Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vis meg din mobil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 22:24   #41
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Jeg har denne som jeg bruker til daglig:



Og denne som jeg bruker når jeg skal være skikkelig jålete (og trenger et lommespeil...):

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:28   #42
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Denne har jeg:



Jeg trenger en telefon som man kan sende sms med og til nød ringe med. Jeg har få krav til mobilen

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:29   #43
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg din mobil

No N73. Love it!

Klarer meg ikke uten kalenderen på den. Den, og kameraet, er verdt hele kjøpet.



Før hadde jeg N70. Ingen slår den! Beste mobilen ever.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:39   #44
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Denne har jeg. Sony Ericsson s500i. Jeg er knallfornøyd! 2mpx kamera og fin å skrive sms med.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sony-ericsson-s500.jpg (48,9 KB, 0 visninger)
__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:55   #45
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Jeg som aldri hører på musikk kjøpte denne Nokia N73 Music Edition:


Jeg kjøpte N73 pga kameraet, og Music Edition ble den rimeligste løsningen med minnekort inkludert.
Kameraet er kjempebra, men jeg syns det er tungvint mye trykking for å sende meldinger, i forhold til den gamle enkle Nokia'n jeg hadde.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:02   #46
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg har også denne, men teller på knappene om jeg skal kjøpe SE K850i i stedet. Kun på grunn av kameraet med 5 mp og at den har radio.


Denne har jeg akkurat skaffet meg og er kjempefornøyd! Det eneste minuset er tastene - de er litt harde og vonde å taste med (små, firkantede). Så hvis du skriver mengder sms hver dag er det kanskje ikke verdt å bytte.

  Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 00:15   #47
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Men sånne kjipe taster er det på W880i min. Så det er vel neppe sånn kjempeovergang.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 00:26   #48
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din mobil



HTC MTeoR 3G Smartphone

Jeg ønsker meg ny, men siden det er jobbtelefon så må jeg ta det jeg får. Men mange hos oss som har trøbbel med denne, så mulig vi får Nokia etterhvert. Hvilken type aner jeg ikke. Hadde jeg valgt selv ville jeg hatt en Sony Ericsson.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 03:47   #49
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din mobil








Jeg har Sony Ericsson W710i Sports modellen.
Et Robbie Willams musikk Album + noen bilder av han fulgte med mobilen på Walkmanen delen.

Veldig kjekk å ha på gå tur og joggetur.
Fester den på armen slik som på bildet eller på beltet.
Tellerskritt både i gange og løping, kalori kalkulator etc.

Liker denne veldig godt og håper den varer lenge.
Jeg har den oransje på bildet.

Øretelefoner fulgte og med i tillegg til spenna og reima.
Veldig god lyd i dem.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 08:44   #50
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Denne har jeg:



Jeg trenger en telefon som man kan sende sms med og til nød ringe med. Jeg har få krav til mobilen

Jeg har også den nokia 6288 min er hvit og jeg er veldig fornøyd har flere bra funksjoner den det er 2 megapixelkamera masse musikk har jeg på den. Har ikke hatt noe feil med den,kjøpte den sommeren 07

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 10:51   #51
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din mobil


Har en Nokia 6300, og er meget fornøyd, har kun hatt Nokia sine telefoner, siden jeg kjøpte min første mobil i 1999. Aldri hatt problemer med noen av dem, bytter dem kun ut når jeg føler for å kjøpe en ny (ca 1 gang i året), også overtar mannen min etter meg

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 10:57   #52
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.


Har en Nokia 6300, og er meget fornøyd, har kun hatt Nokia sine telefoner, siden jeg kjøpte min første mobil i 1999. Aldri hatt problemer med noen av dem, bytter dem kun ut når jeg føler for å kjøpe en ny (ca 1 gang i året), også overtar mannen min etter meg


Jeg har også denne, og er veldig fornøyd. Jeg bruker den til samtale og SMS.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 11:05   #53
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Sony Ericsson T650i Grønn


Jeg har denne, utrolig bra oppløsning og rask telefon. Litt klumpete. Men alt annet er bra så da gjør det ingenting.

Klumpete? Den ser riktig smekker ut i mine øyne. Og så grønn, da! Hvis den blir utdatert og kommer på tilbud, skal jeg ha den.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 11:54   #54
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sony Ericsson w580i

Det er en Walkmantelefon med bla skritteller. Fulgte med en del utstyr. Veldig fornøyd.

Har denne jeg og.
Første uttrekk mobilen jeg har,og første SE
Har bare hatt samsung og klapp fon før.

Mobilen er super men jeg har 3 ganger vært å skiftet tastatur, for tastene deler seg.
Men neste gang jeg skal ha ny mobil så skal jeg ha ny klapp telefon

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:00   #55
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

No N73. Love it!

Klarer meg ikke uten kalenderen på den. Den, og kameraet, er verdt hele kjøpet.

Enig! Jeg har dessuten bøtter og spann med musikk og lydbøker (hører nå på Erlend Loe som leser Doppler - fantastisk). Min har mistet en knapp og skal egentlig på reparasjon, men utsikten til å gå uten mobilen i flere uker er for skummel, så jeg har ikke klart å levere den fra meg enda...

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:05   #56
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Denne har jeg også.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:10   #57
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Sony Ericsson K610i. Fordi den var utdatert (ca. 8 mnd etter release) og kostet nesten ingenting, og fordi den var rød og fiiiiiiin.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 6fd209b1-7ddb-4cfb-9589-cb396fe4b532.jpg (12,5 KB, 4 visninger)
__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:13   #58
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Hønemor!, her.

K800i (kjøpt i sept 06)

Av den enkle grunn at vi ikke hadde digitalkamera og jeg trengte en ny telefon, så jeg slo to fluer i en smekk. Blir bra bilder med det også. skulle jeg byttet den ut nå hadde det nok blitt til k850i (tror jeg den heter)

Kjøpte kamera 4 mnd senere da, men....

Denne har jeg også. Er veldig fornøyd.
Kunne aldri hatt noe annet enn Sony Ericcson nå, dette er min fjerde. Nokiatiden er gjemt og glemt.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:22   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil



Nokia 5500 Sport.

Fordi den tåler barn, og fordi jeg kan bruke den som hammer, og pga. sportsprogrammene som jeg brukte aktivt i en hel uke, og pga. radioen og musikkspilleren som erstatter poden når jeg engang iblant glemmer den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 13:57   #60
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Jeg har Nokia 7390.

Rååsa.





Det er vel første gang på leeenge jeg ikke har byttet mobil etter et år! Denne har jeg nå hatt siden sommeren 2006, og er veldig fornøyd. Spesielt med kamera. 3megap.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no