Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor sporty var du som ung?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 22:24   #61
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Friidrett. Men ikke særlig flink, helst fordi jeg ikke er noe konkurransemenneske.

Men jeg hoppa to og en halv meter i stille lengde da, det skal jeg ha. 14 år gammel.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 22:26   #62
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Ekstremt lite sporty. Jeg var en god del syk som liten, en kronisk sykdom som gjorde at jeg ikke kunne være så veldig aktiv. I tillegg hadde jeg mer eller mindre kronisk halsbetennelse, helt til jeg fjernet polypper i nesen et stykke ut i tenårene. Jeg var naturlig slank og unaturlig lat

Men jeg tar det igjen med å være ekstremt sporty nå. Bedre sent enn aldri!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 22:37   #63
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.884
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg vokste opp i en o-familie og løp aktivt orientering til jeg var 20. På fitiden be det mye skiturer, svømming, slalom og fotturer.

Nå trener jeg et par ganger i uka og da går det i spinning, sykling, pilates, jogging, telemark-kjøring og et orienteringsløp i ny og ne.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 22:55   #64
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg var skikkelig sporty. Jeg trente roing på topp-plan. Det var 2 økter hver eneste dag året rundt. Jeg var skikkelig god og det var kjempegøy, men jeg trente meg helt i senk og ble så overtrent som man kan bli......Jente - miljøet var lite så jeg trente med gutta.
Jeg skrev trenings-dagbok, men trakk fra masse trening så treneren oppdaget ikke dette før det var for sent.

Jeg måtte gi meg med hard-trening, men trente fortsatt 4-5 ganger i uka frem til jeg ble gravid og gjennom svangerskapet.

Nå har jeg 3 barn og for første gang er jeg ikke medlem på noe trenings-senter. Jeg er i mye aktivtet og bruker lysløypa bak huset mye, men savner trenings-senter innimellom.

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 23:25   #65
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

....


Sist redigert av Strutsen : 18-01-13 kl 14:32.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 00:00   #66
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg har spilt håndball og fotball samt gått langrenn. Etter videregående trente jeg aerobic og på helsestudio.

Nå prøver jeg å komme igang med skikkelig trening etter mange år med bekkensmerter. Gåing, jogging og styrketrening har jeg som mål å trene regelmessig framover. *datapunkt*

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 00:15   #67
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg trente regelmessig fra jeg var 7 år, i tenårene trente jeg nesten daglig. Håndball, kickboksing og boksing. Nå klatrer jeg sammen med en studievenninne og skal begynne med spinning og styrketrening regelmessig.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 09:17   #68
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Skal vi se, jeg har vært gjennom et vidt spekter i min barndom/ungdom:

- Turn
- Ballett
- Volleyball
- Kurvball
- Fotball
- Svømming
- Tennis
- Squash
- Aerobic
- Freestyle

I tillegg har jeg alltid vært glad i å løpe, noe jeg oppdaget når jeg var rundt 17 år.
Som 18 åring begynte jeg å spille innebandy, og det spilte jeg aktivt inntil beinhinnebetennelser satte en stopper for det rett før jeg ble gravid med minsten.

Etter det har det vært mye sentertrening med spinning, aerobic (hovedsaklig step) og styrke. Mest fordi jeg har slitt med overvekt de siste 10 årene og det har gjort annen trening vanskelig. (Hopp og sprett og løping har trigget beinhinnebetennelser og betennelser i knær.)

Men nå som de aller fleste overvektskiloene er borte fra kroppen har jeg tatt opp igjen løping, så nå løper jeg annenhver dag.

Hadde det ikke vært for at innebandylaget 'mitt' trener tre kvelder i uka i tillegg til kamper hadde jeg prøvd å starte opp igjen. Men med mye kveldsjobbing og mann som reiser mye, styreverv etc. går ikke den kabalen opp dessverre.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 09:20   #69
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg spilte håndball frem til jeg skadet kne som 19-åring.
I perioder trente jeg hver dag, og i snitt 2-3 dager i uken.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 10:10   #70
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Sporty!?



Nei.

Jeg hatet all idrett intenst, noe som antagelig kom av 1) at jeg var elendig på alle sportslige områder, hvilket førte til 2) at jeg ble konstant mobbet av de flinke, flotte håndballjentene og fotballguttene som klassen min krydde av, sånn at 3) jeg sluttet å prøve i det hele tatt.

Men jeg var aktiv likevel, jeg red/stelte hest 3-4 ganger i uka i flere år, og det må vel regnes som fysisk aktivitet?

Nå trener jg regelmessig, men det har ikke kommet før etter fylte 30.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09

Sist redigert av Enhjørning : 12-09-09 kl 10:21.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 10:29   #71
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

, løp jeg rundt som en oioi.


[digresjon] Jeg trodde jeg og min familie var de eneste som brukte det uttrykket! [/digresjon]

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 10:39   #72
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.


[digresjon] Jeg trodde jeg og min familie var de eneste som brukte det uttrykket! [/digresjon]

Et uttrykk jeg har brukt og hørt i alle år. Jeg bor i sydlige strøk(), men min mor kommer opprinnelig fra Sandesjøen. Er det et yttrykk som kommer nordfra?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 10:41   #73
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Et uttrykk jeg har brukt og hørt i alle år. Jeg bor i sydlige strøk(), men min mor kommer opprinnelig fra Sandesjøen. Er det et yttrykk som kommer nordfra?

Lagde egen tråd, jeg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 10:46   #74
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Lagde egen tråd, jeg.

Har svart.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 11:12   #75
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.870
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Lite. Jeg hadde en periode hvor jeg svømte mye og en periode hvor jeg tok ridetimer. Ellers lå jeg mye på sofaen og leste, gitt. Jeg er ca. 100 ganger mer aktiv nå.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no