Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 19:04   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Inspirert av en annen tråd. Hvis gutten din hadde en forkjærlighet for rosa, hadde du da kunne kjøpt /strikket / sydd noe i rosa til ham?

Alder har selvsagt noe å si i denne sammenhengen, det skjønner jeg, men jeg er en av de som ikke har noen problemer med rosa til gutter, eller menn, for den saks skyld. Hadde jeg visst at gutten kom til å bli mobbet, ville jeg naturligvis ha snakket med gutten først.

Så kunne du kjøpt rosa gummistøvler til gutten din?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:05   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / sydd rosa klær til gutten din?

Fremdeles nei. Vil han ha råsa, så får han kjøpe det sjøl når han er gammel nok.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:05   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du kjøpt / sydd rosa klær til gutten din?

Jeg tror det hadde kommet veldig an på plagget

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:05   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du kjøpt / sydd rosa klær til gutten din?

Nei.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:07   #5
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du kjøpt / sydd rosa klær til gutten din?

:NM flashback:

Jeg hadde uten problem kjøpt rosa plagg om gutten hadde ønsket seg det, også rosa støvler.

Foreløpig har det ikke vært noe ønske om rosa, kun ei rosa t-skjorte har vært i hus, men den var det jeg som kjøpte.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:08   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du kjøpt / sydd rosa klær til gutten din?

Ja , og jeg har gjort det.
Storebror på 13 ytret meget sterkt at han ville ha en lyserosa t-skjorte i sommer.Det fikk han
Jeg syntes det er kult med lys rosa skjorter eller t-skjorter på gutter/menn.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:08   #7
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du kjøpt / sydd rosa klær til gutten din?



Gutten min sin favorittskjorte var en slags som bildet over. Synes han ble så riktig så fin i den jeg også.

Rosa kamera har han også. Så her har vi ingen problemer med typiske jente og guttefarger.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:08   #8
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / sydd rosa klær til gutten din?

Ja.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:11   #9
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Tja, kjenner at jeg er litt delt her.
Ville aldri hatt det på en baby, men om det er slik som Angelique nevner her blir det noe annet føler jeg.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:11   #10
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Jeg kunne godt ha kjøpt en rosa t-skjorte på H&M til han, men hadde ikke brukt masse tid og penger på å strikke en ullgenser i rosa. Jeg foretrekker mer holdbare farger på ytterplagg til jenta vår også.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:12   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Har gjort begge deler. Rosa T-skjorte, flere rosa strømpebukser (stripete - matcher meget bra rød body), en todelt Exit vinterdress som er sjokkrosa i noen lys og rød i andre lys (blir aldri sikker på hvilken farge det er), rød strikkegenser m/rosa traktor (bestillingsoppdrag til bestemor - han våknet en morgen i romjulen og ønsket seg en genser m/rosa traktor) osv. osv.

Hvis han vil ha rosa støvler neste gang han skal ha nye støvler så værsågo' - så lenge jeg slipper å ha rosa støvler.

(Barnet er snart 3 år.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:12   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Kjøpt, ja. Strikket, nei. Jeg strikker ikke.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:13   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Poden (snart 14) har rosa skjorte, rosa Puma-genser og rosa/svart/grå Blend-genser. Alt kjøpt, ingenting strikket.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:16   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Nope, har nok ei sperre på det når det gjelder små gutter, men det kommer kanskje litt an på plagget. På menn derimot, synes jeg rosa kan være ganske så lekkert. Min mann har et par rosa skjorter og han er virkelig rålekker i dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:22   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Treåringen min HAR rosa t-skjorte, han. Kjøpt (i gutteavdelingen) på H&M.

Jeg har hekledilla for tiden. Jeg hekler rødt sjal til jentungen. Guttungen ønsker seg et han også, men jeg er i tvil. Har noen forslag til noe litt mindre feminint jeg kan hekle til en gutt, eller er det helt umulig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:24   #16
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Jeg har en knall rosa Reimatec-dress i str. 68, blir nestemann en gutt, blir han råsa.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:24   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

RØDT har jeg ingen problemer med til gutter, men det må jo være litt gjennomført. :motefreak: Jeg har endel rødt til gutten i magen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:28   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Ja. Jeg har ingen problemer med å kle gutten min i rosa om han ønsker det.
Men jeg kler ham ikke i rosa uten at han sier at han ønsker det. Men det er kanskje mest fordi jeg virkelig, virkelig ikke liker rosa.
Men ytterplagg ville jeg ikke ha kjøpt i lyse farger; uansett kjønn på barnet.

Jeg kan ikke å strikke/sy el.l.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:28   #19
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Joda, jeg kunne nok ha gått med på noe rosa, men det kommer litt an på plagget. Rosa reima er ikke aktuelt. Rosa støvler i bhg. er helt greit, det.

I går var Ener´n og jeg ute for å kjøpe blomster til å pynte i ettårskalaset til Toer´n. Han fikk velge, og skulle absolutt ha en rosa bukett - veldig rosa. Så da ble det det.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:30   #20
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?

Uten problemer. Men jeg ville hatt litt større problemer med å antrekke ham i veldig feminine plagg med masse blomster og blonder. Men vil gutten gå i kjole, så skal han få lov til å gå i kjole.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no