Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-21, 12:56   #941
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Den har bitt mange i ansiktet.

Hæ? Mange? Jeg trodde det var en. Og første gang jeg leste om det hørtes det ut som det var helt uskyldig, og så vidt gikk igjennom huden. Før jeg skjønte det var ansiktsbitt, med påfølgende sykehusinnleggelse (som jo er noe HELT annet). Er det noen som vet hva som egentlig har skjedd, og har lenke til noe annet enn "stakkars lille boffsen, som bare skvatt litt og er sjempesnill!"?

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 05-02-21, 13:12   #942
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hæ? Mange? Jeg trodde det var en. Og første gang jeg leste om det hørtes det ut som det var helt uskyldig, og så vidt gikk igjennom huden. Før jeg skjønte det var ansiktsbitt, med påfølgende sykehusinnleggelse (som jo er noe HELT annet). Er det noen som vet hva som egentlig har skjedd, og har lenke til noe annet enn "stakkars lille boffsen, som bare skvatt litt og er sjempesnill!"?

Det var innslag i Dagsrevyen i går.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 05-02-21, 13:22   #943
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Den har jo blant annet bitt en toåring som krabbet rundt på gulvet i ansiktet. Om den ikke skal avlives må den jo omplasseres til et menneske som kan få bort instinktet med å bite. Ikke tilbake til nåværende eier.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 05-02-21, 13:32   #944
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Nåværende eier virker jo helt hjelpeløs/tiltaksløs.

Og folk er veldig ukritiske når set handler om hunder, jeg blir litt satt ut av det. Jeg er med i FB-gruppa som er opprettet, for følge saken, og der er det en som i fullt alvor sier at siden ABB ikke ble henrettet etter terroren i 2011, så er det ille og urettferdig å avlive en hund.

Jeg synes vi skal ha gode dyrevernlover, men det er et skille mellom dyr og folk, hvor folk må ha det absolutte ansvaret, og det går helt over alle støvleskaft for enkelte.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 05-02-21, 13:58   #945
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Der fikk jeg meg en oppvekker, også! Jeg har nemlig bare sett den siden av Teddy-saken at han ble forstyrret mens han sov, skvatt til og bet bittelitt i fjeset på hun som passet ham.

Jeg irriterer meg grenseløst over alle disse spleisene for å redde dyr eller bekoste dyre operasjoner på dyr. Jeg er veldig glad i dyr, men det er fortsatt dyr, og ikke noe man skal behandle som om det var et menneske. Og hvis folk MENER at man skal behandle dyr for all mulig, så skaff nå i det minste en forsikring, ikke tigg penger av ukjente etter at skaden har skjedd! UTEN å dokumentere hvorfor behandlingen er nødvendig eller hvor mye den kommer til å koste. IKKE BETAL PÅ SÅNNE SPLEISER! Betal til spleiser der du har så god kjennskap til saken at det er sikkert at det som gjøres er til dyrets beste.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 05-02-21, 14:57   #946
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Kan ikke folk presentere HELE saken, fremfor å forskjønne den. (Det gjelder ikke bare Teddy-saken, altså. Jeg ser det jo jevnlig, i jobben min, at folk "glemmer" å ta med informasjon som ikke er i deres favør. Eller vrir bare bittelitt på fakta.)

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 05-02-21, 15:48   #947
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Åkey, enten har jeg ikke fulgt med eller kjenner ingen som ukritisk deler sympatiinnlegg om hunder som biter om og om igjen eller jeg har ignorert de folka så ofte at de ikke dukker opp i oppdateringer hos meg. Juhu. Dermed kan jeg rante over tanntråd, det setter seg ALLTID fast i kanter på gamle fyllinger eller avskalla tenner og så må jeg klippe den løs. Og tannPIRKER får jeg eg. ikke lov til å bruke.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 05-02-21, 19:33   #948
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Å være medlem i hundegrupper på nett er i det hele tatt et ganske skremmende sosialt eksperiment.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 05-02-21, 19:48   #949
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Nå har jeg scrollet og scrollet gjennom fb-feeden min på jakt etter noe som helst om denne saken, og til slutt fant jeg at en bekjent fra barneskolen hadde delt et debattinnlegg fra Shabana Rehman som jeg hadde oversett, som så ut til å dreie seg om denne hunden. Ellers ingenting. Men jeg tror algoritmene vet at jeg ikke er interessert i hunder, og derfor ikke gidder å ta seg bryet med å vis meg eventuelle innlegg fra folk jeg kjenner som handler om dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 05-02-21, 20:01   #950
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

For min del er den vel semi-lokal, det øker jo omfanget. Lokalavisene har villig skrevet om det føle politiet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 08:32   #951
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Dermed kan jeg rante over tanntråd, det setter seg ALLTID fast i kanter på gamle fyllinger eller avskalla tenner og så må jeg klippe den løs. Og tannPIRKER får jeg eg. ikke lov til å bruke.

Ikke for å komme med mulig løsning, men du bruker tanntråden riktig, ja? Altså ned mellom tennene mens du holder på begge sidene av tråden, og deretter slippe den delen som er inne i munnen og dra tråden ut fra mellom tennene? Ja?

Hva i alle dager er meningen med å ha en pumpeflaske på en low-poo-shampo (hva nå i alle dager DET skal være) som per pump gir deg såpe på størrelse med en femkroning? Hvor liten hodebunn trodde de egentlig at jeg har? HÆ? IDDIOTER!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 08:35   #952
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.553
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Sitat:

Denne er for deg som liker følelsen av å b ruke en vanlig sjampo



Skjønner at jeg ikke er særlig kjent med shampoo, for det der skjønner jeg ikke hva betyr.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 08:36   #953
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.599
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Legekontor som har telefontid EN TIME OM DAGEN! Tror dere ikke vi har annet å gjøre enn å ringe?!

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 08:58   #954
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Skjønner at jeg ikke er særlig kjent med shampoo, for det der skjønner jeg ikke hva betyr.

"Vanlig" sjampo (jeg endte visst opp med den skrivemåten) skummer mye mer enn denne her "liksom"-sjampoen, som vel i stor grad er det som i de fleste andre sammenhenger ville vært omtalt som en "balsam".

Men altså. Ett pump gav meg sjampo på størrelse med en femkroning. Jeg tror jeg måtte gjennom 15 pump for å få nok til hodebunnen. Og kom ikke her med at jeg trengte ekstra mye fordi jeg er tykk i hodet. Det kan meget vel være jeg er tykk i hodet, men det påvirker likevel ikke hodebunnsoverflaten. SÅ DET SÅ!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 09:47   #955
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Legekontor som har telefontid EN TIME OM DAGEN! Tror dere ikke vi har annet å gjøre enn å ringe?!

Sånn har de det på mitt legekontor også, men de har en veldig fungerende app hvor jeg kan kontakte legen og da får jeg raskt svar.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 18:47   #956
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.599
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sånn har de det på mitt legekontor også, men de har en veldig fungerende app hvor jeg kan kontakte legen og da får jeg raskt svar.


Dette er ikke fastlegen, men hudlegen. Jeg måtte flytte timen til Ville fordi hun er i karantene, og fikk ny time OM EN MÅNED! Etter å ha venta i TO MÅNEDER etter henvisning.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 19:05   #957
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ikke for å komme med mulig løsning, men du bruker tanntråden riktig, ja? Altså ned mellom tennene mens du holder på begge sidene av tråden, og deretter slippe den delen som er inne i munnen og dra tråden ut fra mellom tennene? Ja?
(...)

Perfekt tidspunkt å komme med det forslaget. HAR PRØVD OG SIDEN SIST HAR TENNA VERKA SOM BESATT et par ganger om dagen. Har vært hos tannlegen og fått noen tips, men de virker ikke nok. JEG VIL HA FALSKE TENNER over det hele.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 19:10   #958
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Legekontor som har telefontid EN TIME OM DAGEN! Tror dere ikke vi har annet å gjøre enn å ringe?!

Du må skjelle dem ut og si det er på tide at de tar i bruk digitale løsninger. Gjerne det opplegget staten har tilrettelagt for (helsenorge.no?). Unnskyld for løsningsforslag. Mutter'ns legekontor presterte å si det ikke var sikkert nok. IDDIÅT, hva tror de liksom?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 20:30   #959
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Akkurat no. Nokre såkalla luringer i skulesektoren i kommunen. Førebuing til eit dialogmøte, der fau skal sende ut to spørsmål til foreldra, der me i fau skal presentere svara i ei fin ordsky, seinare. Og spørsmåla er slik formulert at det igrunn berre er ros som kan bli gitt. Eg vil ikkje ha ros, eg vil ha ha ÆRLIGE svar

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 08-02-21, 22:48   #960
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

JEG VIL HA FALSKE TENNER over det hele.

Haha. Du bare vil bo i denne tråden, du? Er det KLAR OVER hvor inn i granskauen mye jobb det kan være med falske tenner? Nei?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no