Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 21:30   #41
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Rosa til baby og liten gutt, hadde jeg ikke kjøpt. Til større gutter, så kunne jeg nok gjort det, så lenge det var et plagg tilegnet gutter. Jeg hadde ikke kjøpt jenteklær, for å si den sånn.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 21:33   #42
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Så liten som han er nå: Null problem, hvis han vil ha rosa, skal han få rosa. Hvis han vil være prinsesse på karnevalet skal jeg sy tutu.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 21:34   #43
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Hvis han har veldig lyst på rosa klær skal han få det, men jeg ville nok ikke kjøpt rosa Reimadress eller tilsvarende dyre klær, sånn i tilfelle han oppdager etter par dager at han ikke ville ha rosa allikevel.

Foreløpig så har han hatt ett rosa plagg og det var en tskjorte i fjor sommer og han var veldig fin.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 21:37   #44
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Rosa til baby og liten gutt, hadde jeg ikke kjøpt.

På 20-tallet så hadde du kanskje gjort det? Pikebarn hadde ikke "monopol" på fargen før på 50-tallet, mens på 20-tallet så skulle jentebabyer ha lyseblått og guttebabyer ikles rosa.

Sitat:

“At one point pink was considered more of a boy’s color, (as a watered-down red, which is a fierce color) and blue was more for girls. The associate of pink with bold, dramatic red clearly affected its use for boys. An American newspaper in 1914 advised mothers, “If you like the color note on the little one’s garments, use pink for the boy and blue for the girl, if you are a follower of convention.” [The Sunday Sentinal, March 29, 1914.]
“There has been a great diversity of opinion on the subject, but the generally accepted rule is pink for the boy and blue for the girl. The reason is that pink being a more decided and stronger color is more suitable for the boy, while blue, which is more delicate and dainty, is prettier for the girl.” [Ladies Home Journal, June, 1918]
“The preferred color to dress young boys in was pink! Blue was reserved for girls as it was considered the paler, more dainty of the two colors, and pink was thought to be the stronger (akin to red). It was not until WWII that the colors were reversed and pink was used for girls and blue for boys…” - Quote from Dress Maker Magazine

http://shadmia.com/2007/08/21/pink-f...-for-boys-why/

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 21:49   #45
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvis jeg hadde en sønn som ønsket seg rosa klær eller støvler så hadde han fått det. Jeg kan ikke komme på et eneste argument som er godt nok til å nekte en gutt rosa klær.

Ja, så enkelt kan det sies.

Jeg innbiller meg at mannen kanskje hadde hatt innvendinger, men de rosa plaggene jeg har kommet hjem med så langt har blitt godkjent også der.

Nå er Poden blitt 4,5 år og har bestemte meninger om at rosa og lilla er jentefarger, så akkurat i denne perioden tviler jeg på at vi vil komme opp i den "problemstillingen".

__________________
03 06 09
Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 22:05   #46
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

På 20-tallet så hadde du kanskje gjort det? Pikebarn hadde ikke "monopol" på fargen før på 50-tallet, mens på 20-tallet så skulle jentebabyer ha lyseblått og guttebabyer ikles rosa.

Jøss, det visste jeg ikke. Er dette såpass nytt altså?

Jeg er dæsken døtte meg så lei av kjønnstyranniet når det gjelder klær til barn. At jeg må bevege meg over jenteavdelingen på andre siden av KappAhl for å finne plain røde vanter til sønnen min, framfor sorte med skjelett på i gutteavdelingen. Hvorfor i he?#?¤% kan de ikke samle klærne på et sted?

Dagens utblåsning. Ferdig nå.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 22:10   #47
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Rosa støvler hadde jeg ikke kjøpt.
Rosa klær til babygutt ville jeg heller ikke hatt.
Men nå som poden er to år, kunne jeg fint ha kjøpt en tøff rosa skjorte, t-skjorte eller genser til han så lenge det hadde vært et gutteplagg. Rosa er tøft synes jeg.
Forøvrig har han lilla t-skjorter fra Mala, kjempetøffe. Gutter er fine i farger synes jeg.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:18   #48
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er dæsken døtte meg så lei av kjønnstyranniet når det gjelder klær til barn. At jeg må bevege meg over jenteavdelingen på andre siden av KappAhl for å finne plain røde vanter til sønnen min, framfor sorte med skjelett på i gutteavdelingen. Hvorfor i he?#?¤% kan de ikke samle klærne på et sted?

Eller at man må velge om man vil se på jente- eller gutteklær i alle nettbutikker :rasende: Hvis jeg bare vil ha ei bukse gidder ikke jeg å sette meg ned å vurdere om det er et jente- eller gutteplagg! Man må jo ofte helt ut av alle menyer for å "bytte kjønn".

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:23   #49
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Jeg prøver å avverge for mye rosa jeg altså. Storebror på snart fire får imidlertid fritt leve ut den glamorøse glitrende rosa siden av seg hjemme om han vil det (han synes det er fryktelig jevt med alt det prinsesse/alve-stæsjet lillesøster på snart 2 har fått til jul. Hun liker det ikke da. )
Men å strikke rosa, kjøpe rosa dresser og sånn, det gidder jeg ikke. Hadde det forresten enda bare kunne vært rosa da, men oftest er det jo en del annet jentete dill som søte blomster, prinsessekroner, blonder og you name it. Kombiner dette med en forsiktig liten gutt, så ser jeg for meg at han blir ertet dessverre. :roll:

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:26   #50
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Rosa har da vært moderne til gutta en stund nå. Vet ikke om det er det ennå. :ikkeerfareninnemoteogtrender: Men, svaret mitt er ja. Han har fått rosa klesplagg, dog rosa gutteklesplagg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:29   #51
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Jeg har ikke gutter, men dersom jeg hadde fått en, hadde jeg nok ikke kjøpt rosa klær hvis han ikke hadde bedt om det selv. Hadde han ønsket det, hadde jeg selvsagt ikke nektet han det.

Jeg har for øvrig fått overdosen på rosa klær, prinsessedill og dall,- så for meg hadde det nok vært en lettelse å kunne kjøpe helt andre farger enn rosa. Dessuten har jeg inntrykk av at de gutta som liker rosa vil ha det i en kort fase, så jeg ville vært redd for at klærne ble lite brukt.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:33   #52
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Nå er det ikke aktuelt med rosa til snart 7-åringen her i huset. Han vil selv være med å bestemme litt.
Dersom han hadde ønsket seg det tidligere hadde det ikke vært noe problem.
Rosa skjorter eller T-skjorter ser jeg ikke på som jentete, det har jo vært in til mannfolk i flere sesonger.
Jeg hadde ikke strikket noe i rosa eller lysegult, men kunne godt valgt knallgult med mørkrosa, grønt, blått og brunt.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:33   #53
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

I teorien er det selvsagt ikke noe problem. Det er jo bare en FARGE!

I praksis derimot så har jeg måttet innse at jeg er 100% sosialisert til å synes at rosa er pusete og feminint og jentete og helt feil på gutter. Jeg ble helt overrasket over min egen reaksjon da vi var tom for pysjer til Lillemann, og jeg måtte finne frem en avlagt rosa plysjsak med rysjer fra mellomsøster. Det så bare helt corny ut, med den lille veldig MANDIGE babyen min, med kraftige kjaker og brei over bringa som han er, i rosa plysj! Baby in drag, liksom!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:37   #54
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Rødt er veldig stilig på gutta men rosa - tja

... men uansett: 90% av fjorårets konfirmater (guttene) hadde råååsa slips til den nye konfirmasjonsdressen

__________________
Ny dag - nye muligheter
Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:40   #55
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Jeg kjøper ikke rosa tøy til guttene mine, nei - og ennå har ikke Storebror vist noen takter til å like rosa, så jeg slipper å ta stilling til dette "problemet" ennå.

Jeg tror likevel, at skulle han noensinne ønske seg et rosa plagg, så ville han fått det, dersom dette ikke var spesielt feminint. Jeg ser jo det stadig blir brukt rosa skjorter på menn for tiden.

Personlig syns jeg rosa er en skrekkheselig farge, så jeg håper jeg slipper å se det brukt på sønnene mine.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:42   #56
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jøss, det visste jeg ikke. Er dette såpass nytt altså?

Jeg er dæsken døtte meg så lei av kjønnstyranniet når det gjelder klær til barn. At jeg må bevege meg over jenteavdelingen på andre siden av KappAhl for å finne plain røde vanter til sønnen min, framfor sorte med skjelett på i gutteavdelingen. Hvorfor i he?#?¤% kan de ikke samle klærne på et sted?

Dagens utblåsning. Ferdig nå.

Hør, hør!

En venninne av meg kjøpte en nydelig knall rosa heldrakt til sønnen sin på 10 mnd, og han var helt nydelig i den.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:44   #57
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

På 20-tallet så hadde du kanskje gjort det? Pikebarn hadde ikke "monopol" på fargen før på 50-tallet, mens på 20-tallet så skulle jentebabyer ha lyseblått og guttebabyer ikles rosa.



http://shadmia.com/2007/08/21/pink-f...-for-boys-why/

Tja, det kan hende. Det er k jo helt klart vanen, og det inngrodde med at rosa er jentete som styrer folk flest. Inkl meg.


Nå er ikke jeg noe glad i rosa selv, så selv jenta mi har hatt, og har, minimalt av rosa klær. Det blir for søtsuppe for meg.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:47   #58
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Tja, det kan hende. Det er k jo helt klart vanen, og det inngrodde med at rosa er jentete som styrer folk flest. Inkl meg.


Nå er ikke jeg noe glad i rosa selv, så selv jenta mi har hatt, og har, minimalt av rosa klær. Det blir for søtsuppe for meg.

Men nå er det ikke til deg, men sønnen din.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:20   #59
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men nå er det ikke til deg, men sønnen din.

Hehe, joda, men ofte så styres man vel litt av hva man selv liker, og ikke liker. I hvert fall så lenge det er jeg som står for innkjøpene av klær, og som stort sett bestemmer hva som skal kjøpes.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 02:33   #60
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?

Ja Ja for all del. Ville ikke kjøpt en hel del rosa til guttebaby kanskje, men det hadde på ingen måte bydd meg imot.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no