagsrevyen - hva tycks?

Jeg har blitt enig med meg selv at jeg liker det velidg godt.

Lange reportasjer og litt mer dypde i hver sak.

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 21:13   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye Dagsrevyen - hva tycks?

Jeg så på igår og likte det ikke så veldig. Forhastede intervju med både Hoem og Ammedronningen, også mas om hva som er hovedsaken midt i, og så kommer de tilbake med det senere,,,
Og så står de helt ut til sidene med et digert bilde bak seg. Merkelig.
Men blir sikkert vant til det...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 12:32   #6
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye Dagsrevyen - hva tycks?

Jeg liker det jeg har sett så langt, flere reportasjer om stort og smått, samt flere dybdesaker.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no