Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Santa Clarita Diet, anyone?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-17, 20:32   #21
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Falt av etter episode 2.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 20:38   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Jeg visste knapt hva den handlet om (og i hvert fall ikke at det var en slags zombie-serie) så jeg og sambo fikk litt bakoversveis da vi så episode 1 nå (tilfeldigvis dessverre mens vi spiste middag).

Nei, jeg tror det holdt med én episode, gitt. Og jeg er svært lite kresen på serier, OG jeg elsker zombiegreier. Dette var jo helt fryktelig elendig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 21:46   #23
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Ikke si at den var dårlig da, jeg som hadde sånn trua.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Nei, jeg tror det holdt med én episode, gitt. Og jeg er svært lite kresen på serier, OG jeg elsker zombiegreier. Dette var jo helt fryktelig elendig.

Jeg liker også sjangeren, det var jo derfor jeg tok en kikk i utgangspunktet, men den funket ikke likevel, gitt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 23:58   #24
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Jeg må innrømme at jeg liker'n sånn greit, jeg lar meg more og liker godt skuespillerne.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 19:18   #25
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.526
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Jeg slukte visst hele sesongen i helga. Ble fascinert av merkeligheten.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 21:03   #26
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

jeg dævver.

Gadd ikke kikke i denne tråden, trodde vi snakket slankekur....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 22:19   #27
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Sett en episode og kan trygt si den ikke var noe for meg til tross for at jeg mora meg innimellom, men slutten ute i hagen; da holdt det for meg. Den type serier er ikke min greie, men ville allikevel gi den en sjanse.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 22:29   #28
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Frøkna ser og digger den tydeligvis. Jeg fikk med meg deler av en episode i dag, og det er nok ikke noe for meg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 22:30   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Sett en episode og kan trygt si den ikke var noe for meg til tross for at jeg mora meg innimellom, men slutten ute i hagen; da holdt det for meg. Den type serier er ikke min greie, men ville allikevel gi den en sjanse.

Det var hage-scenen som ble dråpen for meg også. Djeez!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 22:39   #30
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Jeg trodde heller jeg ikke likte den, men med uvanlig mye sofatid de siste dagene så har jeg visst klart å se hele likevel.

Den var rar, jeg liker egentlig ikke blod og gørr og zoombier, men den var nå småunderholdende og morsom innimellom likevel.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 23:06   #31
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Santa Clarita Diet, anyone?

Poden og jeg er halvveis og flirer oss fillete.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no