Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Problem med konserter uten alkohol?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-12, 12:00   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.707
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problem med konserter uten alkohol?

En lokal aktør har fått inndratt skjenkebevillingen og hele sommerens konsertmeny står i fare for å bli avlyst. Argumentet er at publikum ikke vil møte opp på et rusfritt arrangement. Lørdagens konsert motbeviste tildels tanken:

http://touch.varden.no/kultur/bernho...n-ol-1.7401815

Er det virkelig et så stort problem for publikum at det ikke serveres alkohol på konserten? Er det ikke helst eierne som ser en inntekt forsvinne? Jeg er muligens farget av at jeg aldri gidder å stå i endeløse køer for å kjøpe overpriset alkohol, men er det ikke musikken man møter opp for? I dette konkrete tilfellet er det drikkebuler innenfor gripeavstand så muligheten for påfyll både før og etter arrangementet er stor.

Må virkelig konsertsommeren avlyses helt? Din mening?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:04   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Jeg tipper arrangørene vil tape store penger på at det ikke blir salg av alkohol, kanskje så store at de risikerer å gå i minus?

Jeg må ikke drikke alkohol når jeg er på konsert, men jeg innrømmer at det så klart er ganske godt med en kald øl. Jeg husker vi var på Vamp konsert i Trondheim, og a vi kom dit viste det seg at de kun solgte brus og sjokolade.. og jeg ble litt kjenner jeg, for med Vamp som er både livlig og festlig - føltes det litt rart at vi ikke kunne drikke en øl eller tre.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:05   #3
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

For meg hadde det vært himmelen med et slikt arrangement, men etter endeløse køer og utstrakt ølsøling på andre konsertgjengere å dømme, er jeg ganske alene om det.

Neida, ikke helt alene.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:07   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg tipper arrangørene vil tape store penger på at det ikke blir salg av alkohol, kanskje så store at de risikerer å gå i minus?

Jeg må ikke drikke alkohol når jeg er på konsert, men jeg innrømmer at det så klart er ganske godt med en kald øl. Jeg husker vi var på Vamp konsert i Trondheim, og a vi kom dit viste det seg at de kun solgte brus og sjokolade.. og jeg ble litt kjenner jeg, for med Vamp som er både livlig og festlig - føltes det litt rart at vi ikke kunne drikke en øl eller tre.

Enig med Nessie. For meg høyre utekonsertar/festivalar i denne sjangeren sammen med vin, fest og moro.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:10   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.631
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Åh, det hadde vært deilig.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:10   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Jeg tipper at folk kommer for å høre musikken. Ergo: litt krisemaksimering fra Wrightegården. De er jo himla gode på booking og har utrolig mange fine artister i løpet av sesongen. Jeg vil tro at de kommer til å klare seg fint også uten alkoholservering.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:15   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Hm. Nå har jeg lest saken, og tenker at dette bare er en måte for arrangøren å få blest og utøve press på. Det er regler som skal følges for skjenking, og hvis man ikke klarer å somle seg til å levere rette papirer til rett instans innenfor tidsfristen, så har man bare seg selv å takke. Uansett hvor populære arrangementer man lager.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:15   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Det er helt sikkert en hel del mennesker som ikke kan tenke seg å gå på konsert der man ikke får kjøpt seg en pils, men jeg gjetter på at det virkelig tunge argumentet for arrangørenes side, er at innteksttapet blir så massivt når de ikke får selge alkohol, at det kanskje blir problemer med å gjennomføre konserten(e) på økonomisk forsvarlig vis.

Ellers er jo viktigheten av alkohol veldig avhengig av hvilken type konsert det er snakk om. Det lokale konserthuset kunne selvsagt fint ha kjørt business as usual uten servering av alkohol, selv om det er mange som kjøper vin i pausen til vanlig. Å kjøre en alkoholfri musikkfestival (med mindre det at den er alkoholfri er en del av det vanlige imaget), ville jeg ansett for å være et … optimistisk prosjekt, for å si det forsiktig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:24   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Jeg tenker som de andre. Det er ofte alkoholsalget som gjør at de går i pluss, og uten alkoholservering blir konsertene et dyrt prosjekt.

Jeg kan fint gå på konserter uten alkohol, men jeg koser meg absolutt best om jeg kan ha en øl i hånden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:29   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.707
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Litt av greia på dette stedet for mange er jo å kose seg i sola, gjerne med en pils. Heg ser den altså og har ingenting imot at det serveres alkohol. Denne saken har rullet i lokalmediene en stund og det som forbauser meg er alle uttalelsene om at det er umulig å få publikum til å stille opp uten servering. Det er driverne som har driti på draget, underskudd går de såvidt meg bekjent med uansett.

Jeg var forøvrig på Vamp der i fjor og det er en av de konsertene jeg har vært på der med minst fokus på serveringen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:42   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Det er jo ikke slik at de ikke får sjenke fordi politikerne synes det skal være alkoholfritt der. De får ikke sjenke fordi de ikke har fulgt regler og slik og derfor mistet retten til å skjenke. Det står også at både kommune og politi har strukket seg veldig langt og drevet utstrakt tilrettelegging for å få til å saksbehandle før sesongen startet i år, så det ser ut som om sommel og rot fra arrangørene selv er grunnen til at dette ikke er i orden ennå. Så i bunn og grunn har de bare seg selv å takke for dette.

Jeg har vært på konsert der, og savnet ikke alkoholservering i det hele tatt, fordi jeg skulle kjøre en times tid sørover etter konserten.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:44   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Jeg vil jo tro at konsertstedet er de som får problemer fremfor publikum. All den tid konsertbillettene ikke alltid dekker prisen bandet skal ha en gang. De fleste inntektene til den typen steder ligger i ølsalget med mindre det er drevet på frivillighet. De kan antakelig ikke forsvare driften om de ikke får ølintekter.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:47   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg koser meg mest på konsert når jeg ikke risikerer å bli dynket av øl. Tynne ølbeger som sprekker og den ekle lukta legger en demper på konsertopplevelser for min del. Jeg skjønner at arrangør protesterer. De tjener penger på de simple halvliterne de selger og uten salget blir det mindre penger i kassa.

En viktig grunn (den viktigste grunnen?) til at du får halvlitere i plastglass og ikke i skikkelige glass på konsert, er at det ikke er skadelig (men bare ekkelt) å bli truffet av et plastglass, når noen kaster halvliteren sin inn i publikumsmengden. (Helt reell problemstilling.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:47   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Har du link, Pøbel?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:48   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.707
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Saken er at driverne blir etterforsket, ja. Kan lete opp linker.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:48   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Har du link, Pøbel?

http://sok.varden.no/index/wrightegaarden

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:49   #17
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Personlig drikker jeg uhyre sjelden alkohol på konserter, da jeg har liten "partyblære" og heller vil få med meg musikken i stedet for å stå i dokø. Jeg forstår likevel at dette er et stort inntektstap for arrangører og at det derfor kan bli et problem i forhold til budsjetter og betaling av artister/lokaler/arena m.m

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:50   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.707
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

http://www.varden.no/nyheter/na-spok...rden-1.7400141

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:52   #19
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

Hahaha. Man kan ikke søke med ufullstendige opplysninger og så bli sur! My gådd. de får takke seg selv.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:53   #20
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.707
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problem med konserter uten alkohol?

http://www.varden.no/nyheter/fortsat...king-1.7398562

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no