Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva klarer du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Klarer du å...:
Spise opp 100 g sjokolade under Greys? 155 78,68%
Shoppe opp 1000 kr på 10 min? 177 89,85%
Jogge/løpe i 1 time? 35 17,77%
Lage mat til 50 gjester? 109 55,33%
Være engasjert i sexakten, selv om du ikke egentlig er motivert? 106 53,81%
Klippe håret på barna dine? 97 49,24%
Se en film på 3 timer uten å gå på do? 139 70,56%
Gråte på kommando? 40 20,30%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-08, 14:31   #61
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:38   #62
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva klarer du?

En gang i tiden kunne jeg nok spist 100 g sjokolade under en episode av yndlingsserien min, men nå klarer jeg knapt etpar biter før jeg blir kvalm.

Jeg så Tatt av Vinden uten pause (fine filmen! ) og har klippet luggen til lillegutt (kvalifiserer det?), og har bakgrunn fra teater og har gråtingen inne.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:49   #63
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg klarer i hvert fall noe av dette.

Det aller minste problemet er å spise 100 g sjokolade i løpet av Grey's. På hvilken måte skal det være vanskelig liksom??????

Kanskje jeg bør se det i sammenheng med at jeg alldeles IKKE klarer å løpe/jogge i en time?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:53   #64
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva klarer du?

-Jeg klarer å løpe en time (- er vant til å løpe lange turer)

- Se på film i 3 timer uten dobesøk (- null problem)

- Shoppe bort 1000 kriner på 10 minutter ( - lett)

De andre punktene ville jeg ha problemer med.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 15:06   #65
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg klarer i hvert fall noe av dette.

Det aller minste problemet er å spise 100 g sjokolade i løpet av Grey's. På hvilken måte skal det være vanskelig liksom??????

Kanskje jeg bør se det i sammenheng med at jeg alldeles IKKE klarer å løpe/jogge i en time?

Næsj, jeg hadde iallefall glatt klart sjokoladen selv om jeg klarte å jogge i en time.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 16:13   #66
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Shoppe opp 1000 kr på 10 min
Klippe håret på barna dine

Jeg klarer å spise opp sjokoladen også, men ikke til Grey's, for jeg ser ikke på slike møkka-serier. Jeg klarer også 3 timer film uten dobesøk, men ikke nå som gravid. Nå må jeg til og med sette en episode av House på pause 50 ganger for å gå på do.

Møkkaserie du liksom.

  Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 16:17   #67
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg Greys.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 18:37   #68
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg kan gjøre alt bortsett fra å jogge/løpe.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 21:08   #69
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Etter at Lillebror gikk gjennom julen med håret klippet i munke-look, har jeg hvertfall fått klar beskjed (av flere!) om å holde (negl)saksa langt unna alle... Jeg skulle bare pynte litt på ham

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 23:04   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg kan alt, jeg. Jogginga blir kjipest, men det skal nok gå det også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 23:05   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du?

Åh. Litt overmodig der. Mat til 50 gjester? Hmmm. Catering?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 18:48   #72
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg klarer alt, bortsett fra den sex-greia.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 03:04   #73
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva klarer du?

Alt untatt joggingen

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 13:52   #74
mamsi
Nybegynner
 
mamsi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
Innlegg: 27
mamsi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva klarer du?

Fire jeg ikke krysset av.

__________________
04 og 06
mamsi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:36   #75
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva klarer du?

Jeg klarer fint å spise 100 g sjokolade under Greys.
Bruke 1000 kr på 10 min, ikke noe problem.
Man er da skuespiller av en standard, så å late som man er engasjert under sexen er ikke noe problem.
Jeg kan fint se en film på 3 timer uten å gå på do.

Jeg klipper ikke ungene.
Jeg kan ikke lage mat til 50 stykker.
Jeg klarer ikke å løpe/jogge i en time.
Jeg kan ikke gråte på kommando.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 11:49   #76
Margareth
Lattermild "tøysetante"
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 13
Margareth er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Tommel opp

Sv: Hva klarer du?

Er ikke 100 gram sjokolade egentlig litt lite ved tv-titting da?

__________________
Det går nok bra skal du se...
Margareth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 12:30   #77
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva klarer du?

Spise opp 100 g sjokolade under Greys? 100 g er da ingenting! (Men må jeg se på Greys mens jeg spiser?)
Shoppe opp 1000 kr på 10 min? Hvis netthandel teller.
Jogge/løpe i 1 time? Ailler i væla!
Lage mat til 50 gjester? Har aldri prøvd, men jeg tror jeg ville fikset det.
Være engasjert i sexakten, selv om du ikke egentlig er motivert? Nope.
Klippe håret på barna dine? Ja, det gjør jeg (klipper mannen og meg selv også).
Se en film på 3 timer uten å gå på do? No problemo.
Gråte på kommando? Tviler jeg på.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no