Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om barns personvern på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-17, 21:12   #81
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg lurer på hva planet jeg bor på som ikke får med meg noen av disse bloggene? Jeg vet om MtM, men bare fordi moren er naboen vår og bildet hun hadde på bloggen, var tatt utfor gjerdet vårt her... Ellers har jeg ikke sett/lest en eneste blogg, tror jeg?
Er det virkelig så hinsides som det virker som?! Det er jo helt tragisk!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 21:34   #82
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nå har hun jo allerede lært datteren de grunnlegende ferdighetene videoblogging og bruk av Instagram, så da er det vel ikke veldig mye som gjenstår før hun er utlært?

Ikke bare grunnleggende ferdigheter, i følge mor er barnet allerede et naturtalent innen videoblogging, i en alder av fem år.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-02-17 kl 21:42.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 19:23   #83
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg lurer på hva som skal til for å få en seriøs debatt om dette. Jeg har sendt mail til redaktøren i VG og etterspurt hvorfor de syntes det var en lur ide å illustrere saken om Anna Rasmussens datter som kanskje ikke kan begynne på offentlig skole fordi mor mener at sikkerheten til datteren ikke kan ivaretas der, med en rekke bilder av nevnte femåring. Jeg har ikke fått svar enda.

Jeg synes det er synd at dette stoffet er forbehold rampelys- og kjendisseksjonene i mediene. Det er dessverre ikke akkurat dyptpløyende og seriøs journalistikk som bedrives der, journalistene opptrer jo som mikrofonstativer for kjendisene og stiller ingen kritiske spørsmål.
Og så blir jeg satt ut av offerrollene som inntas så snart noen stiller spørsmål ved virksomheten til folk som opererer i SoMe. Anna Rasmussen har skrevet på bloggen at hun ikke vil ha noe mer med media å gjøre. Fotballfruen har jo ved flere anledninger brutt sammen i fortvilelse over at leserne hennes har tvunget henne til både å redigere seg slev tynnere og tvunget mannen hennes til å være anonym støttespiller med en rekke yrkesaliaser i kommentarfeltet hennes fordi leserne hennes har vært så slemme.
bakeblogger og firebarnsmor Anne Brith måtte denne uken legge ut et lettkledd bilde av seg selv på snap bare for å bevise at det foregår en utstrakt mobbing av pene og tynne folk.

Og oppe i det hele har vi altså ungene til disse folka.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 19:28   #84
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Anne Brith er et virkelig tragisk tilfelle. En ting er disse unge jentene. Man kan jo tenke at de ikke vet bedre og mangler livserfaringen til å se omfanget av det de holder på med. Men Anne Brith?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 19:33   #85
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Anne Brith er et virkelig tragisk tilfelle. En ting er disse unge jentene. Man kan jo tenke at de ikke vet bedre og mangler livserfaringen til å se omfanget av det de holder på med. Men Anne Brith?

Jeg vet.Hun er voksen. Og hun har store barn. Min fjortis hadde DØDD av skam hvis jeg hadde snap-et lettkledde bilder av meg selv så vennene hennes kunne se det. Eller - gud forby - hevde at alle som kritiserte meg for å gjøre det, var misunnelige.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 19:37   #86
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg prøver å se for meg en av venninnene mine med tenåringsbarn gjøre noe sånn. Man gjør bare ikke det. Og hvem i alle dager har glede av lese bloggen hennes? Jeg fatter det ikke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 19:43   #87
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg mistenker at mange av leserne hennes gjør det for å se hva hun kan finne på.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 19:49   #88
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg prøver å se for meg en av venninnene mine med tenåringsbarn gjøre noe sånn. Man gjør bare ikke det. Og hvem i alle dager har glede av lese bloggen hennes? Jeg fatter det ikke.

Jeg har flere venner på facebook (oppegående damer) som kommenterer henne der. Litt sånn "du er så flink og sterk"-aktige kommentarer. Jeg tenker at det henger igjen fra da hun ble kjent i det bakeprogrammet. Da var hun en tilsynelatende stillfaren og forsiktig ung kvinne som putlet med sitt uten å rope så høyt om det og det var ikke vanskelig å bli sjarmert av henne vil jeg påstå.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 19:49   #89
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Det er ei til, jeg husker ikke hva hun heter nå. Men hun har en relativt nyfødt baby og store barn. Hun skriver masse på bloggen sin om farskapsstyr og NAV, og har allerede flyttet inn med en ny mann (som ikke er faren til den lille altså). Og jeg leser bare bittelitt når jeg kommer over diskusjoner om dem på KG, men jeg blir helt sjokkert.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 19:58   #90
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg leser ikke blogger og får bare med meg de som når nyhetene (eller blir likt på FB) og er sjokkert nok. Det er jo et helt vilt marked dette? Litt som å se på bilkræsj.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 20:00   #91
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg leser ikke blogger og får bare med meg de som mår nyhetene (eller blir likt på FB) og er sjokkert no. Det er jo et helt vilt marked dette? Litt som å se på bilkræsj.

Jeg skjønner ikke at folk følger med på blogger. Dvs, det finnes sikkert noen perler innimellom, men de tror jeg neppe når noen toppliste.

Hoi, jeg blogger faktisk. Akkurat her og nå. Studieblogg, et pålagt mareritt. (Men en bra måte å lære på da, det er det.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 20:02   #92
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg leser en del blogger i jobbsammenheng. Jeg jobber med unge i alderen 13-18, og vil gjerne holde meg oppdatert på det de leser.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 20:08   #93
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg leser en del blogger i jobbsammenheng. Jeg jobber med unge i alderen 13-18, og vil gjerne holde meg oppdatert på det de leser.

Den ser jeg! (Mine elever har ikke havnet på blogger enda, men jeg prøver å henge med på det som rører seg. Det er veldig viktig å være oppdatert på den måten mener jeg.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 20:13   #94
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg lurer på hva som skal til for å få en seriøs debatt om dette. Jeg har sendt mail til redaktøren i VG og etterspurt hvorfor de syntes det var en lur ide å illustrere saken om Anna Rasmussens datter som kanskje ikke kan begynne på offentlig skole fordi mor mener at sikkerheten til datteren ikke kan ivaretas der, med en rekke bilder av nevnte femåring. Jeg har ikke fått svar enda.

Jeg synes det er synd at dette stoffet er forbehold rampelys- og kjendisseksjonene i mediene. Det er dessverre ikke akkurat dyptpløyende og seriøs journalistikk som bedrives der, journalistene opptrer jo som mikrofonstativer for kjendisene og stiller ingen kritiske spørsmål.
Og så blir jeg satt ut av offerrollene som inntas så snart noen stiller spørsmål ved virksomheten til folk som opererer i SoMe.

Jeg er SÅ enig, pøbelsara.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 20:52   #95
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg har flere venner på facebook (oppegående damer) som kommenterer henne der. Litt sånn "du er så flink og sterk"-aktige kommentarer. Jeg tenker at det henger igjen fra da hun ble kjent i det bakeprogrammet. Da var hun en tilsynelatende stillfaren og forsiktig ung kvinne som putlet med sitt uten å rope så høyt om det og det var ikke vanskelig å bli sjarmert av henne vil jeg påstå.

Jeg husker henne fra det bakeprogrammet og syntes allerede der og da hun
var teit ( da hadde hun bare bakebloggen). Hun gjorde veldigodt mye ut av seg som jeg husker som negativt.
Og nå ennå verre.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 21:04   #96
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg kan heller aldri huske henne som sjarmerende, hun var klein på en sånn "småjenteaktig" måte.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 21:09   #97
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg husker henne som søt, jeg.

Uansett, det er et langt stykke fra å være voksen, seg selv, på et bakeprogram til å bruke ungene på den måten jeg har skjønt at hun gjør nå.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 21:09   #98
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg har også oppegående folk på facebook som skriver støtte til Anne Brith."Ikke la deg kue" osv.

Pøbel; mht mediekritikk, så tror jeg ofte twitter og Journalisten er veien å gå. Jeg er så enig med deg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 13:31   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Hehe.
https://www.nrk.no/satiriks/bloggen-...lle-1.13389504

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 13:41   #100
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg leser heller ikke blogger (bortsett fra sporadisk lesing av FP-blogger, noe som vel betyr at jeg bare beveger meg i kremen av blogger ), men det hender at jeg klikker meg inn på innlegg som blir lenket til i media. Hun Anne Brith hadde jeg ikke hørt om før i dag, men reagerte også på at en såpass voksen dame driver og utleverer barna sine, til og med store barn, på nett. I samme nyhetssak leste jeg også om MtilM som forsvarte sin ulevering av egne barn (alle under 7?) med at hun tok seg tid til å forklare dem at det var mange som leste innleggene med bilde av dem. Med tanke på hvor reflekterte femåringer flest er rundt dette med eksponering på nett og langtidsfølger, må jeg si at jeg synes hun er innafor.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no