Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vis meg din mobil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 17:53   #21
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor godt kamera har den?

2 mpx, så ikke spesielt bra det akkurat. Hadde Sony Ericsson K800i før jeg kjøpte denne, og det er ganske stor forskjell. Den har ikke blitz heller - det er vel det eneste jeg vil utsette på den.

  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:55   #22
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Peker på avataren min.

Samsung telefon et eller annet. Rød og fin.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:56   #23
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Valgte den fordi den var på tilbud og jeg liker samsung telefoner, enkle i menyen og har de funksjonene jeg trenger.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:57   #24
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Valgte den fordi den var på tilbud og jeg liker samsung telefoner, enkle i menyen og har de funksjonene jeg trenger.

Det ser ut som en Samsung U600

  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:58   #25
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Jo også valgte jeg den fordi den har touchskjerm. Har det aldeles morsomt når noen skal låne telefonen min.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:15   #26
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Denne har jeg. W300i.
Valgte den pga prisen først og fremst. Deretter fordi den hadde walkmanfunksjon og radio, passet ekstra bra den stunden jeg tok buss/tog.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.

Sist redigert av Mams : 13-01-08 kl 19:21.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:23   #27
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Jeg har en Samsung x680. Møkkafon. Den er ganske søt, men det er det eneste positive. Og den var ganske billig. Men elendig kamera, teit å skrive meldinger med, selvsagt ikke tastelås ... Når jeg blir rik skal jeg kjøpe meg ny telefon.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:26   #28
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sony Ericsson w580i

Det er en Walkmantelefon med bla skritteller. Fulgte med en del utstyr. Veldig fornøyd.

Sånn telefon har jeg også fått meg nå.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:27   #29
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Denne har jeg. W300i.
Valgte den pga prisen først og fremst. Deretter fordi den hadde walkmanfunksjon og radio, passet ekstra bra den stunden jeg tok buss/tog.

Den har jeg også. Jeg er overhodet ikke interessert i mobiltelefoner, og hadde aldri brukt tusenvis av kroner på en fancy modell. Jeg har mobil fordi jeg må være tilgjengelig på grunn av ungene.
Det eneste jeg bruker mobilen til er å sende sms - og selv det gjør jeg ikke ofte. Jeg ringer utrolig sjeldent med den, og har aldri hatt mobilregning på over 400 kr pr kvartal.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:32   #30
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din mobil


Nokia 6085.

Jeg liker designet på den, og den ligger godt i hånden når jeg skriver meldinger.
Tar OK bilder og er enkel å skjønne seg på.
Helt grei talekvalitet.
Noe mer forlanger jeg ikke!
Foretrekker Nokia-telefonene, selv om jeg vet mange klager på dem.
Jeg har i alle fall alltid vært strålende fornøyd med mine Nokiaer.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:34   #31
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Karmosin, her.

Denne har jeg. Sony Ericsson 880i. Valgte den primært pga. walkman funksjonen. Kjempefornøyd!

Jeg har også denne, men teller på knappene om jeg skal kjøpe SE K850i i stedet. Kun på grunn av kameraet med 5 mp og at den har radio.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:41   #32
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Nokia E65. Glimrende jobbtelefon. Valgte den pga. synkroniseringsmulighetene mellom PC og telefon. Er avhenging av og ha med meg kalender/avtalebok hele tiden pga min gullfiskhukommelse.....

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:41   #33
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Jeg fikk denne til jul. Nokia N82. (Hadde levert inn en dårlig SE K850i.)
Kameraet på N82 er helt rått. Tar superbilder selv i mørket. Er totalt avhengig av kalenderfuksjonen som vises på display hele tiden. Noen mener batteriet er dårlig, jeg lader nå for første gang siden sist søndag

Vedlagte bilder
Filtype: jpg i_385840-564x376.jpg (25,3 KB, 4 visninger)
__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:15   #34
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Denne har jeg: SE W660i



Rød med gulldetaljer.

Den er lekker å se på.
Har gode knapper.
Walkmannfunksjon med mulighet for større minnekort.
Relativt godt kamera.

Her i huset har vi SE hele gjengen, og er veldig fornøyd.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:29   #35
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Kommer vistnok ein SE K810i til meg i løpet av veka

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:21   #36
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Sony Ericsson T650i Grønn

Denne har jeg også. Utelukkende fordi den er så pen.
Likte egentlig "interiøret" i gamletelefonen K800i bittelitte granne bedre, men grønne er så lekker at den veier opp for alt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:23   #37
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Jeg hadde også k800i før. Interiøret(menylisten) endrer man når man endrer motiv. Så da kan man få det likt som k800i eller alle andre SE telefoner. Hvis det er det du mener da!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:15   #38
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

K800i var jo en "kameratelefon", med CyberShot-software på en måte. Selv om kameraet i T650i har like mange pixler blir bildene dårligere og kameraet er tregere/dårligere. Akkurat den biten var bedre på gamletelefonen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:22   #39
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Hadde også K800i før den jeg har nå, og kan si at den nye suuuuuuger i forhold til kamera og bildekvalitet

  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:24   #40
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

K800i var jo en "kameratelefon", med CyberShot-software på en måte. Selv om kameraet i T650i har like mange pixler blir bildene dårligere og kameraet er tregere/dårligere. Akkurat den biten var bedre på gamletelefonen.

Jepp helt enig. Det er ingen kamera å stole på for å få noe blinkskudd. Har faktisk ikke ett eneste bildet jeg har tatt med kameraet som jeg er fornøyd med. Men i gjengeld elsker jeg lyset da. Hver kveld etter jeg skrudd av alle lysene hjemme, så er det godt å ha mobilen som viser vei til soverommet!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no