Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-16, 16:31   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Mine joggesko, stort sett... Blå adidas, blå Nike, svarte adidas. Noen billige tøysko fra HM.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-16, 18:28   #22
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Nike joggesko, blått og lilla, men Jordan basketsko er favoritten. Han er 13.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-16, 13:05   #23
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Tusen takk for tips,dere☺! Vi skal dra på skohandling,og det er greit å vite hva vi skal se etter. Denne karen er altfor makelig anlagt for Converse,så det blir det i hvertfall ikke .

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-16, 13:35   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Sorte joggesko fra Skechers. Han er 15 og totalt likegyldig til hva 'alle andre' går med, vil ha det behagelig og lite flashy.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-16, 14:12   #25
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mine joggesko, stort sett... Blå adidas, blå Nike, svarte adidas. Noen billige tøysko fra HM.

Min 13-åring bruker 44 i sko, så det er heldigvis helt uaktuelt at han stikker avgårde med mine sko

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-16, 15:08   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Min 13-åring bruker 44 i sko, så det er heldigvis helt uaktuelt at han stikker avgårde med mine sko

Hehe, akkurat nå bruker både trettenåringen min og tiåringen min samme størrelse som meg, så jeg sørger for å kjøpe sko til dem i utgaver som jeg kommer til å trives med når de har vokst ut av dem (om et par måneders tid...). Gleder meg til å ha tre par gummistøvler, for eksempel!

... og kanskje de trenger nye, gode fjellsko?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-16, 16:45   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Hvite Adidas all star, sorte Nike Air Hurricane, grå Nike Roche One og til høst/vinter har han kjøpt Uggs Freamon. Mini har ikke vokst i beina på 1 år, så det ser ut til at han har stabilisert seg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-16, 17:10   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Tusen takk for tips,dere☺! Vi skal dra på skohandling,og det er greit å vite hva vi skal se etter. Denne karen er altfor makelig anlagt for Converse,så det blir det i hvertfall ikke .

Min makelige anlagte 11-åring kjøpt jeg sånne gummigreier til å ha i hullene på vansene. De ser ikke så barnslige ut, og han slipper å knyte. Det er liksom sånne korte små gummibånd i ulik lengde man stapper inn i hullene på hver side. Ingen stramming, bare stappe beina i skoene.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hehe, akkurat nå bruker både trettenåringen min og tiåringen min samme størrelse som meg, så jeg sørger for å kjøpe sko til dem i utgaver som jeg kommer til å trives med når de har vokst ut av dem (om et par måneders tid...). Gleder meg til å ha tre par gummistøvler, for eksempel!

... og kanskje de trenger nye, gode fjellsko?

Det tenkte jeg at jeg skulle benytte meg av også, men vinduet viste seg å være ekstremt smalt. Nå bruker han str. 42,5.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-16, 17:14   #29
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Hvilke sko bruker tenåringsguttene?

Eldste bruker joggesko, New Balance, og Nike free.
Vanlige dress sko til fint

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no