Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ja, så var det den berømmelige bilstoljungelen igjen da …

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-13, 19:30   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.518
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, så var det den berømmelige bilstoljungelen igjen da …

Min snart treåring som er rett over 1 meter og bruker 110/116 i gensere (bare for å illustrere hvor lang han er i ryggen), er på øverste beltehakk i Brio Zento. Jeg sliter hardt med å tro at det skal passe til han er fire år, med mindre veksten han bremser noe voldsomt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 19:30   #22
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ja, så var det den berømmelige bilstoljungelen igjen da …

Det har ikke noe å si om selene går litt ned så lenge det er i et bakovervendt sete. Det er fremovervendt det er så viktig at selene sitter rett over skulderen.

Hadde en liten sjuåring i setet her om dagen. Dog uten at selen gikk bak ryggen vel og merke.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 19:39   #23
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ja, så var det den berømmelige bilstoljungelen igjen da …

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Min snart treåring som er rett over 1 meter og bruker 110/116 i gensere (bare for å illustrere hvor lang han er i ryggen), er på øverste beltehakk i Brio Zento. Jeg sliter hardt med å tro at det skal passe til han er fire år, med mindre veksten han bremser noe voldsomt.

Mulig jeg legger det også på hylla da.

Jeg vet det ikke har noe å si at de starter noe nedenfor skulderhøyde, men det går også en grense. Mannen har store problemer med å (ville) forstå denslags, så jeg kjenner han godt nok til å vite at i det øyeblikket hun når toppen av øverste selehull med skuldrene så kommer han til å gnage om å snu henne, og det gnålet gidder jeg ikke. Skal jeg betale flere tusen for en ny bakovervendt stol nå så skal jeg også ha en stol hun kan bruke et par år, og jeg har store vansker for å tro at Minstemor passer i Maxway om to år. Hun er ikke liten for alderen, hverken i lengde eller bredde akkurat. Dvs beina er ikke så fryktelig lange, men det er i overkroppen det trekker. Beinplassen hennes er veldig god siden vi har romslige biler der bakseteryggen i tillegg kan tiltes bakover.

Akkurat nå kjenner jeg litt på at jeg angrer på at jeg solgte Britax Securaen i fjor sommer.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 05-10-13 kl 19:44.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 19:46   #24
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ja, så var det den berømmelige bilstoljungelen igjen da …

Maxway har samme skall som secura.

Kan du teste graco belogic?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-13, 19:55   #25
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ja, så var det den berømmelige bilstoljungelen igjen da …

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Maxway har samme skall som secura.

Kan du teste graco belogic?

De har det ikke inne her akkurat nå, men jeg har slått den fra meg siden setet skal stå i midten, og det visstnok ikke går an med Belogic?

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 22:09   #26
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ja, så var det den berømmelige bilstoljungelen igjen da …

Etter at hun klokket inn på 17,9 kg i dag i bare pysj så begynte det brått å haste litt. Har akkurat vært ute og montert Britax TWE i min bil, og ringte så min far sørpå. Vi har kjøpt et Brio Zento som står hos dem til bruk når vi er på besøk, men vi gjorde en avtale om grundig innpakking og at han skal få sendt setet opp hit iløpet av uka. Så da er diskusjonen foreløpig over; det blir Britax TWE og Brio Zento. Alt for å slippe å snu henne.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no