Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kikker du i skapene når du er på visning?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 14:50   #21
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Ja, jeg kikker i skap som følger boligen. Og spesielt skap under vask for å se montasje av rør og sånt. Samt tilstanden generelt i skapene.

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 15:00   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men likevel vaskes, ryddes og styles det før visning, så det må jo ha noe for seg?

Det er klart det trekker opp helhetsinntrykket av leiligheten hvis det er rent og pent og ser ut som et hyggelig sted å bo. På samme måte ville nok stappfulle og skitne skap trekke ned helhetsinntrykket, både underbevisst og fordi det gjerne får skapene til å se mindre romslige ut enn de egentlig er.

Det jeg egentlig mente var vel heller at jeg ikke bevisst "bruker det mot" folk hvis det er litt skittent i skapene; det gir jeg blaffen i. At det kan påvirke min underbevisste holdning til boligen, kan godt hende.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 23:22   #23
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Nix, det har jeg ikke gjort... Nå har vi riktignok bare vært med og budt på 1 hus, men jeg stoler på tilstandsrapporten når det gjelder evt. fukt i skap på kjøkken/bad.

Personlig ville jeg ha følt det litt rart å kikke inn i andres skap selv om vi skulle være interessert i å kjøpe huset. Jeg ser det ikke som stor endring å skulle justere på innredningen av oppbevaringsplass, da ser jeg heller etter hvor mange skap det faktisk er, eller muligheten for evt. utvidelse...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no