Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-21, 15:42   #541
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Au, det hørtes vondt ut. God bedring.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 15:48   #542
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Ligger gaven i en bærepose, sammen med diverse annet som du la bort fordi du ikke skulle ha det akkurat nå? Skjedde med et gavekort jeg kjøpte før jul... Dukket opp etter jul, da.

Acino: Å, det der skjedde meg også. Eller, ikke det å ikke bli trodd, men vondten. Og tannlegen mente det var helt unødvendig med noe skylling av hullet etter tannen eller noe. Dro på ferie med det, og svigermor forbarmet seg over meg og fikk meg skvist inn hos hennes tannlege, som bekreftet betennelse, og medisinerte. Ble fort bedre!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 16:03   #543
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg gruffer fortsatt over noe som skjedde for over ei uke siden - så jeg må få det ut her.

Jeg var innom hudpleiestedet jeg noen ganger bruker, for å spørre etter en kuldekrem jeg var usikker på om fortsatt var i salg. Hudpleieren jeg snakket med, har tidligere klaget til meg over hvor dårlig hun mener jeg renser huden min, hvor gammel jeg ser ut osv. osv. Så jeg stålsatte meg litt, men jaggu kom det ikke nå også: "ja, vi har denne kremen, men DU må ha firming cream og anti-aging. Det bare MÅ du. Du må ha denne på dagen, og denne på natten, og så MÅ du ha denne oljen og denne og denne og ....". Jeg holdt meg kald og sa at "interessant, men akkurat nå skal jeg bare ha denne kuldekremen". Fanden, altså, en ting er om du er der for å BE om råd, men å bli bombardert med uffing og akking og nærmest bli pådyttet produkter? Ja, jeg VET jeg ser gammel ut. Og NEI, jeg tror ikke produktene du anbefaler vil gjøre noe særlig fra aller til.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 16:05   #544
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg fant jeg fant! Lå i en pappeske inne hos eldste for hun har oppbevart den på rommet sitt fordi bursdagsbarnet skal også få jakke, så I esken fra Stormberg lå den.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 16:15   #545
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Verk etter tanntrekking på 2.uka. Det var en smertefull trekking, vanskelig å få bedøvd nok. Og etterpå verre og verre. Fra fredag verdens verste smak og ånde også. Ringte tannlegen i dag tidlig. Kontordama snakka med tannlegen og jeg trengte egentlig ikke komme, var forventa med mye og lenge smerter etterpå. Jeg forklarte igjen og fikk beskjed da at jeg kunne komme så jeg fikk ro på meg. Som om jeg var engstelig sart sjel som ikke tåler en ting. Jeg dro. Kom ut igjen med resept på ibux 600 mg, paralgin forte og en solid antibiotikakur. Måtte dytte antibiotika oppi også. Holder på å klikke av smerter. Men mest irritert for følelsen av å ikke bli trodd.

Å, så fælt! Håper du blir bra fort!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 18:02   #546
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Divine, jeg tror du trenger ny hudpleier. Den du har høres jo ut som et mareritt.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 18:04   #547
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Mannen mener selv han kom på en lur ide, og det kan jeg jo være enig i. Men det er TO MÅNEDER siden uten at han har gjort noe med det. Så i dag har jeg fikset, og han syns tydeligvis han fortjener ALL KRED for å være så jævla lur, og ingen skryt til meg som faktisk fiksa.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 18:16   #548
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Mannen mener selv han kom på en lur ide, og det kan jeg jo være enig i. Men det er TO MÅNEDER siden uten at han har gjort noe med det. Så i dag har jeg fikset, og han syns tydeligvis han fortjener ALL KRED for å være så jævla lur, og ingen skryt til meg som faktisk fiksa.

Håhåhå, det der lyder så kjent at jeg iler til og gruffer litt, jeg og! Og enda mer av at en enda hyppigere situasjon er at JEG finner på løsningen og JEG fikser, mens mannen fortsatt ikke har oppdaget at noe må gjøres, eller ihvertfall tatt innover seg at det krever en aktiv handling..

Divine, det der er så innmari ikke greit at jeg ikke har ord! Det finnes utrolig mange hyggelige hudpleiere der ute, velg en annen!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 18:52   #549
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg gruffer fortsatt over noe som skjedde for over ei uke siden - så jeg må få det ut her.

Jeg var innom hudpleiestedet jeg noen ganger bruker, for å spørre etter en kuldekrem jeg var usikker på om fortsatt var i salg. Hudpleieren jeg snakket med, har tidligere klaget til meg over hvor dårlig hun mener jeg renser huden min, hvor gammel jeg ser ut osv. osv. Så jeg stålsatte meg litt, men jaggu kom det ikke nå også: "ja, vi har denne kremen, men DU må ha firming cream og anti-aging. Det bare MÅ du. Du må ha denne på dagen, og denne på natten, og så MÅ du ha denne oljen og denne og denne og ....". Jeg holdt meg kald og sa at "interessant, men akkurat nå skal jeg bare ha denne kuldekremen". Fanden, altså, en ting er om du er der for å BE om råd, men å bli bombardert med uffing og akking og nærmest bli pådyttet produkter? Ja, jeg VET jeg ser gammel ut. Og NEI, jeg tror ikke produktene du anbefaler vil gjøre noe særlig fra aller til.

Hva i alle. Hen er sikkert pålagt mersalg, men å tråkke på deg i den jakten er jo ufint.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 20:23   #550
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Sjokkert over hudpleier til Divine.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 15-02-21, 20:35   #551
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Den hudpleieren må du bytte ut, divine!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 15-02-21, 23:03   #552
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Ja, jeg går ikke til henne, altså. Prøvde to ganger, men aldri mer. Nå stakk jeg bare innom for å kjøpe noe, og så var det tilfeldigvis hun som sto ved disken.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 00:31   #553
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.871
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Et par dager for sent, men stakkars lillesøster som kom gråtende hjem fra aketur med blødende sår i og over leppa, blødende nese, kul i panna og sår på kinn og nese etter å ha trynet voldsomt i den harde snøen etter å ha akt over et hopp. Heldigvis fine intakte tenner (som jeg personlig var mest redd for), men det ble en telefon til legevakt da hun en time etter inntak av paracet (fordi hun hadde så vondt i nesa og leppa) plutselig fikk hodepine og ble kjempekvalm. De ville vi skulle se det an og ringe om hun kastet opp mer enn et par ganger og/eller ble verre. Det ble hun heldigvis ikke, men det ble en dag hjemme fra skolen for å ta det med ro for sikkerhets skyld, og den dagen var hun heldigvis i fin form og gikk derfor på skolen som normalt dagen etter (med et ansikt som ikke levnet det minste tvil om hva hun hadde vært utsatt for, noe hun heldigvis tok med knusende ro). Åh, det mammahjertet altså, det tåler ikke mye.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 09:21   #554
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Et par dager for sent, men stakkars lillesøster som kom gråtende hjem fra aketur med blødende sår i og over leppa, blødende nese, kul i panna og sår på kinn og nese etter å ha trynet voldsomt i den harde snøen etter å ha akt over et hopp. Heldigvis fine intakte tenner (som jeg personlig var mest redd for), men det ble en telefon til legevakt da hun en time etter inntak av paracet (fordi hun hadde så vondt i nesa og leppa) plutselig fikk hodepine og ble kjempekvalm. De ville vi skulle se det an og ringe om hun kastet opp mer enn et par ganger og/eller ble verre. Det ble hun heldigvis ikke, men det ble en dag hjemme fra skolen for å ta det med ro for sikkerhets skyld, og den dagen var hun heldigvis i fin form og gikk derfor på skolen som normalt dagen etter (med et ansikt som ikke levnet det minste tvil om hva hun hadde vært utsatt for, noe hun heldigvis tok med knusende ro). Åh, det mammahjertet altså, det tåler ikke mye.

til dere begge

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:45   #555
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Avslutning i mail med mange ubesvarte og ukjente problemstillinger utenfor mitt arbeidsområde, "ta kontakt hvis det skulle være noe". Nei takk, denne drittsaken kan du få beholde. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 15:52   #556
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Voksne i kommentarfeltet til Oslo kommune som sutrer over at "ungdom blir prioritert IGJEN" når det skal lettes på koronatiltak.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 17:36   #557
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Muligheter for Sylvi Listhaug som Frp-leder.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 17:38   #558
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Muligheter for Sylvi Listhaug som Frp-leder.


Det er helt fryktelig. Siv eier i det minste litt skamvett, det har ikke Listhaug litt av engang.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 17:56   #559
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Muligheter for Sylvi Listhaug som Frp-leder.

Ikke snakk.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 18:48   #560
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Muligheter for Sylvi Listhaug som Frp-leder.

I all min naivitet så tenker jeg det er en bra ting. Siv har vært folkelig og relativt rund i kantene til Frp- leder å være, så jeg tror det har gitt Frp mer stemmer. Sylvi er så gjennomført polariserende at jeg tror bare den harde kjerne blir igjen.

Timar er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no