Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

NRK Valkyrien: lokasjoner?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-17, 22:05   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei, det er veldig, veldig bra. Litt stivt noen ganger, men jeg tipper det er like mye rollen, egentlig. Det er bare så ... feil. Sa glasshuset.

Jeg så han vel først i Kon tiki, tror jeg, så da jeg hørte han snakke sin egen dialekt først i Ragnarokk (?) ble jeg superforvirret. Jeg syns det litt teatralske passer godt til karakteren. Jeg har kjent noen sånne nerdete, litt sosialt usikre konspirasjonsteoretikere, og de har har gjerne hatt en litt sånn innøvd måte å snakke om temaer de brenner for.

Jeg merket at jeg syns det var litt ubehagelig å se ham i politiuniform, jeg begynte å tenke på 22. juli. Breivik var jo også en konspirasjonsteoretiker, bare med litt annet fokus.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 22:19   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har ikke sett Valkyrien, men lest litt om "hemmelige steder" på nett de siste dagene. I tillegg til denne Valkyrien stasjon som har vært i funksjon og er nedlagt, så finnes det Elisenberg togstasjon som ble bygget på åttitallet og aldri tatt i bruk. Fascinerende, må jeg si.

https://www.nrk.no/ostlandssendingen...het-1.13299440
https://www.nrk.no/ostlandssendingen...dag-1.12082388

https://www.nrk.no/dokumentar/xl/hem...?autoplay=true
Denne siste linken viser mange andre spennende saker som har vært hemmelige i flere år.

Ølhallen, sølvgruvene og katakombene under Gamle Aker kirke har ikke vært hemmelige i flere år altså. Selv om de ikke er tilgjengelige for allmennheten tror jeg de aller fleste med litt interesse for lokalhistorie vet om dem i Oslo.

Det ligger også en sånn hemmelig operasjonssentral på Bjølsen, og det var vel nettopp en artikkel om en under Holmenkollen? Tyskerne hadde bunker under Handelsgym, og det er gjort mange undersøkelser der for å se om man kan finne noe man mener er hemmelige ganger derifra og nedover mot Ruseløkka. Og under Youngstorget er det også noen digre haller.

Det har hent at Oslo kommune har hatt omvisning i noen av disse gamle gangene, og det har jo blitt veldig populært med "urban spelunking". Jeg har utrolig lyst til å besøke sølvgruvene nederst i Telthusbakken, men de tror jeg regnes som såpass farlige, at det aldri er åpent. Jeg tror de i stor grad bare er hull i bakken.

Det må vel være en del sånne steder i nord også? Både etter andre verdenskrig og etter den kalde krigen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 22:22   #23
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Den NRK-linken viser til flere artikler om ulike "hemmelige steder". De sier vel hemmelig i betydning at allmennheten ikke har tilgang, ikke at det er gradert materiale. Eller noe av det har vært det. Jeg kom inn på den serien fordi jeg så artikkelen om en hemmelig fjøs full av spionutstyr på finnmarkskysten - der hadde materialet vært gradert inntil journalistene hadde fått det frigitt nylig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 22:30   #24
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Åh, takk! Den i midten var jo sykt creepy

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 22:34   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Den NRK-linken viser til flere artikler om ulike "hemmelige steder". De sier vel hemmelig i betydning at allmennheten ikke har tilgang, ikke at det er gradert materiale. Eller noe av det har vært det. Jeg kom inn på den serien fordi jeg så artikkelen om en hemmelig fjøs full av spionutstyr på finnmarkskysten - der hadde materialet vært gradert inntil journalistene hadde fått det frigitt nylig.

Ja, nå så jeg det! Artikkelen om hun som jobbet inne i fjellet bak Holmenkollen er en del av samme serie.

Jeg googlet litt nå, og fant ut at det er en nedlagt stasjon på Volvat også. Den visste jeg ikke om.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 23:00   #26
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er nok ganske gjennomhullet under Oslo, ja. T-bane, tog, kloakk, noen gamle greier fra krigens dager, katakombene under Gamle Aker og Uranienborg kirke ... Vet at taggerne hadde ganske god kontroll i gamle dager.

Her en kveld kom det tre stykker i dykkerdrakt, hjelm og med kamera ut av det gamle drikkevanninntaket i Akerselva. Jeg stusset litt.

Valkyrien stasjon var penmalt med T-baner og slikt i mange år. Det var det vel taggerne som stod bak.

Jeg tror sannelig jeg skal.prøve å få med meg serien.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 09:01   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Aftenposten har faktasjekket Leif!
http://www.aftenposten.no/osloby/Vi-...n-612271b.html

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 09:16   #28
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

I går så jeg sykeseng med mer i tunnelen, ved Valkyrien skiltet rett før Majorstua stasjon. Makan til reklamering.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 09:20   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 23:14   #30
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Jeg googlet litt nå, og fant ut at det er en nedlagt stasjon på Volvat også. Den visste jeg ikke om.

Jeg husker den godt, det var "vår" stasjon da vi bodde i nabolaget der 1993-1997. Før de plugget den igjen og Heggeli og laget Borgen stasjon midt mellom.

Det er jo mange nedlagte stopp, men Volvat er som Valkyren i en tunnel og "bevart" i motsetning til friluft-stoppene som nedlegges. Man kan se den fremdeles, men det ser bare ut som et fortau inne i den korte tunnelen rett før man kommer opp i dagslyset igjen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 08:24   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg husker den godt, det var "vår" stasjon da vi bodde i nabolaget der 1993-1997. Før de plugget den igjen og Heggeli og laget Borgen stasjon midt mellom.

Det er jo mange nedlagte stopp, men Volvat er som Valkyren i en tunnel og "bevart" i motsetning til friluft-stoppene som nedlegges. Man kan se den fremdeles, men det ser bare ut som et fortau inne i den korte tunnelen rett før man kommer opp i dagslyset igjen.

Jøss, jeg bodde på Montebello i 1995, men det husker jeg ikke.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 09:14   #32
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Er det noen som kjenner igjen gravlunden (der Vilma ikke ligger begravet)?

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 10:14   #33
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei, det er veldig, veldig bra. Litt stivt noen ganger, men jeg tipper det er like mye rollen, egentlig. Det er bare så ... feil. Sa glasshuset.

Nei, nå må vi rett og slett sette stor pris på det, for jeg har nettopp sett "Frikjent" og dødd litt mange ganger av den dialektmiksen.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 10:17   #34
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Eg syns episode 3 var en skikkelig downer.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 10:33   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Hvilken dialekt er det egentlig han skal snakke?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 10:34   #36
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Vi datt ut midt i episode 3, vet ikke om vi kommer til å se resten. Jeg er ikke imponert.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 10:54   #37
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvilken dialekt er det egentlig han skal snakke?

Er ikkje han frå Stavangerområdet?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 14:46   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Jo, han er siddis. Se om du finner en trailer av "Hvor ble du av i alt mylderet, Buzz Aldrin", f.eks.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 14:50   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Ok, da. #aimtoplease



(Kilde: youtube.com)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 10-01-17 kl 14:56.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 14:53   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Nevnte jeg at han kan synge også?


(Kilde: youtube.com)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no