Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-09, 17:35   #81
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)

Problemet er bare det at hvis Siv Jensen skulle stå frem og si at hun var lesbisk, så ville alle Frp sine mannlige velgere fått bilder i hodet av hva de tenker på når de tenker på kvinner som har sex med kvinner. Og hvor glade slike blir når de får hjelp av en mann osv.

En homofob er gjerne ikke så skeptisk til lesbiske kvinner. Ikke hvis de ikke går i Alaskaskjorte, tygger skrå og har bart ihvertfall.

  Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 17:48   #82
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Problemet er bare det at hvis Siv Jensen skulle stå frem og si at hun var lesbisk, så ville alle Frp sine mannlige velgere fått bilder i hodet av hva de tenker på når de tenker på kvinner som har sex med kvinner. Og hvor glade slike blir når de får hjelp av en mann osv.

En homofob er gjerne ikke så skeptisk til lesbiske kvinner. Ikke hvis de ikke går i Alaskaskjorte, tygger skrå og har bart ihvertfall.

Er ikke det ganske rart i grunnen? At folk (og da i særdeleshet mannfolk) kan få helt spasmer av å se for seg to mannfolk som kliner og har seg, mens to damer som gjør det samme - se det kan man runke til foran pc-en

Logikk, anyone? Har diskutert det med mannen (som verken er homofob eller har hang til å runke foran pc-en, bare så det er sagt), uten at han har klart å få meg til å forstå hva som er forskjellen, sånn egentlig. Han mener at damekropper bare er penere enn mannekropper. At det rett og slett går på estetikk: en dame er fint, to damer er enda finere Jeg synes mannekropper er penere (når de er pene...), men hvis det var to menner nakne sammen med meg, så skulle de ha konsentret seg om meg og ikke hverandre, hvis det skulle gjort noe for meg (og jeg er heller ikke homofob eller har hang til å runke foran pc-en, altså).

Hmmmm, sporet jeg av tråden nå, eller var det Smiefjes som gjorde det?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no