Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vis meg din mobil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-08, 14:19   #61
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Sony Ericsson T650i Grønn

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne har jeg også. Utelukkende fordi den er så pen.

Nøyaktig samme grunn til at jeg falt for denne telefonen og kjøpte den.

Jeg valgte den også pga bra oppløsning på kameraet, men jeg er skuffet over bildene det tar i forhold til min gamle telefon, Erikson w800i. Kameraet i den nye telefonen takler ikke dårlige lysforhold så godt som den gamle, og den takler mye mindre bevegelser hos den/det som blir fotografert.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 16:29   #62
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Pr i dag har jeg SE 800i




Når bindingstida mi er ute, får jeg SE 850i i julegave av mannen



Kamera er det jeg vektlegger mest i tillegg til de vanlige finessene som alle mobiler nå har. Jeg er fornøyd med kamera på min nåværende mobil, og gleder meg vilt til å ta bilder med det nye - 5 megapixler, da må det jo bare bli bra!

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 22:44   #63
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Sony Ericsson K810i. Valgte den primært pga. det gode kameraet. 3.2 megapixler. Veldig fornøyd!!!

Samme telefon og samme argument. Er fornøyd, men kunne ønske meg større display.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 22:51   #64
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din mobil



Rosa! Knæsj! Rosa is the new rock-and-roll-black.


Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Jeg har denne som jeg bruker til daglig:



Og denne som jeg bruker når jeg skal være skikkelig jålete (og trenger et lommespeil...):

Det var fjongt! Har aldri hørt om noen som har mobil etter anledning før. Kudos, som man ville sagt det på Myspace.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:14   #65
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din mobil


Denne har jeg hatt i tre år. Det har skjedd mye på mobilfronten siden jeg fikk denne, men den fungerer bra. Men det er klart jeg følger med på markede, sånn i tilfelle jeg må ha ny.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:14   #66
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Jeg har kjøpt meg ny-y! :synger:

Aldri hatt Samsung før så nå er jeg spent! Kjøpte den pga kamera og litt design. 5 mpxls.




__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:17   #67
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Endelig kom min K810i og.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:22   #68
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Jeg har denne søte saken her:

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:10   #69
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Sony Ericsson K810i.

Denne har jeg også.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:20   #70
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har Nokia 7390.

Rååsa.





Det er vel første gang på leeenge jeg ikke har byttet mobil etter et år! Denne har jeg nå hatt siden sommeren 2006, og er veldig fornøyd. Spesielt med kamera. 3megap.

Denne har jeg også. Topp telefon.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no