Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Universalfjernkontroll

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 14:00   #1
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Universalfjernkontroll

Etter å ha gått i gulvet for hvem vet hvilken gang, tok fjernkontrollen til DVD-spilleren kvelden. Så nå får vi ikke til å velge språk, spole over reklamen eller hoppe i filmen. Festlig.

Ny DVD-spiller har ikke råd til for øyeblikket, og merket på den vi har (Eltax) er nok så sørgelig ukjent at det er til å grine av. Det er en harddiskopptaker med DVD-spiller forresten.

Kan vi skaffe oss en billig universalkontroll, eller er det bortkasta? Får vi koda den uten den opprinnelige fjernkontrollen liksom?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:51   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Universalfjernkontroll

Kjøp en universal fjernkontroll på Clas Ohlson - skal virke til de fleste merker. Jeg bruker en sånn fjernkontroll til en av tvene, og den virker utmerket.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 15:09   #3
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Universalfjernkontroll

Jeg har også en universalkontroll til min eldgamle TV. Det som er dumt med den, er at den ikke funker til å stille inn nye TV-kanaler med, så da de la om TV-opplegget her satt jeg plutselig bare igjen med noen få kanaler helt vilt plassert. Jeg kjøpte den billigste på Clas Ohlsson, det er mulig at det lønner seg å gå litt opp i pris?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 16:30   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Universalfjernkontroll

Logitech Harmony-serien er suverene universalfjernkontrollere.Harmony 555 for du for en 500-lapp og den vil dekke alle behov. Logitech har en enorm database over produkter som dekkes, hvis du går til hjemmesiden til Logitech kan du sjekke om din spiller er i basen.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 17:20   #5
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Universalfjernkontroll

Takk for tips! Jeg skal bringe dem videre til han som til syvende og sist kommer til å stå for innkjøpet

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 17:28   #6
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Universalfjernkontroll

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Logitech Harmony-serien er suverene universalfjernkontrollere.Harmony 555 for du for en 500-lapp og den vil dekke alle behov. Logitech har en enorm database over produkter som dekkes, hvis du går til hjemmesiden til Logitech kan du sjekke om din spiller er i basen.

Denne har vi også, og vi er fornøyde med den.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 17:32   #7
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Universalfjernkontroll

-Vi har en Logotech et-eller-annet (one?), og den fungerte finfint helt til mannen min fikk den geniale idéen å bytte ut dvd-spilleren vår med en PS3. Noen som har fått fjernkontrollen til å funke på PS også?

  Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:45   #8
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Universalfjernkontroll

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

-Vi har en Logotech et-eller-annet (one?), og den fungerte finfint helt til mannen min fikk den geniale idéen å bytte ut dvd-spilleren vår med en PS3. Noen som har fått fjernkontrollen til å funke på PS også?

PS3 styres vel via Bluetooth og ikke infrarødt så vidt jeg vet. Det er det vel ingen universalfjernkontroller som takler.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no