Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 15:19   #21
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler



Den skal jeg jaggu bruke neste gang jeg ikke gidder å skru sammen et møbel. Står det i bruksanvisningen, så må jo bare han ta det!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 15:40   #22
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

  Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 15:51   #23
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Her i huset er det frua som monterer sammen møblene etter at mannen sint har kastet verktøyet i veggen og går sin vei.

Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 16:12   #24
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 16:20   #25
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler


Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er vel et forsøk på å tegne et unisexmenneske i håp om å ikke fornærme noen...

Ser slik ut ja

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

akkurat noe sånnt kunne mannen min også funnet på å si.

Samme her, men samtidig er det han (sammen med far sin) som rota når de skulle montere kjøkken... Skrudde først et skap opp ned, så satte vifteskapet kant i kant i stedet for høyere opp. Så vi har noen ekstra hull i skapene... (og faren er tømrer, og mannen min har jobbet som snekker sammen med han noen år!)
Pluss at de kastet en del som hører til kjølehjørnet!
Mottoet hans: Når intet annet nytter, les bruksanvisningen (kjempelurt)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:03   #26
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Jeg kan ikke skru sammen møbler. Jeg ender som regel opp med å bli så sint at det er fare for liv og helse. Så derfor gjør jeg ikke det mer. Nå skulle jeg nettopp snu to rammemadrasser i senga 180 grader. Vel, det får pent ligge til Mannen kommer hjem, ellers raserer jeg.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:08   #27
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Vel jeg mener selvfølgelig at damer fikser dette vel så bra som menn. Eneste forskjellen på menn og kvinner er vel faktisk at menn trenger hjelp av en kvinne for å få de på rett kjøl etter at de har gitt blaffen i å kikke i bruksanvisningen.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:11   #28
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Opprinnelig lagt inn av Pi@, her.

Vel jeg mener selvfølgelig at damer fikser dette vel så bra som menn. Eneste forskjellen på menn og kvinner er vel faktisk at menn trenger hjelp av en kvinne for å få de på rett kjøl etter at de har gitt blaffen i å kikke i bruksanvisningen.

Kunne ikke sagt det bedre selv

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:28   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Jeg er langt bedre enn mannen min til å skru sammen ikea-møbler. Så det så!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:31   #30
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Opprinnelig lagt inn av malena, her.



Her i huset kan vi begge skru sammen møbler, men vi bør helst gjøre det alene.


her også! Det er en fare for både oss selv å omgivelsene om vi gjør det i sammen..hehe

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 16:50   #31
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er langt bedre enn mannen min til å skru sammen ikea-møbler. Så det så!

Det er ikke jeg, men det går mest på latskap.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 16:57   #32
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 11:46   #33
Margareth
Lattermild "tøysetante"
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 13
Margareth er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Den bruksanvisningen var i drøyeste laget, spør du meg. Jeg har nesten alltid satt sammen mine møbler selv. Inkludert hvite, store, tunge klesskap som er en meter brede + to meter og ti høye. Alt går, om man legger ting til rette før jobben begynner, og det gjør ingenting om man i tillegg har litt krefter å ta av.

__________________
Det går nok bra skal du se...
Margareth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 11:59   #34
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler



Min onkel på 80+ kommer nok aldri over at jeg klarte å skru sammen TV-benken han og tanten min hadde kjøpt. Da jeg tilbød meg å gjøre det, mente han det var best om mannen tok jobben... Og han travet bekymret rundt meg mens jeg skrudde og banket.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 12:01   #35
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er langt bedre enn mannen min til å skru sammen ikea-møbler. Så det så!

Jeg og.
Ikke bare langt bedre, men mye mye mye bedre.
:flatpakketemøblermonteringsgeni:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 12:23   #36
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler





Her i huset er det jeg som er best på sammenskruing av møbler

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 13:23   #37
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Jeg er helt sjef når det kommer til byggesett!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 13:28   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

Tror jeg har skrudd sammen hver en flatpakke som har kommet inn her i huset, og det er ikke få...

Tror mannen min hadde fått den bruksanvisningen servert til middag etter slike uttalelser

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 13:30   #39
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 13:39   #40
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinner kan ikke sette sammen møbler

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no