Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Prøve å sy ut en jakke som er for trang over skuldrene?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-22, 19:14   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøve å sy ut en jakke som er for trang over skuldrene?

Jeg skal bare si at jeg tar på meg skylden for at det ble bestilt feil størrelse.

Nettbutikken i USA tar bare imot retur hvis det er sendt feil størrelse. Jeg trodde min tenåringsdatter kunne måle seg selv, men hun har tydeligvis ikke gjort det riktig.
Jeg fikk mine tvil når jeg så modellen, og ville at hun skulle kjøpe M, ikke S. Men jeg satte ikke foten ned og bestemte at det skulle kjøpes M. Mitt ansvar, jeg er voksen og har kjøpt mer på nett.

Så klærne passer, men jakken er for trang over skuldrene. Finnes det noe instruksjoner på nettet om hvordan man skal sy et nytt ryggstykke?

Jeg har sydd en del selv, før i tiden. Men jeg må ha det forklart steg for steg med bilder.
Eller skal jeg bare innrømme bomkjøpet og prøve å få igjen noe ved å selge det på Finn?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no