Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-21, 07:15   #961
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

En røykvarsler.

Som går av.

Den piper infernalsk.
Akkurat til du har satt deg opp i senga. Ikke lenge nok til å finne ut hvilken.

Sånn i 2-3 tiden på natten.

Andre natt på rad.

Nei, der brenner ikke i huset. Da skulle jeg lettere tilgitt at den vekker oss. Jeg trodde mannen fant ut av det i går. Han hadde glemt det helt til den gikk av igjen i natt. (og han må jo stå opp og sjekke om det faktisk brenner)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå  
Gammel 09-02-21, 08:13   #962
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.870
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Å, så kjipt!

Her var mannen oppe klokka tre og lette etter røykvarsleren som peip fordi batteriet var flatt. Det tar litt tid å finne ut hvilken av de sju som piper når den piper helt uregelmessig.

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 09-02-21, 08:37   #963
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

All medkjensle, Malama. Støvsug de om dere ikke har gjort det. Eller kvitt dere med den som gjentatte ganger løses ut til tross for støvsuging, vasking uten kjemikalier og andre gode tips. Vår var på strøm, så var ikke batteriet heller. Det er dritkjipt å våkne i beredskap flere netter på rad.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 08:39   #964
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Når vi bare finner ut hvilken det er, er det meget mulig den ryker ut ja. Bytte batterier og støvsuge dem tenker jeg vi med fordel kan gjøre med helge gjengen.

En får opp pulsen litt da, særlig første dagen. Andre natta ble det mer irritasjon.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå  
Gammel 09-02-21, 10:41   #965
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Husk at røykvarsleren også går ut på dato og ikke bare batteriet.
https://dinside.dagbladet.no/bolig/r...-dato/68846244

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 10:45   #966
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Godt poeng, jeg har jo til og med kjøpt inn noen nye (ikke nok til bytte alle, men det var noe med at vi tok i bruk et ekstra soverom så vi satte opp en til, og jeg kjøpte vel en trepaking som kan kobles sammen) så derved tenker jeg at vi kanskje burde bytte alle sammen, og koble ALLE sammen.

Så kan den vekke HELE huset med sine nattlige alarmer, om den først skal drive på sånn

Første natt våknet bare jeg og mannen, i natt våknet to av ungene også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå  
Gammel 09-02-21, 10:47   #967
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

ALT blir satt for høyt opp/langt inn i skapene til at jeg rekker opp/inn. Og må klatre på stol eller kjøkkenbenk for å få tak i det jeg skal ha. Eller spørre om hjelp fra de lange i familien. Mannen min er en "rydder" på 1.90 med apearner, og han glemmer at jeg er stutt og butt med korte armer

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 10:51   #968
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Husk at røykvarsleren også går ut på dato og ikke bare batteriet.
https://dinside.dagbladet.no/bolig/r...-dato/68846244

Jeg NEKTER å tro at det er umulig å lage slik teknologi som varer. Makan! Svindel!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 12:58   #969
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Samsung "kundeservice". Vaskemaskinen min er UNDER ETT ÅR gammel, trommelen er løs, og de har outsourcet alt av serviceavtaler og har INGEN eierskap til problemer som oppstår. Nå har det gått TO UKER uten at jeg har hørt fra serviceselskapet de har outsourcet til og når jeg ringer dem har de igjen outsourcet TIL NOEN ANDRE! Det er med andre ord sannsynlig at vi må kjøpe ny maskin før noen dukker opp her.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er aktiv nå  
Gammel 09-02-21, 13:18   #970
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Den gang DA, hver gang NÅR!

Jeg TAR feil, jeg har ikke feil!! (Eller... jeg kunne hatt feil, men heldigvis har jeg ingen Det er i så fall ydmykhet jeg mangler )

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 16:10   #971
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

IKEA kan ikke kontaktes via nettsiden, og telefonkøen er lang som et vondt år.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 17:28   #972
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

NÅ er jeg så INNI H*$#%#$ LEI av at folk ikke kan skrive!!

Det heter smittevernregler og engangsbeløp og sommerferieplaner og ikke smittevern regler, engangs beløp og sommer ferie planer.

FOR FANDEN!!!!!

Vi skriver ord sammen og lager sammensatte, fine ord på norsk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 17:32   #973
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

NÅ er jeg så INNI H*$#%#$ LEI av at folk ikke kan skrive!!

Det heter smittevernregler og engangsbeløp og sommerferieplaner og ikke smittevern regler, engangs beløp og sommer ferie planer.

FOR FANDEN!!!!!

Vi skriver ord sammen og lager sammensatte, fine ord på norsk.


Men det kan bli veldig gøy da, om man deler opp i utgangspunktet fine ord.

Æresmedlem = æres med lem

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 17:33   #974
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Men det kan bli veldig gøy da, om man deler opp i utgangspunktet fine ord.

Æresmedlem = æres med lem

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 17:40   #975
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vår var helt kokko, kunne komme med random facts helt ut av det blå. Skremte vannet av eldstejenta, hun var alene i huset og det var helt stille da google plutselig opplyste henne om høyden på Tyholttårnet.

Nå ligger den avslått inni et skap.

Hos oss også. Trodde det var vi som gjorde noe galt, men da er det altså Google som er gal, ikke vi!

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv  
Gammel 09-02-21, 18:14   #976
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

NÅ er jeg så INNI H*$#%#$ LEI av at folk ikke kan skrive!!

Det heter smittevernregler og engangsbeløp og sommerferieplaner og ikke smittevern regler, engangs beløp og sommer ferie planer.

FOR FANDEN!!!!!

Vi skriver ord sammen og lager sammensatte, fine ord på norsk.

Det er ikke så lett å få sær skriving underhuden.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 10-02-21, 07:21   #977
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Kan man SLUTTE å lage forbanna radioreklame der man later som den ene parten ikke hører den andre???
ROPING på radio er ikke annet enn PROVOSERENDE og fremprovoserer SINNE og IRRITASJON!!!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 10-02-21, 19:30   #978
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Haha. Du bare vil bo i denne tråden, du? Er det KLAR OVER hvor inn i granskauen mye jobb det kan være med falske tenner? Nei?

Joda, både implantat (ikke selv), tenner på stift og knekte tenner med krone på. Den greieste er den døde tann, den er ikke plagsom på noe vis. Det VERKER i de andre NOE INFERNALSK flere ganger i uka. Tannlegen og jeg finner ikke ut av det.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 10-02-21, 19:39   #979
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Det TEITE hodet mitt som reagerer med å gå i fullstendig SHUTDOWN midt i de mest hektiske periodene. Jeg ORKER IKKE å ligge i halvannet døgn og pipe under dyna når jeg skulle gjort så mye annet.

Jada, jeg skjønner at det har en sammenheng.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 11-02-21, 22:02   #980
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.454
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Nå må da folk snart lære at det ikke skrives fastelaven! Så nettopp et bakeri som på sin reklameplakat kunne opplyse kundene om at "På søndag er det FASTELAVENS"

Det skrives FOR POKKER fastelavn - FASTELAVN, FASTELAVN!!! UTEN E PÅ SLUTTEN!

FASTELAVN

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no